Kevan eläke
Ei näy vieläkään eläke myöskään Nordean tilillä.Kuinkahan suurta määrää ihmisiä tämä loppujen lopuksi oikein koskee?Mainittu vain että "osalla viiveitä"...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Koeta nyt vaan rauhoittua.
Sivusta:
Vaikea rauhoittua, kun jatkuvasti tulee textaria pankista,
että tililläsi ei ole riittävästi katetta maksuhin.
Kevan eläkemaksu, on minulla vuokranmaksu päivä.
Samoin siitä menee automaattisesti sähkölasku, puhelin-nettilasku, vakuutusmaksut, digi sanomalehden maksu ja muut laskut.
Ne ovat e-laskuja, joiden eräpäiväksi laitan aina eläkkeen maksupäivän.
Nähtävästi nyt Kevalla on koko Suomea koskeva häiriö, joka koskee kaikkia pankkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
että tililläsi ei ole riittävästi katetta maksuhin.Kevan eläkemaksu, on minulla vuokranmaksu päivä.
Samoin siitä menee automaattisesti sähkölasku, puhelin-nettilasku, vakuutusmaksut, digi sanomalehden maksu ja muut laskut.Ne ovat e-laskuja, joiden eräpäiväksi laitan aina eläkkeen maksupäivän.
Nähtävästi nyt Kevalla on koko Suomea koskeva häiriö, joka koskee kaikkia pankkeja.
Ymmärrän että kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta kerätä mitään puskuria tilille vaan on pakko elää kädestä suuhun. Mutta miksi aiheutat itsellesi tuollaista älytöntä stressiä laittamalla noiden maksujen eräpäiväksi eläkkeen maksupäivän? Tämä ei ole ensimmäinen eikä takuulla viimeinen kerta kun näitä viivästyksiä tulee. Ollaan kuitenkin teknisten vehkeiden kanssa tekemisissä. Joskus vaan menee jotain vikaan eikä sille voi mitään.
Laita maksut menemään päivää tai kahta sen jälkeen kun eläke tulee tilille, niin on vähän joustovaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
että tililläsi ei ole riittävästi katetta maksuhin.Kevan eläkemaksu, on minulla vuokranmaksu päivä.
Samoin siitä menee automaattisesti sähkölasku, puhelin-nettilasku, vakuutusmaksut, digi sanomalehden maksu ja muut laskut.Ne ovat e-laskuja, joiden eräpäiväksi laitan aina eläkkeen maksupäivän.
Sama minulla.
Tilillä oleva kate ei riitä, ei riitä maksuihin, joiden maksupäivä on tänään.
Ja jos joku ei tiedä, mikä tämä Keva on, niin se:
Keva on Kunnallinen eläkevakuutuslaitos.
Se maksaa eläkkeet kaikille Suomen kuntien palveluksissa olleille työntekijöille.
Tavallisesta duunarista, kunnanjohtajiin saakka.
Kuinka monta avausta tästä samasta asiasta pitää tänne laittaa!? Ei ne rahat sieltä yhtään sen nopeammin tule vaikka täällä skitsoottekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
Ymmärrän että kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta kerätä mitään puskuria tilille vaan on pakko elää kädestä suuhun. Mutta miksi aiheutat itsellesi tuollaista älytöntä stressiä laittamalla noiden maksujen eräpäiväksi eläkkeen maksupäivän? Tämä ei ole ensimmäinen eikä takuulla viimeinen kerta kun näitä viivästyksiä tulee. Ollaan kuitenkin teknisten vehkeiden kanssa tekemisissä. Joskus vaan menee jotain vikaan eikä sille voi mitään.
Laita maksut menemään päivää tai kahta sen jälkeen kun eläke tulee tilille, niin on vähän joustovaraa.
Vuokranmaksu päiväni on joka kuukauden 1. päivä.
Olen sopinut vuokranantajan kanssa, että saan maksaa vuokran kaksi päivää myöhemmin, eläkkeenmaksu päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
Sama minulla.
Tilillä oleva kate ei riitä, ei riitä maksuihin, joiden maksupäivä on tänään.
Ja jos joku ei tiedä, mikä tämä Keva on, niin se:
Keva on Kunnallinen eläkevakuutuslaitos.
Se maksaa eläkkeet kaikille Suomen kuntien palveluksissa olleille työntekijöille.
Tavallisesta duunarista, kunnanjohtajiin saakka.
Eihän se miinukselle vedä jotta antaa sen olla, korjautuu itsestään sitten kun on katetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta avausta tästä samasta asiasta pitää tänne laittaa!? Ei ne rahat sieltä yhtään sen nopeammin tule vaikka täällä skitsoottekin.
En yhtään ihmettele, jos ihmiset ovat tästä hädissään.
Keva on suuri eläkkeenmaksaja Suomessa.
Ongelma koskettaa eniten niitä matalapalkka alalla työskennelleitä, joilla myös Kevan maksama eläke on pieni.
No vähän vaikee olla panikoimatta kun tilillä 4 e rahaa ja Kevan eläke ei ole tullut.
Kevasta on rahat lähtenyt, nyt vika on Op pankin häikästä.
Jääkaappiikin tyhjä, että sellasta.
Ja pienestä eläkkeestä ei todellakaan saa mitään puskuria säästettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
Pakko myöntää, että itselläkin on aina ollut jonkun suuren maksun (vuokra, lainanlyhennys) eräpäiväksi aina merkitty se päivä koska pitäisi tulla rahaa tilille. Ideana on ollut, että maksun saa suoritettua välittömästi jottei siitä tulisi stressiä, mutta koskaan ei ole tullut ajateltua sitä "mitä jos" tilannetta että rahat eivät syystä tai toisesta tulekkaan juuri sinä päivänä.
Ei ole Kevan vika, lukekaa uutisia.
Kuinka pientä eläkettä te oikein saatte? Itselläni palkkatyö ja saan käteen 1700 euroa. Puskuria on noin neljäksi vuodeksi, jonka olen nykyisestä työstä säästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pientä eläkettä te oikein saatte? Itselläni palkkatyö ja saan käteen 1700 euroa. Puskuria on noin neljäksi vuodeksi, jonka olen nykyisestä työstä säästänyt.
Nettona hieman alle 1300e ja yksi elätettävä teini.