Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?

Vierailija
24.01.2024 |

Itse en ole enää puoleen vuoteen käynyt.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on hirveän huonot valikoimat valmisruokia joten en käy siellä ja Lidlin paistopiste kinkku-juusto croisantissa on sen croisantin sisällä kokonainen kinkkusiivu eikä pieniä kinkun palasia niinkuin muiden kauppojen croisanteissa, ja itse croisant maistuu pahvilta, eli on hankala syödä ja maistuu pahalta. Ei jatkoon.

Valmisruokia syö ainoastaan laiskat ja tyhmät älypuhelinorjat.

Vierailija
102/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on halvin ja tuolla on suppea valikoima, yli vuoteen en oo käynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa hakenut tarjoustomaatteja,molemmilla kerroilla loppu kaupassa.Tarjous oli sentään voimassa 4 päivää,to-su.Menin perjantaina liikkeeseen,tyhjiä laatikoita jäljellä.Eipä tarvinnut ostaa muutakaan.

Vierailija
104/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En tykkää monista tuotteista mitä myyvät. Siellä käy köyhät ihmiset.

Vierailija
105/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valikoiman takia käyn todella harvoin. 

Eri Lidleissä on eri valikoimat.

Vierailija
106/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokonaan lopettanut Lidlissä asiointia, mutta käyn siellä huomattavasti harvemmin kuin ennen. Eli silloin kun ketju oli vielä aidosti edullinen ostospaikka. Nykyään moni paljon käyttämäni tuote maksaa S-kaupassa vähemmän kuin Lidlissä. En olisi uskonut vielä 3-4 vuotta sitten että näin käy.  

Vierailija
107/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut Prismassa käynnit. 

Minä taas olen innostunut nyt siellä käymään ja huomasin ilokseni, että lyhyessä ajassa olikin tullut 85 € bonuksia S - tilille joilla ostin viikonlopun ruuat.

Lisäksi halvin ostoskori ei ollutkaan yllätys, yllätys Lidlissä, vaan Prismassa!

Meidänkin perheellä tulee yli 100 eur bonusta kuussa Prisma pääkauppana, Lidl ei ole halpa tosiaan

Vierailija
108/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai viisaat ihmiset ja K-kaupassa tyhmät. Itse en ainakaan saa mitään lisäarvoa siitä että maksan samoista tuotteista enemmän vaikka ihan on palkka onkin. Lisäksi monet tuotteet ovat laadukkaampia, varsinkin pakasteet.

Vierailija
109/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten syöt jos et koskaan tarvitse esim. jauhelihaa, pastaa, makaronia, jogurttia, ruokakermaa, säilykkeitä, täysmehuja, pakasteita, hedelmiä ja vihanneksia. Popsit rikkaana ihmisenä vain kaviaaria ja hanhenmaksaa?

Vierailija
110/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä edelleen Lidlissä mutta...

Olenko ainoa jonka mielestä tarjoukset on huonontuneet? Ennen oli hyviä tarjouksia ihan perusruoasta, nyt jotain ihme tacotahnoja.

Tarjoustuotteet on hyvin usein loppu. Viimeksi kanafileet heti ensimmäisenä tarjouspäivänä! Joulun alla oli turha hakea tarjouksessa ollutta juustolautasta. Pääsiäisenä jäin määkimään ilman lammasta. Marraskuussa oli lohi tarjouksessa mutta tilli loppu. Jne.

Sitä paljon puhuttua neitsytoliiviöljyä en löytänyt enää minäkään.

Onko muuten Lidlissä oikeasti paistopiste? Aivan sama mihin aikaan menee, koskaan, ei ikinä siellä tuoksu paistettu leipä. Sanooko ne vaan irtomyyntipistettä paistopisteeksi? Patonkia lukuun ottamatta leivät on aika kamalia.

Ja niiden uudistetusta bonusjärjestelmästä ei ole mitään hyötyä. Että maksimiedun saisi, pitää ostaa kuukaudessa tonnilla! Kuinka moni muka ostaa? Vrt. täälläkin ketju miten pärjätä satasella kuussa.

Mä käyn siis edelleen Lidlissä koska toinen lähikauppavaihtoehto olisi K-Supermarket. Muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta siellä on kyllä superhinnatkin.

Vierailija
111/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut Prismassa käynnit. 

Minä taas olen innostunut nyt siellä käymään ja huomasin ilokseni, että lyhyessä ajassa olikin tullut 85 € bonuksia S - tilille joilla ostin viikonlopun ruuat.

Lisäksi halvin ostoskori ei ollutkaan yllätys, yllätys Lidlissä, vaan Prismassa!

Meidänkin perheellä tulee yli 100 eur bonusta kuussa Prisma pääkauppana, Lidl ei ole halpa tosiaan

Se on jännä juttu että vain Prisma-kansa ja S-ryhmän omat mainokset saavat sieltä halvemmalla. Yksikään puolueeton tutkimus ei siinä onnistu vaikka lasketaa bonukset mukaan.

Sieltä saa ilmeisesti jotain taikabonusta joka saa uskomaan totuuden vastaisia asioita😅

Vierailija
112/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää juurikaan käy. Joskus teen täsmäiskuja jos on esim. tietynlaisia käyttötavaroita myynnissä, mutta noin muuten en asioi. 

Lidl on nostanut hintojaan viime vuosina ihan hulluna, esim. muussijauheen hinta on kaksinkertaistunut. Kirsikkatuotteet ovat käytännössä poistuneet valikoimasta myös. Kaikkea muuta myydäänkin sitten myös muissa kaupoissa, joten en näe syytä ostaa juuri tuolta. Hevipuolella ärsyttää ne 1,5kg-2kg pakkaukset. 

Vierailija
113/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn todella harvoin Lidlissä, koska tarjoukset vaativat älykännykän käytön. Käytän i padia kaikissa toiminnoissa ja olen tilannut jo  neljä vuotta 99% ruoka/taloustarvikkeista prismasta. Toimii loistavasti ja siellä voi vertailla helposti hintoja. En saa millään menemään edes kolmea sataa kahden hengen ostoksiin neljässä viikossa. Ja syömme terveellisesti lohet ja avokadot mukaanlukien.

Meitä neljä ja kolme kissaa. Prismaan menee 1600 -1900 euroa

Vierailija
114/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl on täysin kiistatta halvin kauppa ja ainakin itse olen saanut sieltä kaiken tarvitsemani  ja jos vertaa k-kauppojen hintoja litukkaan niin k-ketju vaikuttaa lähinnä roistohintaiselta.

Halvin rahka Lidlissä maksaa enemmän kuin vastaava Xtra-rahka Prismassa. 

Xtra-tuotteet on järjestäen syömäkelvotonta kuraa.

Vierailija
115/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö te oikeesti Lidl:n tuotteiden maku kokemuksista?

Jos jätetään "oikeat merkit" pois niin Lidl:n tuotteet järkiään maistuu rasvasilta, pahvisilta, pahoilta.

Äitini ostaa kaiken Lidlstä joten kokemusta on....

Itse ostan Lidlstä tietyn muutaman vakiotuotteen jotka on hyviä sekä kasviksia ja jotain tarjouksia "oikeilta merkeiltä". 

Aika huvittavaa. Lidlissä ja Aldissa löytyy "oikeita merkkejä" mutta niillä on vaan eri nimi. Etkö toope tätä tiennyt? 

Vaikkapa Lidl:n  halppis ketsuppi ja Heinzin ketsuppi. Mitään eroako et huomaa? 

Pepsi Max ja Lidl halppis Zero cokis mitään eroa et huomaa?

Molempia voit ihan alkuperäisinä ostaa Lidlistä.

Vierailija
116/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten syöt jos et koskaan tarvitse esim. jauhelihaa, pastaa, makaronia, jogurttia, ruokakermaa, säilykkeitä, täysmehuja, pakasteita, hedelmiä ja vihanneksia. Popsit rikkaana ihmisenä vain kaviaaria ja hanhenmaksaa?

Myydäänkö siellä kunnon jauhelihaa ja Rummo spagettia? Ei taideta myydä? Köyhänä et vaan tiedä laadusta mitään.

Vierailija
117/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran/pari vuodessa pyörähdin lidlissä. Kerran ostimme broileria pippuri jotain. Broilerin palat olivat onnettoman pieniä eikä rasiasta riittänyt koko perheelle. Kilpailevasta kaupasta saa samankokoisen rasian kunnon bfoilerinpaloilla ja riittää hyvin. Lillin tuotteet tungettu täyteen marinadia, lihasta ei tietoakaan. Muutenkin aivan surkea valikoima täällä missä asun. Joki laittoikin, että tarjoustuotteet loppu. Hinta taso muihin verrattuna surkea. Hinta/laatu suhde persuksista.

Vierailija
118/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella. Hinnat nousseet hirveästi.

Banaaneissa oli tullut 30 sentin korotus kilohinnassa. Ei ole inflaatiokaan noin paljon.

Eikös niiden pitänyt lopettaa lentämällä tuotujen hedelmien myynti ilmastosyistä?

Ilmasto ei muutu mitenkään 10000 rahtikoneen tai 40000 laivan takia. Maailmassa on miljardi autoa ja siihen muut työkoneet päälle.

Vierailija
119/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on hirveän huonot valikoimat valmisruokia joten en käy siellä ja Lidlin paistopiste kinkku-juusto croisantissa on sen croisantin sisällä kokonainen kinkkusiivu eikä pieniä kinkun palasia niinkuin muiden kauppojen croisanteissa, ja itse croisant maistuu pahvilta, eli on hankala syödä ja maistuu pahalta. Ei jatkoon.

Totta, einesvalikoimat ovat suppeat Lidlissä. Perusraaka-aineita itse valmistettuun terveelliseen ruokaan sen sijaan löytyy.

Vierailija
120/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran. Siitä on aikaa. Tuotevalikoima oli pieni ja siellä haisi piimältä.