Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?

Vierailija
24.01.2024 |

Itse en ole enää puoleen vuoteen käynyt.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö te oikeesti Lidl:n tuotteiden maku kokemuksista?

Jos jätetään "oikeat merkit" pois niin Lidl:n tuotteet järkiään maistuu rasvasilta, pahvisilta, pahoilta.

Äitini ostaa kaiken Lidlstä joten kokemusta on....

Itse ostan Lidlstä tietyn muutaman vakiotuotteen jotka on hyviä sekä kasviksia ja jotain tarjouksia "oikeilta merkeiltä". 

Aika huvittavaa. Lidlissä ja Aldissa löytyy "oikeita merkkejä" mutta niillä on vaan eri nimi. Etkö toope tätä tiennyt? 

Vierailija
62/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa käymistä kun en ole sitä aloittanutkaan koskaan. Liikaa ulkomaalaisia ja laitapuolen kulkijoita jo liikkeen pihalla niin ei viitti sisään mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella. Hinnat nousseet hirveästi.

Banaaneissa oli tullut 30 sentin korotus kilohinnassa. Ei ole inflaatiokaan noin paljon.

Vierailija
64/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl voittaa ainakin Suomen huonoin leipäkauppa -palkinnon. Paistopistekuraa ja vanhoja muoviin pakattuja. 

Vierailija
65/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota leivosherkkunk on sitruunamarenki. Ja ensi kertaa elämässäni jouduin sellaisen heittämään pois kun Lidlistä ostin  

Vierailija
66/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään "oikeat merkit" pois niin Lidl:n tuotteet järkiään maistuu rasvasilta, pahvisilta, pahoilta.

Itse ostan Lidlstä tietyn muutaman vakiotuotteen jotka on hyviä sekä kasviksia ja jotain tarjouksia "oikeilta merkeiltä". 

Lidlin Butcherliha kamalaa. 

Vierailija
67/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.

Eli ostat jotain ketsuppia ja siskonmakkaroita? Lidl oli Suomeen tultuaan hyvä ja käymisen arvoinen kauppa, nykyään valikoima on sama kuin Alepassa. 

Melkoisen ankea Lidl jos myydään vain jotain ketsuppia ja siskonmakkaroita. Onneksi meidän lähi-Lidlistä saa muutakin.

Vierailija
68/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa. Lidlissä ja Aldissa löytyy "oikeita merkkejä" mutta niillä on vaan eri nimi. Etkö toope tätä tiennyt? 

Olen työskennellyt markkinoinnin parissa ja kuullut erään elintarvikefirman pomolta miten Lidl toimii. Kun ottaa yhteyttä ne haluavat ostaa jotain tuotetta halvemmalla kuin kenellekään muulle myydään.  Koska se ei ole vaan ole mahdollista, tuotteen jostakin tärkeästä ainesosasta tingitään ja sen jälkeen myydään se  Lidllle ilman merkkiä. 

Vierailija
69/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä paikkakunnilla on sosiaalinen paine. Pitää käydä kalliimmissa, koska on näytettävä muille että on varaa. Lidlissähän käyvät vain köyhät.

Vierailija
70/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienillä paikkakunnilla on sosiaalinen paine. Pitää käydä kalliimmissa, koska on näytettävä muille että on varaa. Lidlissähän käyvät vain köyhät.

Älyvapaata hommaa. 

Vierailija
71/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Huonolaatuisia tuotteita. Lähes poikkeuksetta takaisinvedot koskee Lidlissä myytäviä tuotteita. Suosin tuttuja, luotettavia suomalaisia merkkejä kuten Valiota ja muutenkin suomalaista. Lidlin lihat kammottaa eikä ole edes liha- ja kalatiskiä, mistä saisi tuoretta. Lidlissä valikoima on poikkeuksetta huono ja aina puuttuu jotain mitä ruokaan tarvitsen. Jos tykkää syödä jotain prosessoitua pakettiruokaa niin sitten varmaan Lidl on hyvä.

Vierailija
72/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% käytetään liiteriä, juuri sopivan kokoinen ja edullinen verrattuna monopolikauppoihin

Vierailija
73/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asioinut paljon Lidlissä, mihin tuli nyt vuoden alussa muutos.

En aio etuohjelmaan liittyä kun ymmärtääkseni ehdot loukkaavat räikeästi normaalia yksityisyyttä: En halua sallia jollekin liikemiehelle/yritykselle oikeutta tietää tarkkaan mitä ostan, missä ja milloin ja olikohan se niin että vaikka keskustella siitä jonkun yhteistyökumppanin kanssa. Sehän on täysin hullu ajatus. Mielestäni itseään arvostava ei voi suostua ehtoihin.

Luulen että menettävät yli puolet ostoksistani.

Vierailija
74/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut Prismassa käynnit. 

Minä taas olen innostunut nyt siellä käymään ja huomasin ilokseni, että lyhyessä ajassa olikin tullut 85 € bonuksia S - tilille joilla ostin viikonlopun ruuat.

Lisäksi halvin ostoskori ei ollutkaan yllätys, yllätys Lidlissä, vaan Prismassa!

Vierailija
75/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti käyn lidlissä enkä ole vähentämässä.

En ymmärrä tuota oliiviöljyhöpötystä, varmastikin vain saatavuusongelma. Itse käytän jatkuvasti extra virgin oliiviöljyä lidlistä, olikohan kerran loppu joskus 1kk sitten.

Vierailija
76/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa Lidl:n  halppis ketsuppi ja Heinzin ketsuppi. Mitään eroako et huomaa? 

Pepsi Max ja Lidl halppis Zero cokis mitään eroa et huomaa?

Vierailija
77/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Lidl ja Prisma vierekkäin. Vihanneksia ja pakastekasviksia ostamme pääsääntöisesti Lidlistä ja ostamme toki muutakin, mutta kun aivan liian usein on Lidlistä joku perustuote loppu. Enkä muutenkaan pärjäisi pelkällä Lidlin valikoimalla. Lidlin tarjoukset on usein jotain kestokaasuun pakattuja kakkuja ja eineksiä, joita en muutenkaan käytä ja Prismasta pitää joka tapauksessa hakea loput ostokset.

Jos eivät olisi vierekkäin, valinta olisi Prisma.

Vierailija
78/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.

Näin on. Tosin Valiota voisi olla vieläkin enemmän valikoimissa.

Vierailija
79/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteita joita Lidlissä ei ole

kokonainen leivinpaperi

Suomalainen ruisjauho

Vaasan ruispalat

Laadukas pasta, esim Rummo, edes Barilla

Kunnollinen irtotee, vaikka olevinaan pitävät Brittiviikkoja!!!

Kunnollinen kahvi papuina 

Tuoreet silakat 

Edes minun lähiprismsta ei noita kaikkia saa. Joten mikä tämän listan idea oli?

Vierailija
80/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä tulee jotain haettua välillä. Pakastemarjat on siellä suht edullisia, mutta muuten hinnat on hyvin samaa tasoa kuin prismassa. Tykkään mennä isompaan kauppaan, kun on paremmat valikoimat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi