Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?
Kommentit (144)
En käy missään kaupassa, en tue porvareita, en edes saksalaisjuutalaisia porvareita.
Päivittäistavarat Lidlistä, tarjoukset ja herkut K-Supermarketista. Äärimmäisen harvoin astun jalallani yhteenkään Prismaan.
T. Ylin tulodesiili
Vierailija kirjoitti:
Spurgujen suosima kauppa ainakin Helsingissä. En haluaisi olla vartija Lidlissä.
Heikompiosaisten kauppaketju ainakin isoimmissa kaupungeissa ja siksi niin kovin epäsiistejä asioida. Vartijoiden pyöriminen kertoo kaiken oleellisen... Jossain pienemmillä paikkakunnilla nämäkin ovat vielä jotenkin siistimpiä ja vartijavapaita liikkeitä. Valikoima nykyisin suppeampaa, kun hakevat vain maksimaalista myyntivoittoa ja moni luottotuote kadonnut vuosien saatossa. Lidlikin tullut ahneeksi.
Juuri hain Lidlistä perustuotteita. Ja hyvää siemenleipää, onneksi vaihtoivat nimen Murusesta pois. Kauppa se on siinä missä joku muukin. Lidlin ja K-kaupan paistopisteleivät ovat kyllä paljon parempia kuin s-ryhmän vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asioinut paljon Lidlissä, mihin tuli nyt vuoden alussa muutos.
En aio etuohjelmaan liittyä kun ymmärtääkseni ehdot loukkaavat räikeästi normaalia yksityisyyttä: En halua sallia jollekin liikemiehelle/yritykselle oikeutta tietää tarkkaan mitä ostan, missä ja milloin ja olikohan se niin että vaikka keskustella siitä jonkun yhteistyökumppanin kanssa. Sehän on täysin hullu ajatus. Mielestäni itseään arvostava ei voi suostua ehtoihin.Luulen että menettävät yli puolet ostoksistani.
Kai ymmärrät ettet voi käyttää plussa- tai s-korttiakaan koska ne kerää ylös ihan yhtä tarkkaan mitä ostat, mistä ja milloin. Ja saavat myös myydä tietosi eteenpäin tietyissä tilanteissa. Sehän on täysin hullu ajatus mutta et voi käyttää minkään suomalaisen kauppaketjun etuohjelmaa josset siihen suostu. Vai hiertääkö juuri lidlin tietojen keruussa joku mu
En plussasta tiedä juurikaan mitään kun K-kaupan hinnat on jo lähtökohtaisesti niin paljon korkeammalla tasolla ettei sieltä käytännössä mitään kannata ostaa. Tietääkseni S-kortilla ei kerätä tarkkoja tietoja tai niitä tietoja ei ole suunnattu ulkopuoliselle (eli jos asiakas itse haluaa nähdä tarkat tiedot niin silloin tarkat tiedot kerätään) . Eikös tämä Lidlin etuohjelma mene niin päin että tarkkoja tietoja kerätään halusi asiakas tai ei ja joku muu kuin asiaks saa hyödyntää tietoja ? Eli ero on näiden välillä jokseenkin kuin yö ja päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö te oikeesti Lidl:n tuotteiden maku kokemuksista?
Jos jätetään "oikeat merkit" pois niin Lidl:n tuotteet järkiään maistuu rasvasilta, pahvisilta, pahoilta.
Äitini ostaa kaiken Lidlstä joten kokemusta on....
Itse ostan Lidlstä tietyn muutaman vakiotuotteen jotka on hyviä sekä kasviksia ja jotain tarjouksia "oikeilta merkeiltä".
Aika huvittavaa. Lidlissä ja Aldissa löytyy "oikeita merkkejä" mutta niillä on vaan eri nimi. Etkö toope tätä tiennyt?
Vaikkapa Lidl:n halppis ketsuppi ja Heinzin ketsuppi. Mitään eroako et huomaa?
Pepsi Max ja Lidl halppis Zero cokis mitään eroa et huomaa?
Molempia voit ihan alkuperäisinä ostaa Lid
Lidlin edullinen Siti-Cola on tosi hyvä light-cola, pärjännyt hyvin makutesteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy. En tykkää monista tuotteista mitä myyvät. Siellä käy köyhät ihmiset.
Mitä sitten syöt jos et koskaan tarvitse esim. jauhelihaa, pastaa, makaronia, jogurttia, ruokakermaa, säilykkeitä, täysmehuja, pakasteita, hedelmiä ja vihanneksia. Popsit rikkaana ihmisenä vain kaviaaria ja hanhenmaksaa?
Mä syön thaikuutiota ja sushia enkä mitään epäterveellistä pula-ajan paskaa.
On siellä edelleen halpaa jauhelihaa (10% naudan jauheliha 3e/400g) verrattuna muihin lähellä/matkan varrella oleviin kauppoihin. Autoa ei ole niin Prismaan ja Citymarketiin pitäisi tilaus tehdä, toimituskulut helposti sen 12-15 euroa, jonka mieluummin laitan ruokaan.
Herkkuja saa myös halvalla, sipsit, suklaa, karkit, keksit ja jätskit.
Maitotuotteet yleisesti ottaen aika samaa hintaa kuin muualla. Hevi-osastolla joskus hyviä tarjouksia, perushinnat samaa kuin muualla ja laatu kieltämättä monesti huono.
Enimmäkseen kuitenkin käyn Lidlissä. Luen tarjouslehden ja kirjaan ylös mitä kannattaa hakea. Joskus käy kyllä niin, että hyllyt on tyhjänä... Ei mikään luotettava kauppa, mutta parhaimmillaan edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai viisaat ihmiset ja K-kaupassa tyhmät. Itse en ainakaan saa mitään lisäarvoa siitä että maksan samoista tuotteista enemmän vaikka ihan on palkka onkin. Lisäksi monet tuotteet ovat laadukkaampia, varsinkin pakasteet.
Aika monella ns. ei ihan hirveän hyvätuloisella on häpeä ruokakaupan valinnan suhteen tyyliin "jos käyn Lidlissä, luulevat minua köyhäksi". Kun on ns. pinkka kunnossa, ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelevat. Meidän lähi-Lidlin parkkipaikalla on aina pari Teslaa latauksessa.
Hyvätuloisella se onkin valinnaista, köyhällä pakon sanelemaa. Valinnanvapaus on suurinta rikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spurgujen suosima kauppa ainakin Helsingissä. En haluaisi olla vartija Lidlissä.
Heikompiosaisten kauppaketju ainakin isoimmissa kaupungeissa ja siksi niin kovin epäsiistejä asioida. Vartijoiden pyöriminen kertoo kaiken oleellisen... Jossain pienemmillä paikkakunnilla nämäkin ovat vielä jotenkin siistimpiä ja vartijavapaita liikkeitä. Valikoima nykyisin suppeampaa, kun hakevat vain maksimaalista myyntivoittoa ja moni luottotuote kadonnut vuosien saatossa. Lidlikin tullut ahneeksi.
Lähi k&s-marketeissa päivystää aina vartijat. Juoksukaljoja näkyy ässästä lähtevän melko usein. Samoin tupakat onnistuvat jotenkin pöllimään. Levottomampaa kuin lidlissä. Aika tavanomainen kaupunginosa on missä asutaan.
Mun pitäis vähentää käymisiä, kun lähtee herkästi vähän sitä sun tätä turhaa tavaraa mukana.. Varsinkaan vyötärö ei tykkää Lidl-reissuista :D
Eikö se ole tällä hetkellä kuitenkin kaikista kaupoista edullisin.
Itse boikotoin K-marketteja. Silloin harvoin kun siellä joudun asioimaan, olen hinnoista kauhuissani.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin valikoima on huonontunut maaseudulla. Jauheliha oli aikoinaan paljon halvempaa kuin muissa ruokakaupoissa. Nyt kaikki proteiinit paitsi kanankoivet on kalliimpia kuin muualla.
Eikä ole. Lidl tofu 0,50€ paketti, Prismassa sama 3,5€.
Jos olis verkkokauppa voisin ostaakin.Ruokakauppaan en mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä sentään on vartijoita eikä niitä mitälie turvamyyjiä mitä toisilla ketjuilla, eli niitä jotka hoitaa kahta työtä yhdellä palkalla.
Sateenkaari munkkien jälkeen en ole käynyt,heterona tunnen että minua ei kaivata tässä kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai viisaat ihmiset ja K-kaupassa tyhmät. Itse en ainakaan saa mitään lisäarvoa siitä että maksan samoista tuotteista enemmän vaikka ihan on palkka onkin. Lisäksi monet tuotteet ovat laadukkaampia, varsinkin pakasteet.
Aika monella ns. ei ihan hirveän hyvätuloisella on häpeä ruokakaupan valinnan suhteen tyyliin "jos käyn Lidlissä, luulevat minua köyhäksi". Kun on ns. pinkka kunnossa, ei tarvitse miettiä mitä muut ajattelevat. Meidän lähi-Lidlin parkkipaikalla on aina pari Teslaa latauksessa.
Ainakin Niittykummun Lidlin edessä oli paljon saksalaisvalmisteisia autoja kun kävin siellä joskus kaksi vuosikymmentä sitten. Lähistöllä asuu Tapiolan ja Westendin varakasta väkeä jotka ymmärtävät hyvän päälle. Nykyisin käyn Kurvin Lidlissä ja kävijät ovat vähän eri sorttia ja osalle näyttää riittävän kun saa pari tölkkiä halvinta olutta niin saa päivän käyntiin.