Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?

Vierailija
24.01.2024 |

Itse en ole enää puoleen vuoteen käynyt.

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ääsmarketit ja keskon kaupat mennyt boikottiin. Liiteri,tori,kauppahalli,ja tietysti suoraan tuottajilta esim. kananmunat ym. Ja paljon kuivatavaraa ja muuta hyvin säilyvää ulkomailta.

Vierailija
162/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asun periferiassa kaukana ihmisasutuksesta, teen kerran kuukaudessa isommat ruokaostot joko Lidliin tai S-marketiin, jotka edullisimmat paikat. Lidlistä lähtee mm. vapaan kanan munia pari jättikennoa, kestomaitoja jotka säilyvät kuukausia, ja murukahvia/ Emilia-kahvia, jauhot sokerit pastat mausteet ja teet (jos itse tehdyt loppuvat talvella) nauriit porkkanat ja perunat (jos itseviljellyt loppuvat jossain kohtaa talvea). Helpointa on leipoa itse. Joskus kaupungissa asuessani ajauduin "Lidl-kierteeseen" koska himoitsin pullaa... nyt säästyy nekin rahat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on pääasiallinen ostospaikkani ian hintojenkin takia. Toki Lidlissäkin hinnat ovat nousseet, mutta muualla vielä enemmän.

Kävelyetäisyydellä kotoa on  kaksi pientä K-markettia, kaksi K-supermarkettia sekä kaksi S-markettia ja Citymarket työmatkan varrella. Lähinnä Citymarketista ostan ne tuotteet, joita en Lidlistä saa. K-kaupat ovat kalliita ja S-marketit jotenkin ankeita. Etenkin hedelmät ja vihannekset, joita meillä kuluu paljon, ovat Lidlissä laadukkaita ja huomattavasti edullisempia kuin muualla. Eli en ole lopettanut Lidlissä käymistä.

Vierailija
164/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newer , newer Lidl!

Joo, onhan se uudempi suomen markkinoilla kuin K-kaupat ja S-marketit, jos sitä tarkoitit. Jos taas et osaa kirjoittaa oikein englantia, kannattaa kommentoida ihan suomeksi.

Vierailija
165/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole hirveesti käynyt, joskus haen bretzeleitä ja papukahvipussin, vehnäsämpylätkin on hyviä.

Vierailija
166/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pääsääntöisesti Lidlissä. Säästö S-markettiin verrattuna kolmanneksen. Pari leikkelettä ja murot tms haen sitten ässästä.

Vierailija
167/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin muutaman käynnin jälkeen koska puoliso ja lapset kieltäytyivät syömästä Lidlin vihanneksia huonon maun vuoksi.

No just 😂😂 Kerro, että ne vihannekset on ääskaupasta niin taatusti uppoaa.

Vierailija
168/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äppien ym. takia loppui käyminen. Ennen tuli käytyä vähintään kerran viikossa, vaikka Lidl onkin viereisellä paikkakunnalla ja sinne on matkaa noin 30 km. 

Vierailija
169/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, lopettivat meidän Lidlin.

Vierailija
170/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Lidl:n vakioasiakas, mutta kävin kyllä aina silloin tällöin entisellä kotipaikkakunnallani. Muutin muualle kolme vuotta sitten ja täällä Lidl on huonossa paikassa ja omaa aivan karmean kaaos parkkipaikan. Ensimmäisenä vuonna kun asuin täällä, kävin pari kertaa, mutta sitten lopetin. Lisäksi tuo Lidl on vähän sellaisella huonomaineisella alueella ja sen kyllä huomaa asiakaskunnasta ja siihen kun lisää sitten eläkeläiset, niin eipä houkuttele. 

Vierailija
171/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Mainostamansa tuotteet heti aamusta loppu.

Vierailija
172/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin sen ällöttävän seksistisen mainoksen jälkeen jossa Erika mainosti sateenkaarimunkkeja paljailla tisseillään. Laitoin palautettakin asiasta.

Vierailija
173/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on kilpailua. Itse en kuitenkaan Lidlissä käy, koska en kaikkea tarvitsemaani sieltä saa. En halua juosta useassa kaupassa ruokaostosten takia.

Vierailija
174/174 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lopettanut käymisen. Kun muistelen,  viimeksi käynyt lähes vuosi sitten.

Hirveät kassajonot.

Aivan kuin sirkus + eläintarha. 

Palvelua ei ole. Tiedät ja arvaat, mitä tarkoitan.