Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin K-marketteja. Silloin harvoin kun siellä joudun asioimaan, olen hinnoista kauhuissani.
Sama täällä, sitäpaitsi K-pulju saa yritystukia kuten myös S ja silti molemmat ovat kalliita.
Minä olen lopettanut. Ei oikein ole syytä mennä sinne enää, sillä se ei ole halvin eikä tarjoukset ole hyviä. Prisma vieressä on halvempi,valikoima parempi ja tarjoukset paremnat. Juuri katsoin kuponkietuja, -10% oli paras. Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut. Ei oikein ole syytä mennä sinne enää, sillä se ei ole halvin eikä tarjoukset ole hyviä. Prisma vieressä on halvempi,valikoima parempi ja tarjoukset paremnat. Juuri katsoin kuponkietuja, -10% oli paras. Ei maksa vaivaa.
Haen sieltä mikä siellä on halvinta ja muualta muut.
En ole käynyt paikkakunnan Lidlissä kuin 1-2 kertaa ja näistäkin käynneistä on kulunut jo aikaa monta vuotta. Halvin ei ole aina edullisin ja teenkin ruokaostokseni pääasiassa asuintaloani vastapäätä sijaisevasta K-Supermarketista, jossa hyödynnän yleiset Plussa-edut ja myös henkilökohtaiset Plussa-edut, jotka kohdistuvat tuotteisiin joita yleensä eniten ostan ja lisäksi kertyy pelkistä ruokaostoksistakin vuositasolla plussapisteitä yhden hengen taloudellekin n. 60 euron edestä ja lisää pisteitä tulee jos ostan K-ketjun muista liikkeistä kuten K-rautakaupasta tai liikuntaväineitä- ja -vaatteita Intersportista. Aika on minulle myös rahaa ja siksikin suosin lähikauppaa.
Lopetin näiden äppitarjousten takia. Aivan liian räikeät kahdet eri hinnat asiakkaille. Saahan tuota Tokmannilta ja Prismastakin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin näiden äppitarjousten takia. Aivan liian räikeät kahdet eri hinnat asiakkaille. Saahan tuota Tokmannilta ja Prismastakin.
Tokmannilla ja Prismassakin on appi-tarjoukset, kahdet hinnat asiakkaille. Mutta hei, saathan rismasta bonusta sentään, kun maksat vaan vähän enemmän ruoasta.
En tosiaankaan ole. Tykkään Lidlin tuotteista ja saan sieltä kaiken mitä tarvin. Toki jotain tuotteita kaipaan, mitä siellä ei ole mutta ei se haittaa. Ne voi hakea muualtakin. Olen tyytyväinen etenkin vihannes- ja hedelmävalikoimaan, paistopisteeseen ja tarjouksiin. Suosikkituotteitani on kaurasydämet, kreikkalainen jugurtti, pähkinät, isot pussit edullisesti ruotsalaista mustikkaa, lihatarjoukset (esim kilo kanafilettä oli 8 e pintaan), proteiinijäätelö ja sokeriton tumma suklaa mitä muualta en löydä. Eli Lidlissä on tuotteita miksi menen sinne. Löytyy myös esim Arlan tuotteita mitä kaipaan toisinaan.
En juuri muissa käykään, Pörrismasta jotain harvinaista. K-alliskaupassa ahistun kovista hinnoista.
Esim Lidl cola limonaadi maku on kuin coca cola olisi vedellä laimennettu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy miksi ei viitsi käydä on Lidlissä ollut todella harhaanjohtava ja epärehellinen tapa laittaa räikeitä kylttejä ikään kuin tarjousten merkiksi sinne missä niitä ei ole ollut ja samoin tapa vaihdella epäloogisesti hintamerkintöjä milloin kyseessä on kiloveloitus tai vaikkapa pakettiveloitus. Ikävästi varmaankin saa vietyä sairailta ja vanhoilta rahat jos ei hoksottimet pelaa täysin.
Mutta kyllä tämä todella tarkkojen tietojen keräystä mahdollistava etuohjelma oli viimeinen niitti.
Esimerkiksi Tuurin kyläkaupassa on punaiset hintalaput ja monien merkkituotteiden hinnat kalliimpia kuin Stockmannilla. Mutta eihän tarjoushaukkoja haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut Prismassa käynnit.
Minä taas olen innostunut nyt siellä käymään ja huomasin ilokseni, että lyhyessä ajassa olikin tullut 85 € bonuksia S - tilille joilla ostin viikonlopun ruuat.
Lisäksi halvin ostoskori ei ollutkaan yllätys, yllätys Lidlissä, vaan Prismassa!
Meidänkin perheellä tulee yli 100 eur bonusta kuussa Prisma pääkauppana, Lidl ei ole halpa tosiaan
Mahdoton yhtälö eli monellako tonnilla muka syötte kuussa? Se, että rekkakuski tankkaa työkalunsa ja vilauttaa omaa bonuskorttiaan on verotettavaa tuloa, muistatko ilmoittaa veroilmoituksessa.?
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan. Se on pääasiallinen ruokakauppani.
Sama. Lild on halvin ja parhaat tuotteet.
Miksi kävisin kalliissa duopoli kaupassa?
Lopetin muutaman käynnin jälkeen koska puoliso ja lapset kieltäytyivät syömästä Lidlin vihanneksia huonon maun vuoksi.
Lidlistä sitä Prismalta tätä mutta K-ryhmästä ei mitään.
En ole lopettanut kokonaan, mutta vähentänyt, koska sieltä ei koskaan saa kaikkea, mitä tarvitsee. Lähinnä käyn hakemassa joitain erikoiserätuotteita. Lidlin myymälät tuntuvat epämiellyttävän kolkoilta, ja asiakkaina on minun makuun liikaa tuulipukukansaa ja ulkomaalaisia, ja joskus erätuotteita saa etsiä kauan, kun kaikkia ei olekaan laitettu sinne, missä ne tavallisesti ovat. Äppitarjoukset ovat älyttömiä, koska ne rajaavat pois potentiaalisia ostajia. Vielä älyttömämpiä ovat punaiset HALVEMPI!-laput, kun alennus on vain 1 sentti.
Lidl on mennyt viime aikoina huonompaan suuntaan. Hinnat eivät enää ole selkeästi halvempia. Lidlplus tarjoukset ärsyttää myös, varsinkin kun Lidl aiemmin irvaili muiden kauppojen bonusohjelmille. Nyt taitaa olla rahastusvaihe menossa kun markkinaosuutta ei ole enää helposti saatavissa.
Lidl on kuitenkin vielä säilynyt pääasiallisena kauppana isoille ostoksille. Paikkakunnalla ei ole Prismaa, joten Lidl kuitenkin vielä selvästi halvempi kuin S-market. Lisäksi lihavalikoima on parempi ja HeVien laatu on aivan toiselta planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut Prismassa käynnit.
Minä en muista koskaan ostaneeni ruokaa Prismasta, kirjoja ja joitain t-paitoja kyllä. Käyn siellä vain silloin, kun vien auton pesuun alakerran sutopesulaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyin kauppaan. Sen lisäksi mua epäiltiin näpistelijäksi yksi kerta ja käskettiin näyttämään kassin sisältö. Meni maku.
Me joudutaan välillä tekemään kassintarkastuksia kaikille. Tiedetään kyllä kuka pöllii ja tarkoitus on katsoa vain heidän kassit. Kun ei ole juuri sillä kertaa vedenpitäviä todisteita niin katsotaan kaikilta ettei olla syrinnästä syytteessä. Ei siis kannata ottaa itseensä, mekin vihataan sitä syynäystä.
Kaupankassa
Vähän samaa vikaa on minulla. Varsinkin paistopisteen tarjoukset ovat koukuttavia. Ostan myös aika usein töihin evääksi annosruokia kun ovat edullisia (kirjolohikiusaus, kanaregattoni tms.).