Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyin kauppaan. Sen lisäksi mua epäiltiin näpistelijäksi yksi kerta ja käskettiin näyttämään kassin sisältö. Meni maku.
Naurettava, epärehellinen.
Epäsiisti ja sekava kauppa, vaikuttaa varastolta. Käyn alle 5 krt/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.
Prismassa ei ole enää Rainbow-tuotteita, ellei jotain vanhaa varastoa. Ostat Coopia jatkossa. Veikkaan, että ovat huonolaatuisempia, koska kaikki uudistukset nykyään ovat huonompaan päin asiakkaalle.
Lidlissä on hirveän huonot valikoimat valmisruokia joten en käy siellä ja Lidlin paistopiste kinkku-juusto croisantissa on sen croisantin sisällä kokonainen kinkkusiivu eikä pieniä kinkun palasia niinkuin muiden kauppojen croisanteissa, ja itse croisant maistuu pahvilta, eli on hankala syödä ja maistuu pahalta. Ei jatkoon.
Yksi syy miksi ei viitsi käydä on Lidlissä ollut todella harhaanjohtava ja epärehellinen tapa laittaa räikeitä kylttejä ikään kuin tarjousten merkiksi sinne missä niitä ei ole ollut ja samoin tapa vaihdella epäloogisesti hintamerkintöjä milloin kyseessä on kiloveloitus tai vaikkapa pakettiveloitus. Ikävästi varmaankin saa vietyä sairailta ja vanhoilta rahat jos ei hoksottimet pelaa täysin.
Mutta kyllä tämä todella tarkkojen tietojen keräystä mahdollistava etuohjelma oli viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Spurgujen suosima kauppa ainakin Helsingissä. En haluaisi olla vartija Lidlissä.
Meillä Tampereella nuori naismyyjä Lidlissä pisti nistin pihalle kovalla äänellään. Vartijaa ei tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on täysin kiistatta halvin kauppa ja ainakin itse olen saanut sieltä kaiken tarvitsemani ja jos vertaa k-kauppojen hintoja litukkaan niin k-ketju vaikuttaa lähinnä roistohintaiselta.
Riippuu siitä, mitä ja mistä ostaa. Ostin maanantaina cittarista kilon juustoa 3,99, välillä on leipiä ja kasviksia eurolla kilo/paketti. Jauheliha 10% on täsmälleen saman hintainen. Käyn myös Lidlissä, esim. Rooibos-tee on siellä edullista.
Vierailija kirjoitti:
Spurgujen suosima kauppa ainakin Helsingissä. En haluaisi olla vartija Lidlissä.
..Sekä hiekkisten ja hottentottien.
Olen vähentänyt, ja vähennän edelleen tämän uuden bonusjärjestelmän vuoksi. Viim. vuoden-parin aikana tarjoustuotteet ovat enenevässä määrin vain ns. roskaruokaa ja herkkuja. Lihatarjoukset ovat lähinnä marinoituja tai puolivalmisteita. Nyt tarjouksistakin osa on vain klubilaisille.
Sama kävi Tokmannin kanssa, eli en ala kassalla luettelemaan puhelinnumeroani tai etsimään jotain kännykästä.
Haen jatkossa vain tietyt halvat vakkarituotteet Lidlistä ja Tokmannilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut Prismassa käynnit.
Minä taas olen innostunut nyt siellä käymään ja huomasin ilokseni, että lyhyessä ajassa olikin tullut 85 € bonuksia S - tilille joilla ostin viikonlopun ruuat.
Lisäksi halvin ostoskori ei ollutkaan yllätys, yllätys Lidlissä, vaan Prismassa!
Kiva salamainostaja. Paljonko maksettiin?
Eilen katsoin savulohipalaa Prismassa, pientä. Hinta yli 7 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Tampereella nuori naismyyjä Lidlissä pisti nistin pihalle kovalla äänellään. Vartijaa ei tarvittu.
Nisti pääsi sitten tekemisiin nuoren naisen kanssa. Minä en taas sellaisesta voi edes haaveilla. Reilua vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisti pääsi sitten tekemisiin nuoren naisen kanssa. Minä en taas sellaisesta voi edes haaveilla. Reilua vai?
Äänestä ja keskustelusta päätellen oli päässyt tekemisiin ko.naisen kanssa useammankin kerran. Reiluahan tämä ei tietenkään ole sinua ajatellen.
En ole vaan käyn viikoittain. Käytän viikonlopputarjouksia ja kuponkitarjouksia ja muutenkin
Minä käyn jatkosakin Lidlissä. Valikoimat on riittävän hyvät minun tarpeisiini, hinnat edulliset ja kauppa sopivan kokoinen. Kävin viime viikolla pitkästä aikaa Prismassa ja muistui hyvin mieleen, miksi siellä en ole aikoihin käynyt enkä taas käykään. Mitään en löydä sieltä ja ihmisiä ihan liian paljon. On Lidlissäkin usein ruuhkaa, mutta sieltä pääsee nopeammin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.
Latz kissanruoka on kyllä paskinta ruokaa mitä kissallesi voit syöttää. Tulee olemaan sairas kissa vanhetessaan.
Meillä on 19v kissa, joka on aina syönyt latzia, joskus jotain muutakin toki. Hyvin tuo vielä voi. Mutta nykyään sille ei kelpaa kuin latz tai Pirkka. Tiedän kyllä että ei ole ne terveellisemmät vaihtoehdot, mutta en ala kissavanhusta enää nälässä pitämään.
En ole käynyt pitkään aikaan koska hinnat ovat nousseet. Siellä maksaa monet tuotteet saman kuin s marketissa.
Käyn aina Lidlistä kaiken muun paitsi lemmikkien ruuat ja 1-2 muuta tuotetta, joita sieltä ei saa, enkä todellakaan aio lopettaa. Miksi hakisin duopolilta huonompaa laatua kalliimmalla hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen asioinut paljon Lidlissä, mihin tuli nyt vuoden alussa muutos.
En aio etuohjelmaan liittyä kun ymmärtääkseni ehdot loukkaavat räikeästi normaalia yksityisyyttä: En halua sallia jollekin liikemiehelle/yritykselle oikeutta tietää tarkkaan mitä ostan, missä ja milloin ja olikohan se niin että vaikka keskustella siitä jonkun yhteistyökumppanin kanssa. Sehän on täysin hullu ajatus. Mielestäni itseään arvostava ei voi suostua ehtoihin.Luulen että menettävät yli puolet ostoksistani.
Kai ymmärrät ettet voi käyttää plussa- tai s-korttiakaan koska ne kerää ylös ihan yhtä tarkkaan mitä ostat, mistä ja milloin. Ja saavat myös myydä tietosi eteenpäin tietyissä tilanteissa. Sehän on täysin hullu ajatus mutta et voi käyttää minkään suomalaisen kauppaketjun etuohjelmaa josset siihen suostu. Vai hiertääkö juuri lidlin tietojen keruussa joku mutta s- ja -ketjulle annat ne mielellään?
Lidlin valikoima on huonontunut maaseudulla. Jauheliha oli aikoinaan paljon halvempaa kuin muissa ruokakaupoissa. Nyt kaikki proteiinit paitsi kanankoivet on kalliimpia kuin muualla.
Eikös niiden pitänyt lopettaa lentämällä tuotujen hedelmien myynti ilmastosyistä?