Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käydäänkö yrityksen saamat palautteet oikeasti läpi?

Vierailija
24.01.2024 |

Olen useamman kerran harkinnut että pitäisi laittaa palautetta esim. prisman asiakaspalvelusta. Tuntuu kuitenkin, että se on yhtä tyhjän kanssa. Sen kerran kun joskus olen palautetta antanut (toiseen yritykseen) niin vastaus oli luokkaa "okei, kiitos tiedosta", mutta seuraavalla kerralla asioidessani en kuitenkaan saanut sen parempaa palvelua. 

Eli siis käydäänkö palautteita oikeasti läpi ja reagoidaanko niihin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä pitäisi valikoida asiakkaat joille vastataan, ystävällisille asiakkaille annetaan vastaus ja aggressiivisille hyökkääville asiakkaille porttikielto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän it-alan suurehkossa firmassamme käydään, koska se on osa laatuprosessia ja -tavoitteita.

Vierailija
4/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän it-alan suurehkossa firmassamme käydään, koska se on osa laatuprosessia ja -tavoitteita.

Noinhan se on, että riippuu yrityksestä. On yrityksiä, joissa palautteiden ihan saaminen on tärkeää ja ne todellakin käydään läpi, eikä pelkästään kiitetä niistä, vaan yritetään ratkoa yksittäisen asiakkaan ongelmia ja koostetaan raportteja ja mietitään, miten toimintaa koko ajan voidaan parantaa palautteiden perusteella. Ja sitten on toinen pää, joka on lähinnä luonut sähköisen palautekanavan sen takia, että se vähentäisi puhelinsoittoja ja paikan päällä palautteen antajia, mutta sitä infoa ei mihinkään hyödynnetä.

Vierailija
5/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensin haukutaan työntekijä ja sitte lähetetään asiakkaalle joku sopivista kirjepohjista "olemme ryhtyneet toimenpiteisiin", "olemme pahoillamme", "selvitämme tapausta" tms. Ja mikään ei muutu, pomo on vaan jälleen päässyt aukomaan työläiselle päätään.

Vierailija
6/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä siinä toisessa isossa marketissa joka ei ole Prisma. Palautetta tulee sekä suullisesti, netissä että paperisilla palautekaavakkeilla. Jos asiakas on liittänyt yhteystiedot ja ruksinut kohdan 'haluan että minulle vastataan" niin kyllä silloin asiakas saa vastauksen. Kaikki palautteet luetaan, paitsi ne suullisesti annetut joita henkilökunta ei ehdi/muista kirjata. Siihen, aiheuttaako palaute mitään toimenpiteitä, vaikuttaa taas se että onko kyseessä yksittäinen palaute vai onko samasta asiasta tullut paljonkin palautetta, tai onko asia sellainen mille ylipäätänsä voidaan tehdä mitään. Esim seuraavat palautteet eivät johda toimenpiteisiin: yksittäisiä toiveita jonkun tuotteen valikoimiin ottamisesta/toiveita myymälän lämpötilan muuttamisesta kuumempaan/kylmempään (lämpötilaa ei pystytä muuttamaan kauppakeskuksessa) /yksittäisiä toiveita myymälån taustamusiikista.