Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään alle 25-vuotiaana vanhemmaksi tullutta?

Vierailija
23.01.2024 |

Itse sain esikoiseni 24-vuotiaana. Lapsen isä samanikäinen.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, työnikautta mielisairaalasta. Päätyvät lähes aina sijoitukseen kun äiti ei ole aikuinen vielä itsekään

No nyt on paksua potaskaa 😄

Vierailija
42/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsena pitää lapsi saada? Sen voi helposti tappaa abortilla.

Ota se pois kun vielä voit !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, sai lapset 21v, 24v ja 25v.

Vierailija
44/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nuo kännissä vahinkoina roiskitut kakarat jää muiden verorahoilla elätettäviksi loppu iäkseen. 

Vierailija
45/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Wt porukka porsii alle 25 ikäisinä.

Vain wt puhuu porsimisesta kun kyse on ihmisistä. 

Vierailija
46/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin. Elämäni alkoi siellä varjoisemmalla puolella lähiötä.

Anoppi taitaa olla nuorin 14 vuotiaana tuli äidiksi.. mieheni sitten taas 24 vuotiaana. Eli alle 25 v kuitenkin.

Oma äiti 18 ja isä 22.

Vierailija
47/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 24v mutta naimisissa jo pari vuotta ollut kun synnyin.

Vierailija
48/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sain esikoisen kuusitoista vuotiaana ja kuopuksen yhdeksäntoista vanhana. Täyttäessäni 25 kävi vanhempi jo kolmatta luokkaansa ja nuorempi oli eskarissa, nyt he ovat jo liki viisikymppisiä ja heillä on omat aikuiset lapsensa. Siihen aikaan se oli aika normaalia, että jo nuorena ne lapset tehtiin. En toki suosittelemaan rupea. Lujille otti, mutta olihan sitä ison perheen lapsena jo oppinut lasten hoitoakin.

Vierailija
49/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 22v ja isäni 24v. Anoppini 22v. Itse sain esikoisen 36 v.

Vierailija
50/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nuo kännissä vahinkoina roiskitut kakarat jää muiden verorahoilla elätettäviksi loppu iäkseen. 

Ei niitä tarvi elättää kun nää äidit opettaa niistä kunnon katujengiläisiä ja koulukoti lapsosia. Niitähän on jo helsingin seuduilla alkanut kertymään yyhhoo äitien kasvatteja.

Vierailija
51/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli 22 kun synnyin (äiti 25) .

Vierailija
52/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 23v ja uudelleen 24v ja myöhemmin vielä kerran.

Kaveri 22v ja 23v.

Toinen kaveri 24v.

Yksi tuttu 19v, vahingossa.

Kivasti on kaikilla mennyt.

Vierailija
53/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini 22v ja isäni 24v. Anoppini 22v. Itse sain esikoisen 36 v.

Olit siis riskisynnyttäjä. Ainakin yleensä 30 v naiset ovat sairraalloisen ylipainoisia ja huonokuntoisia.

Vierailija
54/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 23v, mies 24v kun esikoinen syntyi. Yksi keskenmeno oli ennen.

Neuvolassa ym meitä pidettiin nuorina vanhempina (v.1998) jota ihmettelin kovasti. Oma toiveeni oli saada esikoinen n.20-vuotiaana ja että lapset on tehty 30-vuotiaana. Jälkimmäinen toteutui.

Nykyaikanakin tunnen useita alle 25 äidiksi tulleita. Yksi sai 20-vuotiaana kaksoset. Kaikki on mennyt todella hyvin 🥰

Vierailija
55/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itteni, täytin esikoisen saadessani 19v.

Ei oo lapset joutunut huostaan

Koska valtio elätti.. kohta tippuu kela tuet ja voit itkee että yhteiskunta selätti.

Villi veikkaus että olet edelleen kouluttautumaton sekä työtön eikä pennustasikaan sen kummempaa tule kuin kaljapummi tai narkki.

Mikä sulla on hätänä, että pitää suoltaa tuollaista?

Mun äiti oli 19v kun sai mut. Ei yhteiskunta elättänyt vaan äiti aloitti työt mun ollessa alle 1v ja isäni kävi töissä. Kumpikin vanhemmista tehnyt töitä koko ikänsä. Isä jo eläkkeellä ja äiti jää tänä vuonna. 

Mä olen käynyt lukion, löytyy amistutkinto jolla tehnyt töitä. Nyt jatkan alalla seuraavaan tutkintoon eli opiskelen AMK:ssa töiden ohessa.

Mulla on kaksi sisarusta (samat vanhemmat) ja ihan hekin kouluja käyneet ja ovat työelämässä. Mitään narkkeja tms. ei olla kukaan.

Vierailija
56/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta ja kun elän "kunnollisten ihmisten keskiluokkaisessa" - kuplassa nämä nuorena lapsen saaneet ovat niitä "porkkanatikku" vanhempia, joiden on tarvinnut olla oikein esimerkki vanhempia, lapset tosiaan syövät herkuiksi porkkanatikkuja vielä 6v, kulkevat puhtaissa silitetyissä värit yhteen sopivissa vaatteissa, kodeissa jossa kaikki on järjestyksessä ja äidinkään opinnot eivät kärsi 2-3 pikku lapsesta.

Me 30v vanhemmaksi tulleet ollaan sitten vähän lepsumpia, reikä sukassa ja tukka sotkussa mennään ja pyykkikasasta hypitään yli. 

Vierailija
57/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Wt porukka porsii alle 25 ikäisinä.

Vain wt puhuu porsimisesta kun kyse on ihmisistä. 

Niinhän sikojen kohdalla tuo tapahtuma ilmaistaan. Syöttöporsaitahan ne ovat,ei ne omillaan pärjää päivääkään.

Viina maistuu ja sienet kuivuu..

Vierailija
58/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen tuntisi?

Kiihkouskovaiset ja opiskeluhaluttomat sikiävät jopa alle parikymppisinä. Päälle vahinkoraskaudet.

Mutta suurin osa haluaa elää ensin, joten lasten aika on yli 30-vuotiaana. Jokainen tietää, että vauvojen jälkeen elämä asettuu pyörimään päiväkodin, ruokakaupan ja työkaupan ympyrää. Jotkut yrittävät pyristellä, mutta sitä se on. 

Eikö lasten kanssa ole elämää?

Me ollaan miehen kanssa sen verran tylsiä, että asetuttiin koti-työpaikka-ruokakauppa -ympyrään jo parikymppisinä. Molemmilla oli ammatti ja työpaikka, asuttiin omistusasunnossa, mentiin naimisiin 23-vuotiaina. Ainoa lapsi saatiin 24-vuotiaina, ja ennen sitä oltiin kyllä ehditty juhlia ja reissata ihan tarpeeksi kaksin ja kavereiden kanssa.

Vierailija
59/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että en ole koskaan ajatellut, että esimerkiksi 24-vuotias olisi (liian) nuori äiti. Olen liikkunut ihan normaaleissa piireissä ja aniharva on enää kolmen kympin jälkeen esikoista tehnyt (ellei lapsettomuustaustaa) Enkä ole uskovainen ja ihan on valtaosa kouluttautunut, töissä jne. 

Vierailija
60/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin 18-vuotiaana, lapset saatiin kun olin 20v. ja 23v.

Ja mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä nyt yli 20 vuotta! :)

Ihana tulevaisuus edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän