Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein työpaikkasi "saikuttaja" on poissa?

Vierailija
23.01.2024 |

Mulla on parin kuukauden välein ollut nyt flunssaa, olen joutunut aika pari päivää olemaan pois ja pelkään, että joudun silmätikuksi.

Kertokaa jotain kokemuksia.

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on niin vastenmielinen kuin joukko naisia puhumassa selän takaa pahaa jostakin naisesta, joka ei ole paikalla. Teitä näkee (ja valitettavasti myös kuulee) mm. lounaspaikoissa. Häpeäisitte. 

Vierailija
242/243 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni on hoitoalalla töissä ja hänellä on ollut jo pitempään ongelmia terveytensä kanssa. Vakavia juttuja, jotka ovat vaatineet useiden kuukausien sairaslomia. Voin vaan kuvitella mitä pskaa hänestäkin puhutaan selän takana. Onneksi hänellä on sellainen luonne, että pskanpuhujat laitetaan järjestykseen, mutta ei se helppoa ole kun mielenterveys on jo valmiiksi koetuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan sarjasaikuttajista ei oikeasti sairaana olevia vaan niitä jotka saikuttaa muuten vain kokoajan.

Ja mistä sinä osaat erotella nämä tapaukset toisistaan? Asia ei edes kuulu sinulle.

Aika usein ne osaa. Joskus olen saikuttajan myös kuullut suoraan sanovan, että "taidan olla huomenna kipeä", kun vuorolistaan on muutettu epämieluisa työtehtävä.

Ja kun jo viikkoja etukäteen tietää saikuttajien tulevat sairaspäivät vain työvuorolistaa katsomalla niin kyllä silloin ollaan lusmuilun ytimessä.

Kyllä todellakin ollaan Ytimessä! Sairasloma ilmoitetaan esimiehelle kuitenkin muutamaa tuntia ennen vuoron alkua, koska kovasti akuutti sairastuminen! Tekstiviestillä??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän