Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on sanonut, ettei voi luvata että olisimme loppuelämämme yhdessä

Vierailija
22.01.2024 |

Ristiriitaisin osuus tässä on se, että olemme naimisissa. Mies perustelee näkemystään sillä, että me molemmat olemme olleet naimisissa kerran aiemminkin, ja silloinkin tarkoitus oli että juttu kestää vaan eipä kestänyt.

Eroaisitko, jos miehesi puhuisi noin?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään voi luvata. Ei kukaan rehellinen ihminen voi.

Vierailija
2/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te puhutte tuollaisia? Millaisessa tilanteessa tämä kysymys nousee esille?

Tietenkään kukaan ei voi varmuudella luvata mitään kaukaisesta tulevaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä oikeasti voi kukaan luvata, koska aina voi käydä jotain mikä päättää suhteen.

Hän vaan on nyt turhan rehellinen kun sanoo sen suoraan, koska romanttistahan tuo ei ole. Missä kukkaiskieli ja pumpulipilvet? Olette tässä romantiikka-asiassa selkeesti eri linjoilla. Joko hyväksyt tai eroat.

Vierailija
4/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä naimisiinmennessä vähän niinku luvataan olla loppuelämä yhdessä.

Vierailija
5/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luvannut yrittää. En voi luvata, että se onnistuu. Sinäkin aloit heti eroa suunnittelemaan. 

Vierailija
6/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ylirehellinen puupökkelösuutöksäyttelijä vai todella ei ole varma aikooko olla yhdessä?? Aika kauhea töksäytys mieheltä. Mitä hän aikoo, ota tunnustus. :0

Vierailija
7/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siis kysynyt asiaa, vaan hän vaan puhuu välillä noin. Ap

Vierailija
8/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
9/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä naimisiinmennessä vähän niinku luvataan olla loppuelämä yhdessä.

... ei vaan tahdotaan.

Tahto voi muuttua.

Vierailija
10/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette olleet yhdessä?

Useampia vuosia, naimisissa kaksi vuotta. Ap

Vierailija
11/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot laastari. Ota tai jätä

Vierailija
12/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi ja pitääkin luvata.

Lupausta ei tosin aina voi pitää.

Vierailija
13/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollaista voikaan luvata. Ikinä ei tiedä mitä elämässä tulee tapahtumaan.

Vierailija
14/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se keskustelu jatkuu? Etkö kysy miksi hän puhuu noin tai kyseenalaista millään tavoin?

Hän vain yhtäkkiä kesken lauantaisaunan töksäyttää, että ei voi luvata että olette loppuiän yhdessä, ja sitten hän menee suihkuun ja vaahdottaa rintakarvansa ja täts it? 

Vierailija
15/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista voi luvatakkaan. Pitää myöskin muistaa, että ihmiset muuttuu. Jopa vuodessa voi arvot ja ajatukset muuttua täysin.

Vierailija
16/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä sanoi myös noin. Huom, eksä... itse loukkaannuin siitä koska olimme kuitenkin naimisissa, tuntui siltä ettei kuitenkaan ollut vakavissaan kun halusi minun kanssa sitoutua parisuhteeseen, tuntui että halusi jotain takaovea pitää silti auki (seksiä olisi saanut niin paljon kuin haluaa). Loppujen lopuksi "halusi oman vapautensa", kierrätti viisi eri kumppania vuoden aikana ja nyt ollut jopa puolitoista vuotta samassa suhteessa. 

Vierailija
17/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuspolitiikkaa, ei ole tosissaan. Se nyt jo varoittelee ja sitten myöhemmin, kun kakkeli on lentänyt tuulettimeen, vetoaa siihen, että mähän sanoin.

Vierailija
18/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se keskustelu jatkuu? Etkö kysy miksi hän puhuu noin tai kyseenalaista millään tavoin?

Hän vain yhtäkkiä kesken lauantaisaunan töksäyttää, että ei voi luvata että olette loppuiän yhdessä, ja sitten hän menee suihkuun ja vaahdottaa rintakarvansa ja täts it? 

Liittyy sellaisiin tilanteisiin, kun puhutaan syvällisiä ja ollaan vaikka jossain romanttisessa lomakohteessa. Silloin töksäyttää, ja fiilikset menee täysin. Hän taas ihmettelee mitä tapahtui, ja paikkailee sanojaan myöhemmin. Kunnes taas töksäyttää, kun vähiten sitä odotan. Ap

Vierailija
19/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy sellaisiin tilanteisiin, kun puhutaan syvällisiä ja ollaan vaikka jossain romanttisessa lomakohteessa. Silloin töksäyttää, ja fiilikset menee täysin. Hän taas ihmettelee mitä tapahtui, ja paikkailee sanojaan myöhemmin. Kunnes taas töksäyttää, kun vähiten sitä odotan. Ap

Ettekö siis pysty käymään rehellistä keskustelua siitä, kuinka sitoutuneita te kumpikin itse asiassa avioliittoonne olette? Koska sehän on kai sun ongelma, jos oikein ymmärsin, että mietit onko hän sitoutunut vai hakeeko jotain takaporttia, ja ehkä jo Tinder hänellä laulaa.

Et sinäkään kovin sitoutuneelta kuulosta, jos mietit jo eroa. Teitä on siis kaksi epävarmaa kullanmurua siellä.

Vierailija
20/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on mielessä jo noin pienestä asiasta niin ihan oikeassa se sun mies oli. Tyhmää luvata tuommosta kun koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo, se on fakta. Olen lähes satavarma että tulette eroamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän