Tyhjennän vanhempien taloa. Siellä ei asu ketään. Annan tavaraa ja olen kertonut ettei kantoapua ole mutta silti
Yhden rouvan olisi pitänyt saada joku avuksi kantamaan lipasto ja nuoremman naisen lapsen pitänyt päästä vessaan. Tuli tuohtuneita viestejä kun kukaan ei avaa.
Ps. Vaikka talossa asuttaisiin kuka laskee vieraan ihmisen vessaansa?!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Siis kerroitko ilmoituksessa ettet voi auttaa kantamisesta vai että talo on asumaton?
Kerroin että tavarat voi noutaa kuistilta koska siellä ei asuta ja näin ollen omat kantajat mukaan.
Ap
No esim. jos kotona on remonttimies tekemässä remonttia, niin hän saa käyttää vessaamme tarvittaessa.
Eikös tuo ole perus, että saajat asettavat ehtonsa sille, että suostuvat ottamaan tavaraa vastaan. Niin tätä aikaa.
Oliko nuoremmalla naisella perinnehame?
Vierailija kirjoitti:
No esim. jos kotona on remonttimies tekemässä remonttia, niin hän saa käyttää vessaamme tarvittaessa.
Et nt ymmärtänyt aloitusta, talo on asumaton!
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuoremmalla naisella perinnehame?
Olis halunnu nähdä onko sisällä paljonkin pöllittävää.
Lapsi pitää AINA päästää vessaan! Oletpa tollo.
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
Varsinkin heikommassa asemassa olevat!
Kuinka tyhmä ja sydämetön pitää olla, ettei näin perusasiaakaan tajua?
No ei se kovin akuutti vessahätä ole jos kerkiää viestiä laittamaan että avaatko oven, mul on hätä...
Mä olin kuudennella kuulla raskaana kun myytiin Torissa keittiönpöytä. Mies oli töissä ja olin kirjoittanut että omat kantajat mukaan mutta silti pöytää hakemaan tullut,noin 40v nainen oli hiiltynyt kun en lähtenyt mahani kanssa kantamaan pöytää kolmannesta kerroksesta. Kiskoi pöydän rappuun ja tahtoi sitten perua kaupat. En suostunut ja kirkui oven läpi tekevänsä rikosilmoituksen. Lähti 30 e köyhempänä ilman pöytää ja pöytä oli rapussa tien tukkona kunnes puolisoni tuli töistä ja raahasi pöydän takaisin keittiöön. Lopulta se lähti kierrätyskeskukseen kun uusi oli tulossa
Mikä v""u ihmisiä vaivaa? Vaikeus ymmärtää lukemaansa,itsekkyys?
Vierailija kirjoitti:
Meillä remontti miehellä on vaimonkäyttöoikeus, minä toimin tarvittaessa vessana.
T. Unelmien ukkomies
Vierailija kirjoitti:
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
En ole ap, mutta kerrotko mulle, miten ja kuka sen oven avaa, jos siellä talolla EI OLE KETÄÄN?!
Vierailija kirjoitti:
Laskisitko itse vieraan lapsen vessaan ja toteaisit sitten että lattialle on kustu ja pyyhkeeseen niistetty? Kenties vielä koruteline tyhjennetty? (minulla ainakin roikkuu korut vessan seinällä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kerrotko mulle, miten ja kuka sen oven avaa, jos siellä talolla EI OLE KETÄÄN?!
Kummitus?
Ylipäätään uskomatonta, että pitää erikseen edes mainita, ettei ole kantoapua tarjolla. Ennemminkin voisi minusta ilmoittaa, jos on. Lähtökohtana pitäisi aina olla, että hakija tulee sopivalla välineellä ja voimalla, jotta saa tavaran kyytiinsä.
Vierailija kirjoitti:
No et sinäkään mikään järjen jättiläinen taida olla etkä osaa edes lukea. Juuri sellainen ihminen josta ap kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noille kannata mitään selittää. Kun ei ymmärrä, ei ymmärrä. Säästyy omat hermot kun sivuuttaa nuo meuhkaajat.
Ihan muutenkin jo vaipatta elävän lapsen tulee (vanhempansa ohella) oppia, että vessaa ei yksinkertaisesti aina ja kaikkialla ole tarjolla. Ei edes vieraiden ihmisten kodeissa tai kaupan takahuoneissa.
Tässä on sesyy, miksi mä roudaan aina kaiken suoraan Fidaan tai vastaaville. En jaksa säätämistä ja tyhmien lukutaidottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kerroitko ilmoituksessa ettet voi auttaa kantamisesta vai että talo on asumaton?
Kerroin että tavarat voi noutaa kuistilta koska siellä ei asuta ja näin ollen omat kantajat mukaan.
Ap
Hyvä ettet suotta kertonyt tätä avausviestissä, koska silloin siitä olisi saanut selvää.