Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on sanonut, ettei voi luvata että olisimme loppuelämämme yhdessä

Vierailija
22.01.2024 |

Ristiriitaisin osuus tässä on se, että olemme naimisissa. Mies perustelee näkemystään sillä, että me molemmat olemme olleet naimisissa kerran aiemminkin, ja silloinkin tarkoitus oli että juttu kestää vaan eipä kestänyt.

Eroaisitko, jos miehesi puhuisi noin?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en siis kysynyt asiaa, vaan hän vaan puhuu välillä noin. Ap

Miten se keskustelu jatkuu? Etkö kysy miksi hän puhuu noin tai kyseenalaista millään tavoin?

Hän vain yhtäkkiä kesken lauantaisaunan töksäyttää, että ei voi luvata että olette loppuiän yhdessä, ja sitten hän menee suihkuun ja vaahdottaa rintakarvansa ja täts it? 

Liittyy sellaisiin tilanteisiin, kun puhutaan syvällisiä ja ollaan vaikka jossain romanttisessa lomakohteessa. Silloin töksäyttää, ja fiilikset menee täysin. Hän taas ihmettelee mitä tapahtui, ja paikkailee sanojaan myöhemmin. Kunnes taas töksäyttää, kun vähiten sitä odotan. Ap

Eli tuossa tilanteessa on täysin rento ja ehkä hieman hiprakassa? Valitettavasti tuo on se, mitä hän oikeasti ajattelee..

Vierailija
22/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä siis toinen kiikarissa. Ei kukaan huvikseen noin puhu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se keskustelu jatkuu? Etkö kysy miksi hän puhuu noin tai kyseenalaista millään tavoin?

Hän vain yhtäkkiä kesken lauantaisaunan töksäyttää, että ei voi luvata että olette loppuiän yhdessä, ja sitten hän menee suihkuun ja vaahdottaa rintakarvansa ja täts it? 

:D

Vierailija
24/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy sellaisiin tilanteisiin, kun puhutaan syvällisiä ja ollaan vaikka jossain romanttisessa lomakohteessa. Silloin töksäyttää, ja fiilikset menee täysin. Hän taas ihmettelee mitä tapahtui, ja paikkailee sanojaan myöhemmin. Kunnes taas töksäyttää, kun vähiten sitä odotan. Ap

Ettekö siis pysty käymään rehellistä keskustelua siitä, kuinka sitoutuneita te kump

Olen ollut sitoutunut häneen jo vuosia, ja uskoin todella että tämä kestää. Viime aikoina olen miettinyt itseäni ja mitä tarvitsen parisuhteelta. En tällaista ainakaan. 

Kun keskustellaan vakavasti, niin mies sanoo, että olen hänen elämänsä rakkaus. Muutaman viinilasillisen jälkeen ääni muuttuu kellossa.

Ymmärrätkö mitä tarkoitan, kun sanon etten jaksaisi enää? Vaikka rakastankin. Ap

Vierailija
25/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Tämän täytyy olla provo. Ei kai kukaan enää nykypäivänä usko, että papin aamen on lopullinen kahle nilkkaan. 

Vierailija
26/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot lähtee, kun viini vaikuttaa. Näin se menee.

Vierailija
27/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mies epäili, että emme ole yhdessä "kunnes kuolema erottaa". Sanoi, että lähtee, kun nuorin on täysi-ikäinen, jos tuli jostain riitaa. Minä sanoin, että olisi parempi lähteä heti. Ei lähtenyt, eikä ole vieläkään lähtenyt, vaikka lapset asuu jo muualla. Sitä lähtöä odotellessa.

Suutuksissa sanoo mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
28/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, että alkaa yhtäkkiä puhella tuollaisia. Tulkitsisin niin, että mies ei ole kovin rakastunut ja sitoutunut, vaan toinen jalka oven välissä. Ehkä katselee muita naisia tai on jo suhteenpoikastakin. Pitää vaimoa itsestäänselvyytenä ja niinpä vaimon arvo vähenee hänen silmissään päivä päivältä. 

Vierailija
29/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kummallakin on jo toinen liitto, niin eikö siitä erota vielä korkeammalla prosentilla kuin ensimmäisestä?

Mies on realistinen.

Vierailija
30/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista voi luvatakkaan. Pitää myöskin muistaa, että ihmiset muuttuu. Jopa vuodessa voi arvot ja ajatukset muuttua täysin.

Ihmetyttää kyllä ihmisissä tapahtuneet muutokset. Osassa ihan järkyttää kauheasti. Ja aika nopeasti muuttuneet. Jos nuorena osa on iloisia, kivoja ja söpöjä. Kohta on mörkö tullut esiin tai nalkutus. Herra varjele. 

Vierailija
31/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi olla yhdessä jos asenne on oikeasti tuo. Olisi vaan helpompaa, jos hän myöntäisi mielipiteensä myös selvinpäin. Ap

Vierailija
32/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  voikaan luvata. Ei tiedä, elääkö edes huomenna. Tai elätkö sinäkään. Näin se vain on. 

Vierailija
33/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nait lumihiutaleen? Olisit etsinyt oikean miehen, joka tietää, mitä tahtoo. 

Vierailija
34/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R

Tämän täytyy olla provo. Ei kai kukaan enää nykypäivänä usko, että papin aamen on lopullinen kahle nilkkaan. 

Ei tässä nyt olekaan siitä kyse, että itse sanat olisivat ongelma, vaan miehen umpitörppö käytös.

Vierailija
35/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin mies epäili, että emme ole yhdessä "kunnes kuolema erottaa". Sanoi, että lähtee, kun nuorin on täysi-ikäinen, jos tuli jostain riitaa. Minä sanoin, että olisi parempi lähteä heti. Ei lähtenyt, eikä ole vieläkään lähtenyt, vaikka lapset asuu jo muualla. Sitä lähtöä odotellessa.

Suutuksissa sanoo mitä sylki suuhun tuo.

Ei sano. Toistuvat erouhkailut eivät kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
36/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi olla yhdessä jos asenne on oikeasti tuo. Olisi vaan helpompaa, jos hän myöntäisi mielipiteensä myös selvinpäin. Ap

Ei sano, koska hän ei halua erota, vielä. Hän ei halua jäädä tyhjän päälle, vaan ns. varmistaa selustansa ensin.

Vierailija
37/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti koko AP:n mies ! 

mieti kaksi kertaa elämääsi tämän tyypin kanssa! 

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
38/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin sanoa noin, jos olisin naimisissa. Mutta olenkin hieman autisti. Faktahan tuo vain on, ei kukaan voi luvata loppuelämän yhdessäoloa.

-n34

Vierailija
39/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsinaiselta aarteelta. Mies varmaan on muissakin asioissa samanlainen töksäyttelijä, tai omasta mielestään vaan rehellinen. 

Vierailija
40/91 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö: eroaa kerran niin eroaa toisenkin kerran. Pätee myös sinuun, ja sinähän sitä eroa jo täällä kyseletkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme