35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."
Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.
Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.
"Itsessä ei mitään vikaa, toista on kohdeltu erittäin hyvin. Omaksi viaksi luetaan korkeintaan pieni tiuskaisu ja sekin perustellaan väsymyksen aiheuttamaksi. Pettäminen ei aiheuta pohtimista siitä, mikä suhteessa on pielessä ja miksi en riitä, vaan ensisijaiseesti tarpeen solvata ja vähätellä puolisoa, jotta tämä tietäisi paikkansa eikä kuvittelisi olevansa tarinan voittaja. Korostaa olevansa uhri. Koska suhteessa ei ole aitoa rakkautta, katsoo puolisoaan korostetun realistisin silmin, koska rakkaus ei pehmitä sitä mitä näkee. Toisen virheet ja puutteet on skannattu tarkasti, koska niitä voi käyttää tarpeen tullen hyväksi. Ei osaa oikeasti rakastaa. Rakastunut ihminen ei noteeraa toisen vanhentumista, ainoastaan rakkautensa syventymistä. Ihailee näyttäviä julkkisnaisia ja elää uskossa, että olisi ansainnut jonkun vähintään saman näköisen. Eikä yhtään ainutta kertaa pohdi, miksi toinen petti. Koko tilanne on pelkkää uhriutumista ja oman hyvyyden korostamista. Kaikki pyörii edelleen vain loukatun lapsen ympärillä.
Pettäminen on väärin, kyllä. Mutta narsisimi on helvetistä."
En nyt oo kaikesta AP:n kanssa samaa mieltä, mutta on toikin jo kummallista että sä kuvittelet lukevas tuntematonta ihmistä kuin joku selvännäkijä. Edes psykoterapeutit ei kuvittele kykenevänsä lukemaan tuntemattomista ihmisistä juuri mitään tuosta kaikesta mitä sä väität lukevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?
Mutta palstallahan ei ole miesvihaa.
Eihän?
Miesvihakiimanarttuvaloitti ihan oman ulinaketjun, ihan vain saadakseen haukkua naisia. Hyvin sä vedät, jo 18 sivua👍
Ette te palstalutkat minua tarvitse näitä ketjuja aloittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?
Eihän?
Ihmiset kuulostaa olevan vihaisia siitä millaiselta ihmiseltä Ap vaikuttaa eikä sukupuolella väliä.
AP:n jäätävä itsekeskeisyys, pinnallisuus ja keskenkasvuisuus ja sanoisinko yksinkertaisuus tässä naurattaa, olkoon vaikka viidettä sukupuolta.
Täällä menee porukalla tunteisiin kun vittuilen niil
Klassinen narsistinen mielenmaailma: luulee heittävänsä niin pahoja kommentteja, että muut menevät pois tolaltaan. Ei sinulla ole sellaista valtaa. Lähinnä säälitään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän?
Lähes 350 viestiä ilman tätä klassikkospämmäystä, hihhei!
Kukaan pitkässä suhteessa ollut edes keskivertoälyllä varustettu ei usko ap:llä koskaan vaimoa koskaan olleenkaan. Aloitus on fantasiarakennelma, joka mahdollistaa naisten haukkumisen. Vastaukset ovat sen mukaisia.
Mutta miehistä uskotaan mitä tahansa, aina lasten vanukkaiden varastamisesta pettämiseen j
Jep ja kun nainen vihapäissään haukkuu miehen ulkonäköä niin siihen suhtaudutaan ymmärtäväisesti. Mies taas tuomitaan. Vähän raskasta tää kaksinaismoralismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."
Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.
Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat
Sinä olet AP. Vaihda nyt edes kirjoitustyyli. Uskokaa narsistit nyt jo, te ette ole niin ovelia kuin luulette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?
AP
AP, suhde on aina kahden kauppa; jos suhde toimii molemmin puolin, ei siitä syrjään hypätä. Jos vaimosi olisi ollut sinuun kaikin puolin tyytyväinen, olisi hän pysynyt teidän suhteessa. Mieti, mikä ajoi vaimosi luotasi.
Sinä olet AP. Vaihda nyt edes kirjoitustyyli. Uskokaa narsistit nyt jo, te ette ole niin ovelia kuin luulette.
Klassinen narsistinen mielenmaailma: luulee tunnistavansa toiset tekstistä. Et sinä siihen kykene. Lähinnä säälitään sinua.
Ap: Mä lähden pois kun ootte ilkeitä ämmiä!
ei-Ap: Kyllä Ap on oikeessa, lutk at!
ei-Ap: Niin onkin, naiset on pahoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?
AP
AP, suhde on aina kahden kauppa; jos suhde toimii
Täysin naiivi kuvitelma. Jotkut ihmiset pettää ihan vaan itsekkyytensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP, suhde on aina kahden kauppa; jos suhde toimii molemmin puolin, ei siitä syrjään hypätä. Jos vaimosi olisi ollut sinuun kaikin puolin tyytyväinen, olisi hän pysynyt teidän suhteessa. Mieti, mikä ajoi vaimosi luotasi.
TÄMÄ! Jokaisen naisen jota on petetty tulisi tajuta tuo.
ap sopivasti lähti keskustelusta kun sanottiinkin että täytyisi selittää aukot tarinassa kun puhuu eilisestä ja sitten parista vuodesta. Ei ole eronutkaan vielä mutta sitten olikin vaimo jo uuden miehen luona ja hänkin jo tapaillut naisia kevyin rantein.
Ei varmaan löytynytkään sopivaa selitystä miten tämä oli mahdollista.
Sekö ap sun päällimmäinen huolesi on, että luuleeko vaimo vielä saavansa jonkun?
Edelliseen: victim blaming on ok vaan kun se kohdistuu miehiin. Petetty mies ei ole uhri, petetty nainen on.
Kaunis kolmevitosen ei ole milliäkään menettänyt vetovoimastaan. Pätee myös kauniiseen neljävitoseen naiseen.
Naiset on opetettu peilaamaan ikäviä kokemuksiaan ensimmäisenä itseensä: olenko tehnyt jotain väärin? Niin hyvässä kuin pahassa.
Miehillä taas tuntuu olevan vakavia vaikeuksia tehdä samaa silloinkin kun ovat aktiivisesti tehneet pahaa toiselle. Näkevät sen heikkoutena, vaikka asioiden käsittely kokonaisvaltaisesti tekisi heistä oikeasti vahvempia. Sellaisessa kulttuurissa elämme.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kolmevitosen ei ole milliäkään menettänyt vetovoimastaan. Pätee myös kauniiseen neljävitoseen naiseen.
"Miksi avioliittosi päättyi"
Nussin toisia miehiä ravintolan vessassa ja lähdin sen kavereiden luo hakemaan lisää.
Täys kymppi naiseksi. Kuka ei haluaisi tuota aarretta parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on opetettu peilaamaan ikäviä kokemuksiaan ensimmäisenä itseensä: olenko tehnyt jotain väärin? Niin hyvässä kuin pahassa.
Miehillä taas tuntuu olevan vakavia vaikeuksia tehdä samaa silloinkin kun ovat aktiivisesti tehneet pahaa toiselle. Näkevät sen heikkoutena, vaikka asioiden käsittely kokonaisvaltaisesti tekisi heistä oikeasti vahvempia. Sellaisessa kulttuurissa elämme.
Aika monella miehellä on kokemuksia, että on palkon naisia joiden on vaikea pyytää anteeksi tai myöntää olevansa väärässä.
Löysin mieheni 35-vuotiaana, joten eiköhän vaimokin uuden löydä.
Vierailija kirjoitti:
Sekö ap sun päällimmäinen huolesi on, että luuleeko vaimo vielä saavansa jonkun?
Sisimmillään se on huoli että vaimo löytää jonkun paremman kuin hän. Ymmärrys ettei se ole mitenkään vaikeaa, koska Ap:kin näkee riman paremmasta matalana. Miehinen itsetunto on herkkä ja riippuvainen muiden mielipiteestä.
Mutta miehistä uskotaan mitä tahansa, aina lasten vanukkaiden varastamisesta pettämiseen ja naisen hakkaamiseen.