35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on opetettu peilaamaan ikäviä kokemuksiaan ensimmäisenä itseensä: olenko tehnyt jotain väärin? Niin hyvässä kuin pahassa.
Miehillä taas tuntuu olevan vakavia vaikeuksia tehdä samaa silloinkin kun ovat aktiivisesti tehneet pahaa toiselle. Näkevät sen heikkoutena, vaikka asioiden käsittely kokonaisvaltaisesti tekisi heistä oikeasti vahvempia. Sellaisessa kulttuurissa elämme.
Aika monella miehellä on kokemuksia, että on palkon naisia joiden on vaikea pyytää anteeksi tai myöntää olevansa väärässä.
Mun äiti ei esim. oo koskaan pyytäny anteeks. Ei meidän isältä eikä yhdeltäkään lapsista. Tyttöystävä kerto omasta äidistään samaa. Että kyllä näitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et anna naisen vaan mennä rauhassa jos kerta pärjäät ilmankin eli et tuntenut häntä kohtaan mitään (kun oli niin rupsahtanut tms.)? Käykö ylpeydelle enemmän ku sydämeen?
Mä oon selittäny tän monta kertaa. En pidä häntä rumana ja rakastan kyllä häntä. Mutta en mä ole itsemurhan partaalla jos suhde päättyy. Mun elämä oli hyvässä balanssissa ennen tätä suhdetta ja niin se tulee olemaan sen jälkeenkin.
AP
Elämäsi oli ennen suhdetta balanssissa, ja on suhteen jälkeenkin? Miksi sitten uliset koko päivän Vauvalla?
Veikkaan että samasta syystä kuin naiset tekee sitä. Eikös kyse ollut aina siitä vertaistuesta? Eihän täällä miehiä vihata ;)
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on opetettu peilaamaan ikäviä kokemuksiaan ensimmäisenä itseensä: olenko tehnyt jotain väärin? Niin hyvässä kuin pahassa.
Miehillä taas tuntuu olevan vakavia vaikeuksia tehdä samaa silloinkin kun ovat aktiivisesti tehneet pahaa toiselle. Näkevät sen heikkoutena, vaikka asioiden käsittely kokonaisvaltaisesti tekisi heistä oikeasti vahvempia. Sellaisessa kulttuurissa elämme.
Aika monella miehellä on kokemuksia, että on palkon naisia joiden on vaikea pyytää anteeksi tai myöntää olevansa väärässä.
Huom! Naisten ei tarvitse pyytää anteeksi ilmsn syytä tai myöntää olevansa väärässä vain siksi ettei miehille tule pahamieli. Sitä yleensä juuri vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö ap sun päällimmäinen huolesi on, että luuleeko vaimo vielä saavansa jonkun?
Sisimmillään se on huoli että vaimo löytää jonkun paremman kuin hän. Ymmärrys ettei se ole mitenkään vaikeaa, koska Ap:kin näkee riman paremmasta matalana. Miehinen itsetunto on herkkä ja riippuvainen muiden mielipiteestä.
Ja silti näin turha avaus triggeröi naisia näin pahasti, vaikka naiset on niin paljon vahvempia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan vaan sun arvailua. Sillä ei oo yhtään mitään väliä mitä sä nyt satut uskomaan. Lisäksi vaadit multa täydellisyyttä. Mä oon ihminen, se ei tee musta huonoa tai moraalitonta että kriisin keskellä menee hermot. Se ei lähellekään riitä tekemään musta epäkypsää ihmistä. Älä nyt kehtaa. Seuraava.
AP
Kyllä vaan kehtaan. Miksi kirjoitat tänne aiheesta jos et ole valmis kuulemaan muiden mielipidettä ja analyysiä kirjoituksistasi? Ota tämä ero mahdollisuutena kasvaa ihmisenä niin että osaat jatkoss käsitellä negatiivisiakin tunteita ja kontrolloida mitä suustasi päästät. Se on hyvä taito jos haluaa kestäviä ihmissuhteita.
Miks mä kuuntelisin ilkeämielisten ihmisten spekulaatioita? Mä kuuntelen kavereiden ja perheen mielipiteitä musta, en tuntemattomien vau
Miksi näin ollen roikut koko päivän Vauvalla selittelemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Naisten ei tarvitse pyytää anteeksi ilmsn syytä tai myöntää olevansa väärässä vain siksi ettei miehille tule pahamieli. Sitä yleensä juuri vaaditaan.
Älä kehtaa saivarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö ap sun päällimmäinen huolesi on, että luuleeko vaimo vielä saavansa jonkun?
Sisimmillään se on huoli että vaimo löytää jonkun paremman kuin hän. Ymmärrys ettei se ole mitenkään vaikeaa, koska Ap:kin näkee riman paremmasta matalana. Miehinen itsetunto on herkkä ja riippuvainen muiden mielipiteestä.
Ja silti näin turha avaus triggeröi naisia näin pahasti, vaikka naiset on niin paljon vahvempia otuksia.
Naiset yrittää auttaa siitä huolimatta että apua tarvitseva karjuu ja huor ittelee. Ovat tottuneet siihen ja kestävät sen koska ovat vahvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, täysin ennenkuulumaton tilanne että nainen olisi tehnyt jotain väärää ja yrittäisi kieltää sen. Eihän naiset oo ihmisiä vaan enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin naiset tuntuvat perustelevan miksi on ok että nainen petti. Projisoitte omaa itseinhoanne tuohon mieheen.
Eikä syyttä, tutkimusten mukaan n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.
Muistat väärin, tuorein luku on 108%
/s
😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yrittää auttaa siitä huolimatta että apua tarvitseva karjuu ja huor ittelee. Ovat tottuneet siihen ja kestävät sen koska ovat vahvoja.
Tällä palstalla on kyllä röyhkeää manipulointia. Täytyy melkein hattua nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä silloinkin kun miehet ei myönnä tehneensä mitään, niin ne ei usein olekaan tehneet mitään vaan nainen vaatii anteeksipyyntöä ilman syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?
Mutta palstallahan ei ole miesvihaa.
Eihän?
Ihmiset kuulostaa olevan vihaisia siitä millaiselta ihmiseltä Ap vaikuttaa eikä sukupuolella väliä.
AP:n jäätävä itsekeskeisyys, pinnallisuus ja keskenkasvuisuus ja sanoisinko yksinkertaisuus tässä naurattaa, olkoon vaikka viidettä sukupuolta.
Täällä menee porukalla tunteisiin kun vittuilen niil
Joo, mulla menee sun juttusi tunteisiin, naurattaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet AP. Vaihda nyt edes kirjoitustyyli. Uskokaa narsistit nyt jo, te ette ole niin ovelia kuin luulette.
Klassinen narsistinen mielenmaailma: luulee tunnistavansa toiset tekstistä. Et sinä siihen kykene. Lähinnä säälitään sinua.
Jos piikki osuu narsistiin, narsisti yrittää käyttää sitä itsekin. Yleensä kylläkin narsisti varastoi sen jotain toista ihmistä varten. Tässä saattoi olla hieman hermostumista mukana, eikö. Hienoa kuitenkin, että kaivoit tämän vastauksen, vaikka se kuului eri kommenttiketjuun. Se taisi todellakin osua kipeästi :)
Kylläpä on naisten pelihousut revenny tänään!
Vierailija kirjoitti:
Mun tapaus oli semmonen että exxä antoi melkein kaikille kavereillenikin, oli tosi petetty olo. Valehteli ja intti vastaan. Välillä oli mällit sisällä nii et kun pääsi ite hommiin ni valu vanhaa pihalle ja todella liukas.
Autolla ei muka ajanut, mut kilometrejä tuli kymmeniä enemmän kuin kauppareissulla. Etupenkin selkänojakin oli repsahtanut -ei tienny siitä mitään.
tykkasin kovasti siitä liukkaanakin mut lopulta ei voinut mitään. Olen ymmärtänyt sittemmin että sillä vaan oli seksi addiktio.
Erosin lopulta siitä, sen jälkeen useampi tuttava kertoi miten -sun exxäs petti suo koko ajan- -naapuri kerto kun tavaroita hain -et siin kävi ruokatunnilla aina se sama kaveri-.
Se on vaan hyväksyttävä että naiset on senmosii. Nyt vuosia myöhemmin tavattiin ja se kävi väkisin kiinni ja pantiin oikein kunnolla, molemmat tykättiin kovasti, tosin oli jos jo sillon nuorempanakin melko löysät paikat ni nyt oli kyl väljä-
Ja taas AP tarinoi, nyt muka eri ihmisenä. Nyt on kyllä heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on naisten pelihousut revenny tänään!
Sanoo AP ja peukutta omaa kommenttiaan.
Palstamamma: Miten niin minulla ei ole muka standardeja? Minulla on itse asiassa useimmissa miehiin liittyvissä asioissa kaksoisstandardit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin naiset tuntuvat perustelevan miksi on ok että nainen petti. Projisoitte omaa itseinhoanne tuohon mieheen.
Eikä syyttä, tutkimusten mukaan n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.
Muistat väärin, tuorein luku on 108%
/s
😇
Vappuun mennessä jo 150% :D
Prosentti nousee näissä aloituksissa joka viikko :)
Mitä siis on tämä "kaikkensa" mitä ap on vaimonsa eteen tehnyt? Tuonut rahat taloon vai?
Ja miksi se vaimo siis petti? Miten selitteli pettämistään?
Moni nainen pettää siksi, että oma ukko ei anna seksiä koskaan. Ihan sama vaikka kuinka tulisi rahaa, se ei seksiä korvaa. Miksi muuten miehet ajattelee, että vaikka nuorelta vaimolta pihdataan 10+ vuotta (eikä anneta edes sitä rahaa), niin vaimo ei saa mennä vieraisiin? Kun sama ei kuitenkaan toisinpäin päde.
Elämäsi oli ennen suhdetta balanssissa, ja on suhteen jälkeenkin? Miksi sitten uliset koko päivän Vauvalla?