35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä vaimo, mutta aika ilkeästi ajattelet myös sinä. Täytän itse 35, enkä huonon itsetunnon vuoksi ole ikinä etsinyt miestä vielä, vaan keskityin aluksi luomaan hyvän uran ja kehitin itseäni. Tinderi pitäisi vielä uskaltaa ekaa kertaa asentaa. Pitäisikö siis vaan ajatella että elänpä loppuelämän nyt yksin enkä ikinä edes yritä, koska olen niiiiiin vanha?
Jos tuo mitä kerrot pitää paikkansa niin tinderiin panostaminen vaikuttaisi ainakin minusta harkitsemattomalta vikatikiltä.
Ja minä kun luulin että mulla on vihanhallintaongelmia, mutta erossa ei käynyt mielessäkään että olisin haukkunut miestä rumaksi ja läskiksi, kun syy eroon oli koko suhteen mittainen petos. Olin raivona ja hajalla, välillä olisi tehnyt mieli kuristaa se. Mutta siitä huolimatta ainoa asia mitä pystyin sanomaan oli miksi, miksi teit näin minulle.
En tajua mitä se hyödyttää että nostaa itseään jollekin jalustalle ja haukkuu toisessa sellaisia piirteitä joissa 1. ei ole mitään vikaa (ulkonäkö) ja 2. jotka ei liity eron syihin millään tavalla. Tai miten se hyödyttäisi minua jos olisin kuristanut exäni ja sitten avautuisin täällä av:lla et joo oli mul oikeus koska olin niin vihanen, älkää tuomitko, mä oon vaan ihminen~
Ap sun aikajanasi on aika retuperällä, eilen illalla otit vaimosi puhutteluun.. Kakkos sivulla puhut että tarjontaa on riittäny viime vuosina. Sitten 16/17 sivulla jo oot kertomassa että vaimosi on jo sen miehen kanssa ja sulla on ollut saantia, mutta rentona sen pidät.
Että miten tää aikajana nyt pitää paikkaansa? Että pakkohan tän provo olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?
Mutta palstallahan ei ole miesvihaa.
Eihän?
Lähes 350 viestiä ilman tätä klassikkospämmäystä, hihhei!
Kukaan pitkässä suhteessa ollut edes keskivertoälyllä varustettu ei usko ap:llä koskaan vaimoa koskaan olleenkaan. Aloitus on fantasiarakennelma, joka mahdollistaa naisten haukkumisen. Vastaukset ovat sen mukaisia.
Huonosti rakennetti tarina koska eihän Ap edes pysy perässä mitä on kertonut jo täällä. Eilen, viisi vuotta sitten, huomenna, keskiajalla.... Että mitähä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et anna naisen vaan mennä rauhassa jos kerta pärjäät ilmankin eli et tuntenut häntä kohtaan mitään (kun oli niin rupsahtanut tms.)? Käykö ylpeydelle enemmän ku sydämeen?
Mä oon selittäny tän monta kertaa. En pidä häntä rumana ja rakastan kyllä häntä. Mutta en mä ole itsemurhan partaalla jos suhde päättyy. Mun elämä oli hyvässä balanssissa ennen tätä suhdetta ja niin se tulee olemaan sen jälkeenkin.
AP
No mistä tuon aloituksen paska sitten tuli? Syvältä alitajunnasta? Naiset ei tykkää miehistä jotka ajattelee noin pinnallisesti naisista edes salaa. Ja ne lähtee viimeistään kun se paljastuu.
Mut joo, katoaa nyt motivaatio tähän. Meen pelailemaan lautapelejä. Hei hei ja hyvästi kaikki jotka tulitte hyvää hyvyyttänne vittuilemaan mulle, mutta päädyitte itsekeskeisen narsistin viattomiksi uhreiksi. Tässä on olo melkein kun olisi purrut ruokkivaa kättä, kun päädyin olemaan ilkeä noin ihanille ja sydämellisille ihmisille.
Pyydän mitä syvimmin anteeksi ja toivotan kaikkea hyvää!
AP
Ap ei jaksanut edes järkeviin kysymyksiin vastata. Selittää miksi kuvittelemmekin että tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."
Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.
Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.
Oon nähny ihan tarpeeksi monta su
sinä: Oon nähny ihan tarpeeksi monta suhdetta, missä toinen osapuoli on pettänyt-
Toistan: Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44-vuotias eikä mulla ole mitään noista, ei myöskään mun ystävillä. Nykyaikana harmaita hiuksia ja ryppyjä näkee ehkä 70-vuotiailla.
Mä olen 37-vuotias mies ja muutamalla ikäiselläni kaverilla on kyllä harmaita. Yhelle ex-naiselle alko tulla niitä jo alle 30-vuotiaana. Ja yks mun kaveri sai harmaita jo alle 25-vuotiaana.
Mutta ne voi värjätä piiloon.
Miehet muutenkin harmaantuu nuorempana, tai siis monella alkaa parrasta se harmaantuminen ja jo alle 40v. Naisilla ei ole partaa, joten harmaantuvat vähän myöhemmin. Tosi harvinaista, että 35-vuotiaalla olisi harmaita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et anna naisen vaan mennä rauhassa jos kerta pärjäät ilmankin eli et tuntenut häntä kohtaan mitään (kun oli niin rupsahtanut tms.)? Käykö ylpeydelle enemmän ku sydämeen?
Mä oon selittäny tän monta kertaa. En pidä häntä rumana ja rakastan kyllä häntä. Mutta en mä ole itsemurhan partaalla jos suhde päättyy. Mun elämä oli hyvässä balanssissa ennen tätä suhdetta ja niin se tulee olemaan sen jälkeenkin.
AP
No mistä tuon aloituksen paska sitten tuli? Syvältä alitajunnasta? Naiset ei tykkää miehistä jotka ajattelee noin pinnallisesti naisista edes salaa. Ja ne lähtee viimeistään kun se paljastuu.
Naiset laukoo satuttamistarkoituksessa vaikka sun mitä miesten kaljuuntumisesta, kikkelin koosta, pituudesta ym. Naiset ei käytännössä koskaan tuomitse sellaista kun nainen tekee niin. Asia on siis täysin hyväksytty, paitsi kun sen tekee mies. Ei tää teidän kaksinaismoralismi mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mut joo, katoaa nyt motivaatio tähän. Meen pelailemaan lautapelejä. Hei hei ja hyvästi kaikki jotka tulitte hyvää hyvyyttänne vittuilemaan mulle, mutta päädyitte itsekeskeisen narsistin viattomiksi uhreiksi. Tässä on olo melkein kun olisi purrut ruokkivaa kättä, kun päädyin olemaan ilkeä noin ihanille ja sydämellisille ihmisille.
AP
Ens kerralla huuda sinne metsään asioita joita haluat itsekin kuulla.
Mieshän pettää tai lähtee treffeille vaikka puiston penkin kanssa, jos se penkki tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Naiset laukoo satuttamistarkoituksessa vaikka sun mitä miesten kaljuuntumisesta, kikkelin
Totta mutta ainoastaan vastauksena siihen kun mies hyökkää heidän ulkonäköä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapaus oli semmonen että exxä antoi melkein kaikille kavereillenikin, oli tosi petetty olo. Valehteli ja intti vastaan. Välillä oli mällit sisällä nii et kun pääsi ite hommiin ni valu vanhaa pihalle ja todella liukas.
Autolla ei muka ajanut, mut kilometrejä tuli kymmeniä enemmän kuin kauppareissulla. Etupenkin selkänojakin oli repsahtanut -ei tienny siitä mitään.
tykkasin kovasti siitä liukkaanakin mut lopulta ei voinut mitään. Olen ymmärtänyt sittemmin että sillä vaan oli seksi addiktio.
Erosin lopulta siitä, sen jälkeen useampi tuttava kertoi miten -sun exxäs petti suo koko ajan- -naapuri kerto kun tavaroita hain -et siin kävi ruokatunnilla aina se sama kaveri-.
Se on vaan hyväksyttävä että naiset on senmosii. Nyt vuosia myöhemmin tavattiin ja se kävi väkisin kiinni ja pantiin oikein kunnolla, molemmat tykättiin kovasti, tosin oli jos jo sillon nuorempanakin melko löysät paikat ni nyt oli kyl väljä-
Arvasin et tää vetoo tunteisiin, tuli jo ed.kommenttiin alapeukkuja 7..
Vierailija kirjoitti:
AP
Kätevästi juuri kun sait puhuttua itsesi pussiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Naiset laukoo satuttamistarkoituksessa
Ihan naurettava väite että naiset olis jotain pyhimyksiä, jotka vajoaa alas ja haukkuu ulkonäköä vain kun mies on tehnyt niin jo ensin. Kuule nähty monet kerrat että naisetkin osaa olla mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei katso häntä kuten miehet katsoo vaimojaan, nähden
AP, "Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" - tässä sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."
Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.
Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.
Oon nähny ihan tarpeeksi monta su
Itsessä ei mitään vikaa, toista on kohdeltu erittäin hyvin. Omaksi viaksi luetaan korkeintaan pieni tiuskaisu ja sekin perustellaan väsymyksen aiheuttamaksi. Pettäminen ei aiheuta pohtimista siitä, mikä suhteessa on pielessä ja miksi en riitä, vaan ensisijaiseesti tarpeen solvata ja vähätellä puolisoa, jotta tämä tietäisi paikkansa eikä kuvittelisi olevansa tarinan voittaja. Korostaa olevansa uhri. Koska suhteessa ei ole aitoa rakkautta, katsoo puolisoaan korostetun realistisin silmin, koska rakkaus ei pehmitä sitä mitä näkee. Toisen virheet ja puutteet on skannattu tarkasti, koska niitä voi käyttää tarpeen tullen hyväksi. Ei osaa oikeasti rakastaa. Rakastunut ihminen ei noteeraa toisen vanhentumista, ainoastaan rakkautensa syventymistä. Ihailee näyttäviä julkkisnaisia ja elää uskossa, että olisi ansainnut jonkun vähintään saman näköisen. Eikä yhtään ainutta kertaa pohdi, miksi toinen petti. Koko tilanne on pelkkää uhriutumista ja oman hyvyyden korostamista. Kaikki pyörii edelleen vain loukatun lapsen ympärillä.
Pettäminen on väärin, kyllä. Mutta narsisimi on helvetistä.
AP