Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
341/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on väärin, mutta omien kokemuksien pohjalta sanoisin että kyllä omassa suhteessa oli enemmän asioita pielessä, kun edes harkitsi vieraan tarjoukseen.

Vierailija
342/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."

Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.

Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn taina poukoilee paikasta toiseen eikä aikajanasta saa selvää oikein. Ehkä tää tapahtui 20 vuotta sitten :')) 

Vierailija
344/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräistä väsyneempi provo.

Tää lause 'Olikohan todella riskin arvoista' on silti hulvattoman hauska :D:D:D Minkä riskin...?! :D:D:D

Varmaan sen riskin, että nainen menettäisi tämän miessukupuolen helmen. Kauhea riski, en kyllä itse ottais...eiku...

Vierailija
345/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?

Mutta palstallahan ei ole miesvihaa.

Eihän?

Vierailija
346/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi kyllä näyttää saavan helposti uuden miehen.

Mutta saatko sinä uuden naisen? Eikös tämä ole se kysymys, josta sinun pitäisi olla huolissasi?

Sai se miehen. Hyvästä saati pysyvästä en menisi takuuseen välttämättä. Oli kuulemma kertonut ihan olevansa varattu, niin ainakin oli sellanen mies jota ei varattujen paneminen haittaa.

Omasta viennistäni en hirveästi murehdi. Mä näen kavereita, teen töitä ja harrastelen. Naisia tapailen rennoin rantein. Tulee mitä tulee. Ei onnellisuus oo kuitenkaan naisista kiinni. Elämä pyörii ihan kivasti ilmankin.

AP

Noniin, eli ihan turhasta siis pillastuit. Anna naisen mennä. Sinä pärjäät ilmankin, kuten sanoit, eli mitään syvää rakkautta ei ole särjetty. Hyvä teille molemmille.

Vierailija
347/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä AP. Kirjoituksesi heijastaa miten ulkonäkökeskeinen olet. Ihmisessä on muutakin. Ehkä puolisosi huomasi tämän ja hakeutui muualle. Liitossa tulee aika jolloin muut asiat tulevat tärkeämmäksi kuin vain se pintapuoli.

Keski-ikäisillä naisilla on hyvät markkinat. Kokemusta on. Enkä näytä Lopezilta. Tiedoksi tämä.

Jospa kokeilisit itsekkin vaihteeksi kypsempää, itsevarmaa naista. Yllättyisit. 

En mä oo ulkonäkökeskeinen. Mua ei haittaa että nainen vanhenee enkä näe isoa arvoa siinä että saisi jotain nuoria kauniita naisia. Sitä kaipaa naista jonka kanssa on vahva kemia ja älyllisellä ja arvojen tasolla natsaa. Ja persoonat natsaa. Ulkonäön pitää myös miellyttää tarpeeksi, mutta ei sen tarvitse olla jotenkin "virheetön".

Mutta maailma on pinnallinen, etenkin kun et tunne toista. Ulkonäöllä on paljon väliä sen kannalta, että aloittaako miehet tinderissä keskusteluja tai vastaako ne naisen laittamaan avausviestiin. Tai tuleeko ne juttelemaan baarissa. Makuja on monia, mutta sellaista ei tapahdu että joku nainen olis ns. ruma, mutta luonteeltaan jotain niin uskomatonta että miehet juoksis sen perässä joukolla. Kyllä nyt kaikki sen oikeesti tietää että miten toi homma menee.

AP

Vierailija
348/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?

Eihän?

No jos se leikkisästi käännetty nainen suoltaisi samantason tekstiä kuin tämä kultamussukka täällä, niin -ylläri- menisi läpi.

Vierailija
349/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän?

Ihmiset kuulostaa olevan vihaisia siitä millaiselta ihmiseltä Ap vaikuttaa eikä sukupuolella väliä. 

Vierailija
350/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän?

Miesvihakiimanarttuvaloitti ihan oman ulinaketjun, ihan vain saadakseen haukkua naisia. Hyvin sä vedät, jo 18 sivua👍

Vierailija
351/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä AP. Kirjoituksesi heijastaa miten ulkonäkökeskeinen olet. Ihmisessä on muutakin. Ehkä puolisosi huomasi tämän ja hakeutui muualle. Liitossa tulee aika jolloin muut asiat tulevat tärkeämmäksi kuin vain se pintapuoli.

Keski-ikäisillä naisilla on hyvät markkinat. Kokemusta on. Enkä näytä Lopezilta. Tiedoksi tämä.

Jospa kokeilisit itsekkin vaihteeksi kypsempää, itsevarmaa naista. Yllättyisit. 

En mä oo ulkonäkökeskeinen. Mua ei haittaa että nainen vanhenee enkä näe isoa arvoa siinä että saisi jotain nuoria kauniita naisia. Sitä kaipaa naista jonka kanssa on vahva kemia ja älyllisellä ja arvojen tasolla natsaa. Ja persoonat natsaa. Ulkonäön pitää myös miellyttää tarpeeksi, mutta ei sen tarvitse olla jotenkin "virheetön".

Mutta maailma on pinnallinen, etenkin kun et tunne toista. Ulkonäöllä on paljon väliä sen ka

'Natsaa älyllisellä tasolla'....:D ei kestä kohta enää, tää kaverihan on ihan hulvaton :D:D pakko pistää popparit tulille, nyt on sen verran kummelikamaa.

Vierailija
352/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy purkamassa pahaa oloasi terapiaan eikä muitten ihmisten niskoille täällä.

Mä en usko että oon vittuillu kellekään joka on ollu kunnioittava mua kohtaan. Niille jotka on puhunu mulle rumasti oon kyllä laukonu takaisin. Jos oon jotain muuta haukkunu tai kohdellu ilkeästi, niin kertokaa ihmeessä missä oon näin tehnyt? Oon pahoillani jos oon sellaiseen sortunu. En usko että olen.

AP

Vierailija
353/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän?

Ihmiset kuulostaa olevan vihaisia siitä millaiselta ihmiseltä Ap vaikuttaa eikä sukupuolella väliä. 

AP:n jäätävä itsekeskeisyys, pinnallisuus ja keskenkasvuisuus ja sanoisinko yksinkertaisuus tässä naurattaa, olkoon vaikka viidettä sukupuolta.

Vierailija
354/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosta jo aikaa miksi olet vieläkin niin vihainen että teet asiasta aiheita?

Ehkä oikeasti olisi aika mennä terapeutille ja puhua asiasta kun et ole päästänyt irti. 

Vierailija
355/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna naisen vaan mennä rauhassa jos kerta pärjäät ilmankin eli et tuntenut häntä kohtaan mitään (kun oli niin rupsahtanut tms.)? Käykö ylpeydelle enemmän ku sydämeen?

Vierailija
356/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä voit vuodattaa, varoitukseksi muille, jos kerran olet tiedostamallasi riskillä lähtenyt kuitenkin edennyt asiassa. 

Vierailija
357/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."

Juuri tämä narsistinen minä en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Nainen teki väärin kun petti, siitä kukaan ei liene eri mieltä. Mutta nyt olisi hyvä aika tehdä se itsereflektio että ehkäpä suhteenne oli perseestä jo ennen kuin näin kävi ja siihen syypäitä on 99,9% varmuudella kaksi. Ehkä jopa nuo sinun syvälle juurtuneet naisvihamieliset asenteet/ulkonäön haukkuminen, itseriittoisuus, impulssikontrollin puute jne. näyttelivät osaa siinä.

Jos et vilkaisekaan sinne peiliin eroa käsitellessä, tulevatkin ihmissuhteesi ovat tuhoontuomittuja ja vielä samoista syistä.

Oon nähny ihan tarpeeksi monta suhdetta, missä toinen osapuoli on pettänyt vaikka häntä on kohdeltu erittäin hyvin (ja on usein myöntänyt että asia on näin) että en lähde tällaiseen. Enkä yritä väenvängällä tehdä itsestäni syyllistä tilanteeseen, kun tiedän kohdelleeni häntä hyvin eikä hän ole koskaan sanonut että kaltoinkohtelisin jollain tavalla. En mä oo täydellinen mutta se jos mä joskus väsyneenä tiuskasen kun leikkuuveitsi oli laitettu terä ylöspäin tiskikoneeseen tai en osaa kaikessa ottaa aina toista huomioon ei tarkoita sitä, että mun pitäis ottaa vastuuta pettämisestä. Se on ihan oikeesti pettäjän vastuulla, ellei sitä pettäjää oo tyyliin hakattu tai alistettu sadistisesti.

AP

Vierailija
358/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule bää bää -eläin! Tuolla on ihmisiä joilla on seksiriippuvuus, sairaalloista huomionkipeyttä, kroonista tyytymättömyyttä, sairaalloista itsekeskeskeisyyttä ym., mitkä voi johtaa siihen että ihminen pettää vaikka suhteessa olisi kaikki hyvin. Mikä ihmeen 99,9 %? Se on todella kaukana totuudesta.

Vierailija
359/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän?

AP:n jäätävä itsekeskeisyys, pinnallisuus ja keskenkasvuisuus ja sanoisinko yksinkertaisuus tässä naurattaa, olkoon vaikka viidettä sukupuolta.

Täällä menee porukalla tunteisiin kun vittuilen niille takaisin. Ken leikkiin ryhtyy...

AP

Vierailija
360/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin fantasiatuotoksen tarkoitus on ohittaa Pallastunturiketjun suosio. Meneehän se elämä näinkin.

Ja mikä näitä ketjuja yhdistää? Naisten haukkuminen rumiksi ja läskeiksi 🥳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan