Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
421/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti rakennetti tarina koska eihän Ap edes pysy perässä mitä on kertonut jo täällä. Eilen, viisi vuotta sitten, huomenna, keskiajalla.... Että mitähä ihmettä?

Joo mutta ihan helevatan hauskaa :D. Harvoin on kaikki näin päin persettä yhdessä ketjussa: paska aloitus, hanskasta lähtevä aikajana, kommentit muka eri ihmisiltä mutta edes tyyliä ei tajuta vaihtaa... :D:D tää on niin huono, että tää on jo oikeastaan viihdyttävä.

Vierailija
422/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Miettikää tätä vastausta ja tykkäyksien määrää samalla kun leikkisästi käännätte sukupuolet toisinpäin. Nainen raivoamassa täällä kun mies petti... menisikö tämä vastaus läpi?

Mutta palstallahan ei ole miesvihaa.

Eihän?

Miesvihakiimanarttuvaloitti ihan oman ulinaketjun, ihan vain saadakseen haukkua naisia. Hyvin sä vedät, jo 18 sivua👍

Ette te palstalutkat minua tarvitse näitä ketjuja aloittamaan.

Er sitten montaa minuuttia malttanut pelara niitä lautapelejä 😂 ja kyllä tyylisi tunnistaa vaikka et alle laitakaan Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.

Vaimo on niin puutteessa, että muut miehet sen huomaavat. MIkset tyydyttänyt vaimoasi? Et pystynyt vai et osannut. 

Onko tälle psykologiassa joku nimitys, kun uhria syyllistetään? Esim. naisen vika kun ei lähde väkivaltaisesta suhteesta ts. hänen vikansa että häntä hakataan.

Vierailija
424/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et anna naisen vaan mennä rauhassa jos kerta pärjäät ilmankin eli et tuntenut häntä kohtaan mitään (kun oli niin rupsahtanut tms.)? Käykö ylpeydelle enemmän ku sydämeen?

Mä oon selittäny tän monta kertaa. En pidä häntä rumana ja rakastan kyllä häntä. Mutta en mä ole itsemurhan partaalla jos suhde päättyy. Mun elämä oli hyvässä balanssissa ennen tätä suhdetta ja niin se tulee olemaan sen jälkeenkin.

AP

Oikea asenne. Kuten varmaan olet jo huomannutkin, useimmat suomalaiset naiset ovat näiden kommenttiensa takia aivan kelvottomia parisuhteisiin.

Kuulostat hyvältä ja kohteliaalta, sekä romanttiselta mieheltä. Nyt on korkea aika hylätä suomalaiset surkimukset ja suunnata katse Aasiaan. Esim. Filippiineillä on upeita kaunottaria ja sin

Ei s**tana, just kun ajattelin, ettei AP enää pysty petraamaan...:D:D nyt siitä tuli puhekielellä kirjoittava virkamies, joka näyttää kehujen tyylistä päätellen olevan kaappihomo :D Nyt lähti tulille Aasialaiset ostovaimot :D:D Tää on ehkä viihdyttävin hermanni aikoihin. Popparit on syöty, mun on pakko avata shamppanja! :D

Vierailija
425/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus on perusprovo, jonka mukaan yli 35- vuotias ei enää kelpaa.

Syötti kuitenkin upposi ja mammat on kilvan todistelemassa,  että könnipanot on markkina-arvon mittari. Eli provo meni suoraan tunteisiin. 

#havaintojatrollista

Vierailija
426/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti rakennetti tarina koska eihän Ap edes pysy perässä mitä on kertonut jo täällä. Eilen, viisi vuotta sitten, huomenna, keskiajalla.... Että mitähä ihmettä?

Joo mutta ihan helevatan hauskaa :D. Harvoin on kaikki näin päin persettä yhdessä ketjussa: paska aloitus, hanskasta lähtevä aikajana, kommentit muka eri ihmisiltä mutta edes tyyliä ei tajuta vaihtaa... :D:D tää on niin huono, että tää on jo oikeastaan viihdyttävä.

#havaintojaepävakaudesta

Vierailija
427/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä vaimo, mutta aika ilkeästi ajattelet myös sinä. Täytän itse 35, enkä huonon itsetunnon vuoksi ole ikinä etsinyt miestä vielä, vaan keskityin aluksi luomaan hyvän uran ja kehitin itseäni. Tinderi pitäisi vielä uskaltaa ekaa kertaa asentaa. Pitäisikö siis vaan ajatella että elänpä loppuelämän nyt yksin enkä ikinä edes yritä, koska olen niiiiiin vanha?

Täytin tänä vuonna 41. Muutin toissavuonna Britteihin ja ikinä ei ole ollut tällaista vientiä! Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen nainen, varsin peruspirkko (keskiluokkainen täkäläisittäin), mutta mua lähestytään niin työpaikalla kuin vapaa-ajallakin. Tähän asti kaikki ovat vieläpä olleet fiksuja ja (minun silmään) komeita miehiä - ja selvin päin. Että ei muuta ku radalle vain ja nauti elämästä! Jos ei Suomessa onnaa, niin tule tänne apajille ;)

Vierailija
428/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapaus oli semmonen että exxä antoi melkein kaikille kavereillenikin, oli tosi petetty olo. Valehteli ja intti vastaan. Välillä oli mällit sisällä nii et kun pääsi ite hommiin ni valu vanhaa pihalle ja todella liukas.

Autolla ei muka ajanut, mut kilometrejä tuli kymmeniä enemmän kuin kauppareissulla. Etupenkin selkänojakin oli repsahtanut -ei tienny siitä mitään.

tykkasin kovasti siitä liukkaanakin mut lopulta ei voinut mitään. Olen ymmärtänyt sittemmin että sillä vaan oli seksi addiktio.

Erosin lopulta siitä, sen jälkeen useampi tuttava kertoi miten -sun exxäs petti suo koko ajan- -naapuri kerto kun tavaroita hain -et siin kävi ruokatunnilla aina se sama kaveri-.

Se on vaan hyväksyttävä että naiset on senmosii. Nyt vuosia myöhemmin tavattiin ja se kävi väkisin kiinni ja pantiin oikein kunnolla, molemmat tykättiin kovasti, tosin oli jos jo sillon nuoremp

Tarinoi usean alter egon kautta somessa ja täällä. Ei uskaltunut olla rehellisesti oma itsensä elämässään. Patologinen valheellinen hyypiö.

Vierailija
429/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä vaimo, mutta aika ilkeästi ajattelet myös sinä. Täytän itse 35, enkä huonon itsetunnon vuoksi ole ikinä etsinyt miestä vielä, vaan keskityin aluksi luomaan hyvän uran ja kehitin itseäni. Tinderi pitäisi vielä uskaltaa ekaa kertaa asentaa. Pitäisikö siis vaan ajatella että elänpä loppuelämän nyt yksin enkä ikinä edes yritä, koska olen niiiiiin vanha?

Täytin tänä vuonna 41. Muutin toissavuonna Britteihin ja ikinä ei ole ollut tällaista vientiä! Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen nainen, varsin peruspirkko (keskiluokkainen täkäläisittäin), mutta mua lähestytään niin työpaikalla kuin vapaa-ajallakin. Tähän asti kaikki ovat vieläpä olleet fiksuja ja (minun silmään) komeita miehiä - ja selvin päin. Että ei muuta ku radalle vain ja nauti elämästä! Jos ei Suomessa onnaa, niin tule tänne apajille ;)

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti? Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...

Vierailija
430/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.

Vaimo on niin puutteessa, että muut miehet sen huomaavat. MIkset tyydyttänyt vaimoasi? Et pystynyt vai et osannut. 

Onko tälle psykologiassa joku nimitys, kun uhria syyllistetään? Esim. naisen vika kun ei lähde väkivaltaisesta suhteesta ts. hänen vikansa että häntä hakataan.

Ei tietenkään ole uhrin vika että hakataan. Siitä huolimatta henkilö voi miettiä että miten on päätynyt niin kamalaan suhteeseen (jotta niin ei enää koskaan pääse tapahtumaan uudestaan) ja miten lähteä sellaisesta suhteesta turvallisesti. Se jos antaa kohdella itseään huonosti (huom! Fyysistä väkivaltaa AINA edeltää muunlainenkin kaltoinkohtelu) on virhe josta voi ja kannattaa oppia.

Ap kieltäytyy tekemästä eron tunnetyötä omalta osaltaan, koska hän ei kuulemma täydellisenä ihmisenä ole ikinä tehnyt virheitä tai edes virhearvioita, vaan kaikki tapahtui jonkin ulkopuolisen voiman takia, mukaanlukien se että pariutui juuri tämän naisen kanssa, ja sekin oli vahinko että haukkui (oletettavasti) rakasta ihmistä todella rumasti. Oikeastaan hän on jopa oman vihanpurkauksensa uhri ja sekin on naisen syytä.

Ei voi vaatia muilta vastuunkantoa jos itse pesee kätensä aina kun se itselle sopii.

Vierailija
431/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole uhrin vika että hakataan. Siitä huolimatta henkilö voi miettiä että miten on päätynyt niin kamalaan suhteeseen (jotta niin ei enää ko

Nyt on jo aika läpinäkyvää kaasuvalotusta. Kuuluu reunalla olevien piirteisiin. 

Vierailija
432/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole uhrin vika että hakataan. Siitä huolimatta henkilö voi miettiä että miten on päätynyt niin kamalaan suhteeseen (jotta niin ei enää ko

Sen näkee kilometrin päähän että tää on sulle jotain valtapeliä. Et tiedä oliko ap miltään osin syyllinen mutta pitää päästä syyllistämään ja kyykyttämään.

Vierailija
433/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytin tänä vuonna 41. Muutin toissavuonna Britteihin ja ikinä ei ole ollut tällaista vientiä! Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen nainen, varsin peruspirkko (keskiluokkainen täkäläisittäin), mutta mua lähestytään niin työpaikalla kuin vapaa-ajallakin. Tähän asti kaikki ovat vieläpä olleet fiksuja ja (minun silmään) komeita miehiä - ja selvin päin. Että ei muuta ku radalle vain ja nauti elämästä! Jos ei Suomessa onnaa, niin tule tänne apajille ;)<

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti? Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...

Niin, en tiedä sitten. Minä olen siis tuo 41-vuotias Britteihin muuttanut ja vastaan omasta puolestani: En ole päätynyt parisuhteeseen "helposti", mutta ehdokkaita on ollut paljon. Työkaverit, jotka ovat lähestyneet (kolme miestä), kaikki ottivat pakit tosi hyvin ja ollaan jatkettu hyvinä työkavereina. Vapaa-ajalla lähestyneistä nyt en sitten tietenkään ole kuullut sen jälkeen mitään, jos olen antanut pakit, koska missäpä heihin enää törmäisin. Täällä on tapana, että puhelinnumeroa kysytään aika nopeasti. Jos en ole kiinnostunut, en anna puhelinnumeroani.

Tuo ajatus siitä, että mies haluaa vain pumpata, kun tulee juttelemaan, on varmaan just niin - ellei sitten halua olla vain kivat kaverit naisen kanssa. Ei kai sitä oikein muusta syystä ala tuntematonta lähestymään kuin siksi, että on viehättynyt tämän ulkonäöstä ja haluaa päästä saman peiton alle. Parisuhteeseenkin kuitenkin kuuluu seksi aika isona osana, niin luulisin, että harvassa ovat a-seksuaalit, jotka lähestyvät ihan vain siksi, että olisi joku vanhuuden turvana ja auttamassa, jos meinaa tukehtua pähkinään. Ehkä sit pitää vain odottaa, että kohdalle osuu pumppauksestasi haaveileva mies, jota itsekin haluaisit pumpata :D

Vierailija
434/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Ap ihan todistetusti täällä syyllistynyt narsismiin ja rumasti naisista puhumiseen. Ja on käsketty käsitellä ongelmansa terveellä tavalla. Mutta ei kelpaa kun narsisti haluaa pelkkä ylistystä ja sääliä.

Vierailija
435/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ap ihan todistetusti täällä syyllistynyt narsismiin ja rumasti naisista puhumiseen. Ja on käsketty käsitellä ongelmansa terveellä tavalla. Mutta ei kelpaa kun narsisti haluaa pelkkä ylistystä ja sääliä.

Missä viestissä?

Vierailija
436/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trollihan tämä koko postaus on. Tällä tavalla AP vain yrittää pitää täällä tuon tekstin "naiset eivät saa ketään vanhetessaan" kun siihen on liitetty kiva kuvitteellinen pettämistarina. Muussa tilanteessa aloitus olisi poistettu jo aikoja sitten. 

Vierailija
437/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viestissä?

Aloitus ja otsikko. Ja sen jälkeen säännöllisesti jokaisessa viestissään toistaessa sanomaansa.

Vierailija
438/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viestissä?

Aloitus ja otsikko. Ja sen jälkeen säännöllisesti jokaisessa viestissään toistaessa sanomaansa.

Niin siis tarkoitat, että sä oot tehnyt sellaisen tulkinnan.

Vierailija
439/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viestissä?

Yksilöitkö väitteesi rumasti puhumisesta? Älä yleistä, älä tarinoi tai kehittele narratiivia. Se ei toimi kuin sellaisilla sivustoilla joilla voi määrätä sanoista joilla puhutaan. Ja siltikin otetaan henkilökohtaisesti yleisellä tasolla sanottu kommentti.

Vierailija
440/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voimakas ihmisten tulkinta menee jo vähän harhaluulo-osastolle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme