Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
321/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään pettämistä on edes tapahtunut niin saat tuntea ihan mitä tunnet, mutta tuollaiseen purkaukseen se ei oikeuta että haukut ulkonäköä etkä tekoa. Jos nainen löytää seuraa pettämiseen niin eiköhän jatkossakin. Luulet selvästi itse olevasi joku luojan lahja adonis? Ja siitä huolimatta nainen lähtee? Samalla kun käyt kurkkaamassa peiliin niin katso myös ja erityisesti persoona oikein olet.

Ylipäätään näistä haisee pahasti läpi katkeruus miehiä kohtaan. Se on heikkous mikä tekee myös sun mustamaalauksesta heikkoa. Me ei olla missään ala-asteella missä aimo ripais ilkeyttä ja syyllistämistä riittää itsessään siihen, että muut alkaa itkeä ja alistua.

AP

Sinä olet heikko mies. Pahin asia mitä voi olla.

Sä olet manipuloiva syyllistäjä, mikä on ehkä ikävimpiä asioita mitä ihminen voi olla. Yrität iskeä heikoimpaan paikkaan kun ja satuttaa pahasti kun ärsyttää.

AP

Vierailija
322/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin läpinäkyvä aloitus. Halusit vaan mollata taas kerran yli 30-vuotiaita naisia 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan vaan sun arvailua. Sillä ei oo yhtään mitään väliä mitä sä nyt satut uskomaan. Lisäksi vaadit multa täydellisyyttä. Mä oon ihminen, se ei tee musta huonoa tai moraalitonta että kriisin keskellä menee hermot. Se ei lähellekään riitä tekemään musta epäkypsää ihmistä. Älä nyt kehtaa. Seuraava.

AP

Kyllä vaan kehtaan. Miksi kirjoitat tänne aiheesta jos et ole valmis kuulemaan muiden mielipidettä ja analyysiä kirjoituksistasi? Ota tämä ero mahdollisuutena kasvaa ihmisenä niin että osaat jatkoss käsitellä negatiivisiakin tunteita ja kontrolloida mitä suustasi päästät. Se on hyvä taito jos haluaa kestäviä ihmissuhteita.

Vierailija
324/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ap kommentoisi, jos petetyksi tullut nainen haukkuisi samanikäisen miehensä rupsahtaneeksi ja pohtisi, saako mies enää koskaan toista naista suhteeseen kanssaan?

Päälle kehuisi antaneensa kaikkensa miehelle, kertomatta yhtään, mitä tämä "kaikki" oli?

Ainakin ketju olisi silloin täynnä itsepäs valitsit / mitä lähdit jännämiehen mukaan ivailua miehiltä.

En kommentoisi mitään, koska mä en todellakaan haluaisi syyllistää petettyä naista. Se ei oo koskaan petetyn syy ja pettäjä on ansainnutkin saada paskaa niskaansa. Tuollaiselle voisi sille kevyesti nyökätä että "puhalla ne paineet vaan ulos, kyllä se olo tuosta vielä helpottaa."

AP

AP

Vierailija
325/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ap kommentoisi, jos petetyksi tullut nainen haukkuisi samanikäisen miehensä rupsahtaneeksi ja pohtisi, saako mies enää koskaan toista naista suhteeseen kanssaan?

Päälle kehuisi antaneensa kaikkensa miehelle, kertomatta yhtään, mitä tämä "kaikki" oli?

Ainakin ketju olisi silloin täynnä itsepäs valitsit / mitä lähdit jännämiehen mukaan ivailua miehiltä.

En kommentoisi mitään, koska mä en todellakaan haluaisi syyllistää petettyä naista. Se ei oo koskaan petetyn syy ja pettäjä on ansainnutkin saada paskaa niskaansa. Tuollaiselle voisi sille kevyesti nyökätä että "puhalla ne paineet vaan ulos, kyllä se olo tuosta vielä helpottaa."

AP

AP

Myls siinä tapauksessa että purkaus tulee vaimoltasi?

Vierailija
326/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin läpinäkyvä aloitus. Halusit vaan mollata taas kerran yli 30-vuotiaita naisia 🙄

Usko sitten niin, en mä voi sun uskomuksiin vaikuttaa. Mut sanon vaan että ei mulla oo mitään syytä sellaseen.

AP

Vierailija
327/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Pettäjä ansaitsee paskamyrskyn petollisuudestaan, ei ulkoisesta viehättävyydestään. Samoin kuin ylinopeuden ajaja ansaisee sakot ylinopeudesta, ei paskamyrskyä epäterveellisestä ruokavaliostaan.

Vierailija
328/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan vaan sun arvailua. Sillä ei oo yhtään mitään väliä mitä sä nyt satut uskomaan. Lisäksi vaadit multa täydellisyyttä. Mä oon ihminen, se ei tee musta huonoa tai moraalitonta että kriisin keskellä menee hermot. Se ei lähellekään riitä tekemään musta epäkypsää ihmistä. Älä nyt kehtaa. Seuraava.

AP

Kyllä vaan kehtaan. Miksi kirjoitat tänne aiheesta jos et ole valmis kuulemaan muiden mielipidettä ja analyysiä kirjoituksistasi? Ota tämä ero mahdollisuutena kasvaa ihmisenä niin että osaat jatkoss käsitellä negatiivisiakin tunteita ja kontrolloida mitä suustasi päästät. Se on hyvä taito jos haluaa kestäviä ihmissuhteita.

Miks mä kuuntelisin ilkeämielisten ihmisten spekulaatioita? Mä kuuntelen kavereiden ja perheen mielipiteitä musta, en tuntemattomien vauvapalstalaisten joilla on usein kaikkea muuta kuin puhtaat tarkoitusperät.

AP

Vierailija
329/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii jennifer lopez ole kaunis. Ihan liioiteltu julkkishhamo. Lisäksi hollywood "kaunottaret" heillä on aina jokin salaisuus. Sitä voit itse miettiä.

Vierailija
330/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Myls siinä tapauksessa että purkaus tulee vaimoltasi?

Olisin sen ansainnut jos olisin häntä pettänyt. Enpä kehtaisi alkaa valittamaan että "käytit nyt tosi asiatonta kieltä, kyllä minä olen nyt aikamoinen uhri tässä tilanteessa."

AP

Vierailija
331/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kyllä näyttää saavan helposti uuden miehen.

Mutta saatko sinä uuden naisen? Eikös tämä ole se kysymys, josta sinun pitäisi olla huolissasi?

Vierailija
332/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii jennifer lopez ole kaunis. Ihan liioiteltu julkkishhamo. Lisäksi hollywood "kaunottaret" heillä on aina jokin salaisuus. Sitä voit itse miettiä.

Aika kovat vaatimukset naiskauneudelle sulla, onko Sieppi sun taulukolla 6 tai 7?

Vierailija
333/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP. Kirjoituksesi heijastaa miten ulkonäkökeskeinen olet. Ihmisessä on muutakin. Ehkä puolisosi huomasi tämän ja hakeutui muualle. Liitossa tulee aika jolloin muut asiat tulevat tärkeämmäksi kuin vain se pintapuoli.

Keski-ikäisillä naisilla on hyvät markkinat. Kokemusta on. Enkä näytä Lopezilta. Tiedoksi tämä.

Jospa kokeilisit itsekkin vaihteeksi kypsempää, itsevarmaa naista. Yllättyisit. 

Vierailija
334/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Pettäjä ansaitsee paskamyrskyn petollisuudestaan, ei ulkoisesta viehättävyydest

Jos ylinopeuden ajaja ajaa lapsen yli, niin mua ei haittaa paskaakaan jos ne lapsen vanhemmat haukkuu sitä rumaksi ja läskiksi.

AP

Vierailija
335/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräistä väsyneempi provo.

Tää lause 'Olikohan todella riskin arvoista' on silti hulvattoman hauska :D:D:D Minkä riskin...?! :D:D:D

Vierailija
336/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy purkamassa pahaa oloasi terapiaan eikä muitten ihmisten niskoille täällä.

Vierailija
337/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miks mä kuuntelisin ilkeämielisten ihmisten spekulaatioita? Mä kuuntelen kavereiden ja perheen mielipiteitä musta, en tuntemattomien vau

No MIKSI sä sitten olet täällä avautumassa!? Säälipisteet aina maistuu? 😂

Vierailija
338/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miks mä kuuntelisin ilkeämielisten ihmisten spekulaatioita? Mä kuuntelen kavereiden ja perheen mielipiteitä musta, en tuntemattomien vau

Ja silti -oi silti- kirjoitin aloituksen vauva-palstalle...:D ei jumalauta tää paska paranee vaan  :D:D:

Vierailija
339/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi kyllä näyttää saavan helposti uuden miehen.

Mutta saatko sinä uuden naisen? Eikös tämä ole se kysymys, josta sinun pitäisi olla huolissasi?

Sai se miehen. Hyvästä saati pysyvästä en menisi takuuseen välttämättä. Oli kuulemma kertonut ihan olevansa varattu, niin ainakin oli sellanen mies jota ei varattujen paneminen haittaa.

Omasta viennistäni en hirveästi murehdi. Mä näen kavereita, teen töitä ja harrastelen. Naisia tapailen rennoin rantein. Tulee mitä tulee. Ei onnellisuus oo kuitenkaan naisista kiinni. Elämä pyörii ihan kivasti ilmankin.

AP

Vierailija
340/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on psykoosit tulilla! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä