35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, monet naiset eivät yhdestä aviomiehestä eroon päästyään enää ikinä halua naimisiin . Miksi ap olettaa, että hänen tuleva ex-vaimonsa haluaa? Eipä näytä tietävän muutenkaan, mitä vaimo haluaa, kun vaimo kerran halusi muuta.
Nää naiset jotka syyllistää miehiä siitä että niitä on petetty on kyllä surullisia tapauksia. Katkeruus paistaa avaruuteen asti.
Jos on tehnyt kaikkensa vaimonsa hyvinvoinnin eteen, ja kiitokseksi sitten käy nuolemassa vierasta miestä, niin onhan se karua. Voi olla ihan viisasta pakata rouvan kamppeet, jos on vain loisinut. Menköön pimeään vuokrayksiöön miettimään rötöstään ja keksimään kuka jatkossa tekisi vähintään yhtä paljon hänen hyvinvointinsa eteen. Valitettavasti asioita ei ymmärretä kuin kantapään kautta.
En ole ketjua lukenut, mutta mitäs se rouva selitti syyksi suuteloihin ja yhdessä häipymiseen? Vähätteli ja syytti ap:ta?
Jokaisen omalla vastuulla pettämiset, ja mun neuvo on: monoa vaan. Helppo rasti jos ei mitään yhteisomistuksessa.
Olisit saanut paljon enemmän sympatiaa ap kun olisit jättänyt väliin vaimosi ulkonäön ja markkina-arvon haukkumisen. Pettäminen on väärin ja ikävää mutta nuo puheesi vaimosi ulkonäöstä ja markkina-arvosta antavat sinusta oksettavan kuvan ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei katso häntä kuten miehet katsoo vaimojaan, nähden
Sun vaimo harmaantui, rupsahti ja sai uurteet neljässä vuodessa sun kanssa. Oletko vampyyri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?
Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....
Tee jotain tolle katkeruudellesi.
AP
Tää on kyllä ironisuudessaan erittäin koominen kommentti
Mä oon katkera vaimolleni ja oon sen myöntäny ihan avoimesti. Mut sille on oikein hyvä syy. Näillä taas jotka vihaa kokonaista sukupuolta ei oo mitään hyvää selitystä.
AP
Ei ole yli 35v naisella enää jakoa ellei sitten ole erityisen hyvin säilynyt. Alle kolmekymppiset lapsettomat on nykyään niin hyvännäköisiä ja hyvässä kunnossa. Eli eukko mäkeen ja nuorempi tilalle.
APn (ex-)vaimo alkaa kahden 20v opiskelijapojun seksileluksi heidän opiskelija asuntoon. Antaa molemmille yhdessä ja erikseen jokaista reikää. AP raukka se samaan aikaa yksin runkkaa kun kukaan ei häntä huoli.
Pettäminen on aivan normaalia jo vuonna 2024.
Fossiilit eivät vain tajua tätä.
Lihavakin nainen saa helposti miehen joten olet vaan kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
"Hienon tarinan keksit päästäsi. Ootko todella niin yksinkertainen että oletat mun kertovan positiivisia asioita vaimostani juuri nyt kun hän on jäänyt kiinni pettämisestä? Ootsä joku 15-vuotias?"
Ei tarvitse tunnekuohussasi kertoa positiivisia asioita vaimostasi, on täysin ymmärrettävää että niitä ei juuri nyt tee mieli ajatella.
Mutta edes jotenkin ilmaista että sinulle tämä suhteen päättyminen on surullinen asia edes jollain tasolla. Sen sijaan että keskityt tarkasti kuvailemaan vaimosi monia ulkonäöllisiä puutteita ja hekumoimaan ajatuksella että hän ei takuulla löydä enää ketään miestä.
Miksi mun tarvitsisi tuoda suruani esille? Oon tuonu sen esille muualla, ihmisille jotka tunnen. Ei mun täällä tarvitse.
AP
Vierailija kirjoitti:
APn (ex-)vaimo alkaa kahden 20v opiskelijapojun seksileluksi heidän opiskelija asuntoon. Antaa molemmille yhdessä ja erikseen jokaista reikää. AP raukka se samaan aikaa yksin runkkaa kun kukaan ei häntä huoli.
Näin tulee varmasti käymään ja olenkin jo valmiiksi masentunut ja suunnittelen alkoholisoitumista sekä syrjäytymistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?
Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....
Tee jotain tolle katkeruudellesi.
AP
Tää on kyllä ironisuudessaan erittäin koominen kommentti
Mä oon katkera vaimolleni ja oon sen myöntäny ihan avoimesti. Mut sille on oikein hyvä syy. Näillä taas jotka vihaa kokonaista
Samaan aikaan kerrot täällä kuinka naisilla ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus.
Ei sunkaan kannata koko sukupuolta vihata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan
Sua ei ikääntyminen haittaa, mutta ainoa asia mikä sinua vaimon pettämisessä harmittaa, on se, että nyt se ei kelpaa muille miehille enää parisuhteeseen, kun on harmaa, kurttuinen ja mahaakin on? Mitäs jos niitä muitakaan miehiä ei haittaa se ikääntyminen, vaan vaimosi kelpaa ihan hyvin. Koska eihän sua muuten tuo pettäminen näytä haittaavaan, mutta harmittaa, kun vaimo on vanhentunut, eikä enää kelpaa kellekkään.
Herttaista muuten olla pettämistilanteessakin vain huolissaan siitä, että vaimo ei kenties enää 35 vuotiaana kelpaa parisuhteeseen, kun on jo ikää noin paljon :D
Mikä tän sun aloituksen pointti siis oli? Vaimon haukkuminen vai pettämisen itkeminen?
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, monet naiset eivät yhdestä aviomiehestä eroon päästyään enää ikinä halua naimisiin . Miksi ap olettaa, että hänen tuleva ex-vaimonsa haluaa? Eipä näytä tietävän muutenkaan, mitä vaimo haluaa, kun vaimo kerran halusi muuta.
Eri: onhan noita reppanoita, jotka haluavat loisia koko elämänsä miehen siivellä. Maksu luonnossa. Harvemmin päinvastoin. Sitten on niitä jotka todellakin haluavat uudelleen naimisiin, jos eka kerta oli elämään opettelua ja ensirakkauden kanssa menty yhteen, ei minkäänlaista elämänkokemusta.
Eikä se vaimokaan kännipäissään ole tajunnut mitä tekee. Kumma että täällä kuvitellaan naisen täysin tietoisesti etsineen uutta miestä. Munaa ne naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka käyttää sanaa gaslighttaa sietääkin mennä.
Tää oli jo huono :D
Jos joku ei vieläkää oo huomannu niin AP on se trollijonne jolle kaikki yli 25 v naiset on rummoja
Vierailija kirjoitti:
Oo jo provo ap hiljaa
sillä ei oo mitää väliä mitä mielikuvitus vaimosi on tehnyt koska kuka tahansa 35v nainen (tai muunkin ikäset) saa seuraa halutessaan mutta sinä et vaikka olisit kuinka pitäny itsestä huolta ja töissä menee hienosti.
Se ny vaa on nii että kyseessä on myyjän markkinat.
Tää oli ihan hauska :D Vähän ollu turhan totisia nää monet heitot.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sinunkaan markkina-arvo olla kovin korkea.
Korkeampi kuin sulla ainakin, ihan tosta sun katkeruudesta päätellen.
AP
Höpö höpö, sinä täällä omaa katkeruuttasi vollotat. Jätä nuo rivinvaihdot vähemmäksi kuittauksesi edeltä.
Okei.
AP
Aika helpolla nuo mainitsemasi vaimosi ulkonäön huonot puolet saa korjattua. Hiusten värjäys, kuntoilu ja ihonhoitoa.