35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Auta armias millainen myrsky täällä olisi jos tilanne olisi ollut niin päin, että mies ollut pettämässä baarissa
Vierailija kirjoitti:
Olisit saanut paljon enemmän sympatiaa ap kun olisit jättänyt väliin vaimosi ulkonäön ja markkina-arvon haukkumisen. Pettäminen on väärin ja ikävää mutta nuo puheesi vaimosi ulkonäöstä ja markkina-arvosta antavat sinusta oksettavan kuvan ihmisenä.
No kerron nyt sulle että ei oo mun elämän paras päivä. En tiedä tuliko yllätyksenä? Ole itse paljon parempi ihminen sitten kun sua petetään. Voin kertoa että ei ole välttämättä helppoa. Vitutus on ihan kohtalainen ja pää ihan sekaisin.
AP
Vierailija kirjoitti:
APn (ex-)vaimo alkaa kahden 20v opiskelijapojun seksileluksi heidän opiskelija asuntoon. Antaa molemmille yhdessä ja erikseen jokaista reikää. AP raukka se samaan aikaa yksin runkkaa kun kukaan ei häntä huoli.
No se ero mulla ja vaimollani joka tapauksessa on, että mulla on itsekunnioitus tallella ja siitä tulee pitkässä juoksussa kyllä parempi olo kuin ryhmäseksistä. Sulla on vähän erikoinen arvomaailma.
AP
En edes ihmettele että vaimo pettää. Ap kuulostaa todella ilkeältä ja katkeralta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?
Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....
Tee jotain tolle katkeruudellesi.
AP
Tää on kyllä ironisuudessaan erittäin koominen kommentti
Mä oon katkera vaimolleni ja oon sen myöntäny ihan avoimesti. Mut sille on oik
"Samaan aikaan kerrot täällä kuinka naisilla ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus.
Ei sunkaan kannata koko sukupuolta vihata"
En oo näin sanonut vaan olen vittuillut mun vaimolle täällä epäsuorasti näistä asioista. Jos mulle vain kauneudella olisi väliä, niin pyrkisin elämään kuin Leo DiCaprio sen sijaan että suunnittelin yhteistä vanhenemista vaimoni kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Auta armias millainen myrsky täällä olisi jos tilanne olisi ollut niin päin, että mies ollut pettämässä baarissa
Ap vaikuttaa niin myrkylliseltä ihmiseltä, että kukaan ei ihmettele että vaimo sai tarpeekseen ja löysi muuta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän sun aloituksen pointti siis oli? Vaimon haukkuminen vai pettämisen itkeminen?
Kiukun purkaminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit saanut paljon enemmän sympatiaa ap kun olisit jättänyt väliin vaimosi ulkonäön ja markkina-arvon haukkumisen. Pettäminen on väärin ja ikävää mutta nuo puheesi vaimosi ulkonäöstä ja markkina-arvosta antavat sinusta oksettavan kuvan ihmisenä.
Eri: eikös ap jo aloituksessa pahoitellut katkeraa kielenkäyttöään? Sullakaan tuo mielen hallinta ei näytä kovinkaan kummoiselta kirjoituksestasi päätellen.
Voi sanoa mitä vaan kunhan pahoittelee sitä ensin? Mitä viesti kertoo mielenhallinnastani jos pidän kumppaninsa ulkonäköä ja markkina-arvoa haukkuvaa ihmistä ikävänä tyyppinä?
Kertoo sen, että sä et katso petettyä ihmistä empaattisesti, vaan tuomitset kun hän vähän karkeasti purkaa pahaa oloaa, ikään kuin hän olisi pettäjävaimolleen velkaa että puhuu tälle kauniisti. Tällainen outo ajatus, että petetyllä ei ole muka oikeutta edes pieniin verbaalisiin ylilyönteihin, vieläpä kun hän ei sano niitä edes toiselle päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin ap. Sun 15 minsaa meni jo yli 10 sivua sitten.
Jännää sekin kun palstalla on niin paljon asiantuntijoita narsismiin liittyen ja kun narsisti avautuu, niin heitä ei näy mailla eikä halmeilla.
Ovat varmaankin töissä toisin kuin ap joka seuraavaksi kertoo kuinka vaimonsa eleli tämän rahoilla ja kävi vain baareissa 😏
Persoonallisuushäiriödiagnoosien heittäminen on ehkä ihan pikkasen röyhkeää ja ylimielistä käytöstä. Sanonpahan vaan. Voit sitten miettiä että mistä tää tarpeesi diagnosoida joku narsistiksi ihan oikeasti juontaa.
AP
outoa kommentointia. yleensä täällä pettäminen on niin tuomittavaa, ettei kukaan halua osoittaa yhtäkään myötätunnon tai ymmärryksen sanaa pettäjälle, mutta nyt kun 35 vuotiaan naisen (vieraan) ulkonäköä arvostellaan niin onkin toinen ääni kellossa.
Mulle ei oo minkään valtakunnan merkitystä onko vientiä vai ei näin 44v. Enkä loukkaannu jonkun toisen keski-ikää lähestyvän naisen puolesta jos hänen menekkiään sinkkumarkkinoilla tuleva ex epäilee. Enkä omasta puolestani. Mun arvoni omissa silmissäni ei määrity sen mukaan kiinnostaako miehiä vai ei. Jos eroaisin niin kumppani joko löytyisi tai sitten ei. Erolle olisi varmaan ollut ihan hyvä syy, joten senkään syntymiseen ei vaikuttaisi suuntaan tai toiseen se onko mahdollista löytää vielä uutta suhdetta.
Tää palsta on kyllä oikea anonyymit läheisriippuvaiset.
Hyvä, että pääsit pettäjästä eroon. Voihan sille exälles olla kysyntää, jos ei susiruma ole. Ei 35v ole vielä niin vanha, mutta jos ihmissuhdetaidot on tuota loukkaa, että pitää pettää eikä esim. puhua asioista/suhteesta, niin tuskin tuo tuleva ex-vaimos kovin pitkä-ikäistä suhdetta saa. Eikä se nyt nuorikaan tosiaan enää ole. Sulle toivon kaikkea hyvää ja parempaa suhdetta tulevaisuudessa. Et ole mitään ihme paaria luokkaa, vaan uskollinen aviomies, jota loukattu. Kyllä sinulle oikea nainen vielä löytyy.
T: 40v nainen, muttei mikään pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suhteestanne puuttui kun vaimo petti ap?
En minä tiedä. Ilmeisesti hän oli pettänyt jo ennen kun mentiin naimisiin. Oli yksi epäilyttävä tapaus josta kysyin eilen ja hän muuttui täysin mykäksi. Alkoi puhua vasta kun vaihdoin puheenaihetta. En kyllä nyt ala itseäni tässä soimaamaan. Vaimon se pitää tässä peiliin katsoa.
AP
No ei silloin edes mennä naimisiin jos on epäily pettämisestä. Peiliin katsomisen paikka on nyt molemmilla.
Mä halusin luottaa häneen. Ajattelin, että en mä halua edes alkaa epäillä häntä, kun kyseisessä tilanteessa ei ollut mitään savuavaa asetta vaan ainoastaan epämääräisiä johtolankoja. No naiiviudesta rankaistaan elämässä. Ei pitäisi luottaa vissiin kehenkään, edes omaan kumppaniin jonka huolella valinnut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sen tietää ja epäilen että tän provon tarkoitus on vaan osoittaa miten naiset on täällä aina miestä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa niin myrkylliseltä ihmiseltä, että kukaan ei ihmettele että vaimo sai tarpeekseen ja löysi muuta seuraa.
Niinhän se aina on ollut palstalaisten mielestä, että kun mies pettää se on miehen vika mutta, kun nainen pettää se on edelleen miehen vika. Tämä esimerkki ei muuttanut tätä tilannetta mihinkään. Samanlailla täällä olisi se nainenkin petettynä ja katkerana kirjoittamassa. Pitäisikö ap taputtaa pettäjää olkapäälle ja kiittää, että petti?
Vierailija kirjoitti:
En edes ihmettele että vaimo pettää. Ap kuulostaa todella ilkeältä ja katkeralta ihmiseltä.
Ootko huomannu miten sympaattisia kommentteja mä oon saanu? Sen luokan vittuilua ja ivaa ja syyllistämistä, että mulla ei oo mitään anteeksipyynneltävää siinä että oon vastannu ihmisille rumasti takaisin. Jos työnnät toisen kuralätäkköön, niin turha itkeä kun se tulee tuhoamaan sun hiekkalinnan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista itse tämä kirjoittamasi jos puoliso pettää sinua ja tulet tänne vihaisena purkamaan tunteitasi. Ainiin mut naisena saat joka tapauksessa tuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sen tietää ja epäilen että tän provon tarkoitus on vaan osoittaa miten naiset on täällä aina miestä vastaan.
Hyvin on kyllä onnistunut.
Ap teki tuossa aloituksessa sen virheen, että sanoi 35v naista vanhaksi ja epäili tokko löytää uutta. Palsta on täynnä sen ikäisiä ja vähän vanhempia naisia ja nyt ne tulivat puolustamaan kuinka vielä ovat kauniita varmasti saavat vielä suhteen. Mikä voi olla tottakin, mutta jutun pääpointti taisi kuitenkin olla, että ap:n vaimo petti sitä ja jäi kiinni, eikä selitystä ollut. Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta. Silloin voi vähän ketuttaa ketä tahansa ja silloin voi vaikka haluta haukkua pettävää kumppaniaan. Vähän ymmärrystä Ap:llekin eikä lynkkausta kiitos!
Yritä ap kestää, avioliiton päättyminen on iso asia, mutta hyvä tosiaan kun pääsit pettäjästä eroon. Olet nyt syystäkin vähän katkera, etkä mikään narsisti (keittiöpsykologien lempi diagnoosi). Vaimosi sen sijaan on pettäjä ja joutuu sen asian kanssa elämään. Antaa sen mennä, ihan sama saako ketään vai eikö, sinun ei tarvitse tuota katsella. Toivut kyllä ja toivon sinulle onnea jatkoon ja parempaa suhdetta. Pidä huoli kaverisuhteista ja puhu asiasta jollekin. Jos löytyy vaikka kaverimies, jolle saat haukkua sen ltkan perinpohjin niin se voi auttaa, saat päästellä vähän höyryjä.
Se on oikein