35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Pettäminen on aina väärin ja ansaitset tietty parempaa kohtelua, mutta tuollainen puhe markkina-arvosta sun muusta on äärettömän noloa ja typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?
Velkaa sen ettei petä mua. Jos olisin kohdellut paskasti, niin olisin saanut mitä ansaitsen.
AP
Ehkä mutta kohtelet epäkunnioittavasti häntä kun haukut ulkonäköä, joten turha ulista.
Niin kohtelen. Kohtelen mua pettänyttä naista epäkunnioittavasti. Hän ansaitsee sen. Ja kyllä säkin sen tiedät, kunhan nyt gaslighttaat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sinunkaan markkina-arvo olla kovin korkea.
Korkeampi kuin sulla ainakin, ihan tosta sun katkeruudesta päätellen.
AP
Mies joka käyttää sanaa gaslighttaa sietääkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet.
Exmies on vielä sinkkua.
Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.
Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.
Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen miehen markkina arvo on nykyisin pienempi kuin liha
Markkina-arvo on se, mitä ihminen saa. Vaimo sai, sinä jäit ilman. Jumaliste, työssäkäyminen on normaalia ja yleistä, kuten väkivallattomuuskin. Eivät ne tee sinusta erityistä. Käytöksesi ja tapa, jolla puhut ihmisistä, on oksettava. Ja se lie syy siihenkin, että vaimosi vaihtoi parempaan. Tai jos et ole ap, niin syy siihen, ettet ketään naista niin paljon viehätä, että viitsisivät mihinkään kanssasi alkaa.
No sittenhän et menettänyt mitään, onnea. Mitä täällä valitat vielä? Ego ei kestä?
Oo jo provo ap hiljaa
sillä ei oo mitää väliä mitä mielikuvitus vaimosi on tehnyt koska kuka tahansa 35v nainen (tai muunkin ikäset) saa seuraa halutessaan mutta sinä et vaikka olisit kuinka pitäny itsestä huolta ja töissä menee hienosti.
Se ny vaa on nii että kyseessä on myyjän markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sinunkaan markkina-arvo olla kovin korkea.
Korkeampi kuin sulla ainakin, ihan tosta sun katkeruudesta päätellen.
AP
Höpö höpö, sinä täällä omaa katkeruuttasi vollotat. Jätä nuo rivinvaihdot vähemmäksi kuittauksesi edeltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin myötä kuin vastamäessä. Ei se avioliitto pettämiseen lopu, sovitaan ja terapiaa ja jatkuu. Niin olet papin edessä luvannut. Äläkä puhu noin rumasti vaimosi ulkonäöstä ja muille miehille kelpaamisesta. Pettäminen on oire jostain, selvitä mistä.
Mä oo mitään papin edessä luvannut. Pettäminen ei kuulu sopimukseen Raamatussa eikä muuallakaan.
Pettäminen on oire vaimoni omista henkisistä ongelmista jotka kumpuaa lapsuudesta. Ne on hänen vanhempien syytä korkeintaan, ei mun. Mä oon realisti, jos jatkan hänen kanssaan niin hän tulee pettämään uudestaan ja silloin voin syyttää vain itseäni asiasta.
AP
Ap, olen pahoillani puolestasi. Nyt on tuskallista, mutta pidemmän päälle on parempi että pääset tuollaisesta "vaimosta" eroon ja löydät jonkun jonka mielestä avioliittoon kuuluu uskollisuus.
Tuo ei kuulosta hyvältä, että olet tehnyt kaikkesi hänen eteensä. Vaimosi on ilmeisesti ollut kanssasi ainakin osittain juuri noitten asioitten takia, mitä olet tehnyt hänen eteensä, eikä hän ole rakastanut sinua. Ansaitset parempaa! Ihmisen, joka rakastaa sinua ilman että sinun täytyy tehdä kaikkesi hänen eteensä.
Äläkä turhaan murehdi, löytääkö vaimosi vielä jonkun toisen. Luovuta mokoma narttu suosiolla kiertoon. Se on hänen murheensa, löytääkö jonkun. Keskity mieluummin siihen, että sinä löydät itsellesi naisen, joka arvostaa ja rakastaa sinua.
En ole pettämisen kannalla ja se on aina julmaa. Pettäminen on itselleen helppo tapa päätyä eroon, koska se riittää jo eron syyksi eikä tarvitse itse olla jättäjä, koska yleensä se petetty osapuoli tekee sen eropäätöksen. Täytyy vaan kestää ne seuraamukset ja kritisointi mitä pettäjänä tulee saamaan, mutta siinä taas selitykseksi voi latoa, että on miettinyt eroa kauan ja erkaantuminen tapahtunut jo aikaisemmin. Halpamainen tapa erota helposti.
No todistettavasti on jo saanut. Ja mitä sä nyt olet katkera mistään. Jos sua se 35-vuotiaan naama ja kroppa ei enää miellytä niin nythän olet vapaa etsimään nuoremman ja tikimmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin myötä kuin vastamäessä. Ei se avioliitto pettämiseen lopu, sovitaan ja terapiaa ja jatkuu. Niin olet papin edessä luvannut. Äläkä puhu noin rumasti vaimosi ulkonäöstä ja muille miehille kelpaamisesta. Pettäminen on oire jostain, selvitä mistä.
Mä oo mitään papin edessä luvannut. Pettäminen ei kuulu sopimukseen Raamatussa eikä muuallakaan.
Pettäminen on oire vaimoni omista henkisistä ongelmista jotka kumpuaa lapsuudesta. Ne on hänen vanhempien syytä korkeintaan, ei mun. Mä oon realisti, jos jatkan hänen kanssaan niin hän tulee pettämään uudestaan ja silloin voin syyttää vain itseäni asiasta.
AP
No sittenhän sulle kävi ihan hyvin. Älä valita vaan jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde saa rupsahtamaan. Odota vaan niin kohta vaimosi kukoistaa. Oisit pitänyt vaimoasi kuin kukkaa kämmenellä, niin hän olisi voinut suhteessa hyvin ja kukoistanu.
Joo siis se kun nainen pettää niin se on aina miehen syytä. Koskaan ei oo vika naisessa.
Mee nyt muualle syyllistämään siitä. Sulla on pää täynnä kusta kun kommentoit tollasta paskaa sen jälkeen kun mun vaimo petti mua.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miks sun vaimo on harmaantunut 35 vuotiaana jo? Ettekö käy urheilemassa yhdessä jos on mahaa?
Geenit on ykkössyy harmaantumiselle.
Minä se vain tulevaisuudessa yksin runkkaan ja kaljaa juon kun exäni panee koko kylän kanssa.
AP
Semmosta se elämä on välillä, ihmiset pettää. Ja kaikki ne löytää uuden kumppaninkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suhteestanne puuttui kun vaimo petti ap?
En minä tiedä. Ilmeisesti hän oli pettänyt jo ennen kun mentiin naimisiin. Oli yksi epäilyttävä tapaus josta kysyin eilen ja hän muuttui täysin mykäksi. Alkoi puhua vasta kun vaihdoin puheenaihetta. En kyllä nyt ala itseäni tässä soimaamaan. Vaimon se pitää tässä peiliin katsoa.
AP
No eikös tämä koko avaus ja ketju käsittele nimenomaan vaimosi markkina-arvoa?