Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
161/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun vaimo on harmaantunut 35 vuotiaana jo? Ettekö käy urheilemassa yhdessä jos on mahaa?

Vierailija
162/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti vaimolla riittää tulevaisuudessa ottajia, älä siitä huoli. Koska onneksi on miehiä jotka tykkäävät normaaleista naisvartaloista ja heille myös luonne merkitsee enemmän kuin treenattu vartalo. :)

Joo no mun pettäjävaimon luonnehan on suorastaan täydellinen :D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se meillä kaikilla käy että eletty elämä näkyy kasvoissa, mitä sitten?

Vierailija
164/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suhteestanne puuttui kun vaimo petti ap?

Vierailija
165/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, monet naiset eivät yhdestä aviomiehestä eroon päästyään enää ikinä halua naimisiin . Miksi ap olettaa, että hänen tuleva ex-vaimonsa haluaa? Eipä näytä tietävän muutenkaan, mitä vaimo haluaa, kun vaimo kerran halusi muuta.

Vierailija
166/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No mutta sattuipa sitten loistavasti! Olet juuri haukkunut ikäisesi vaimon ulkonäön. Nyt pääset hänestä eroon ja voit metsästää nuoria pupuja ja tipuja. Uusi kottarainen kainaloon löytynee käden käänteessä."

Varsinkin kun AP:lla selvästikään ei ole mitään tunnesidettä tähän naiseen jonka kanssa on ollut neljä vuotta naimisissa. Ei ole mitenkään sitoutunut tulevaisuuteen jonka kuvitteli yhteiseksi, ei sure mitenkään sitä että menettää tämän naisen, ei tule ikävä millään tasolla. 

Ainoastaan jankuttaa siitä että vaimo on rupsahtanut eikä tule löytämään uutta miestä. Koska AP:n mielestä tuolla naisella ei ole yhtään mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkönsä. AP:lle se onkin riittänyt. 

Hienon tarinan keksit päästäsi. Ootko todella niin yksinkertainen että oletat mun kertovan positiivisia asioita vaimostani juuri nyt kun hän on jäänyt kiinni pettämisestä? Ootsä joku 15-vuotias?

AP

Vierailija
167/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne keski-ikäiset ukotkaan sen kummallisempia ole, että kyllä se vakka aina kannen löytää halutessaan. Ehkä sun kannattaa puntaroida asiaa ihan omalta kannalta, että haluatko olla naisen kanssa johon et voi luottaa.

Vierailija
168/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopez on kyllä hyvännäköinen, mutta jotenkin kolhon kylmät kasvot ja kolhon oloinen.

Vierailija
169/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Joo, varmaan yhden illan suhteisiin. Tietty jos sellaista haluaa niin mikäs siinä. Mutta en usko, että vakavaan aikuiseen parisuhteeseen on kauhean kovaa valuuttaa, jos on edellinen suhde päättynyt peittämällä. Iällä tosin ei tässä ole välttämättä merkitystä. 

Vierailija
170/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pariutuvat vielä vanhainkodissakin. Mikähän siinä on, että jätetty mies aina alkaa vinkua, että "et sä enää koskaan ketään muuta saa"? Itsekin kuullut tuon lauseen muutamalta exältä (en kyllä pettänyt). Aina on uusi löytynyt.

Olisiko mies tyytyväinen tietäessään, että nainen on hänen kanssaan vain, koskaan pelkää yksinoloa (yksinolo on naisille sitä paitsi usein paljon mukavampaa kuin parisuhde)?

Vierailija
171/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo olleensa naimisissa 4 vuotta ja samalla kertoo, miten häntä on jo vuosia piirittäneet 25 vuotiaat naiset. Miksi siis alunperinkään otit tuon kurttuisen, harmaatukkaisen vanhuksen vaimosesi, kun kerran 25 vuotiaistakin oli tarjolla?

En nimittäin usko, että se vaimo 4 vuodessa noin äkkiä vanheni (vai oliko elämä kanssasi niin kamalaa, että vanheni silmissä?). 

Oot muuten ap ihan omaa luokkaa miehissä. Harvalla 35v miehellä pyörii tungokseen asti 25 naisia tyrkyllä ja kun vielä olet naimisissakin.  Voit ihan vaan onnitella itseäsi ja olen ihan varma, että se sinun vaimosikin pärjää, kun ajatellaan, että sieltä ravintolastakin sai miehen mukaansa, vaikka oli kurttuinen ja harmaatukkainen. Varmaan olisi ollut hemasevampiakin naisia tarjolla tuolle miehelle, mutta silti valitsi vaimosi. Vaimossasi täytyy olla sitä jotakin. Vai onko rahaa ja omaisuutta ja siksi kelpasi sullekin, kun nuoria ja rypyttömiäkin olisi ollut tar

En mä oo missään sanonu kaipaavani jotain Leonardo DiCaprion elämäntapaa. Nyt kun on ero edessä niin en kaipaa oikeastaan naisia ylipäätään. Odotan enemmän innolla että voin keskittyä harrastuksiin niin paljon kuin sielu sietää ja nähdä kavereita enemmän.

AP

Vierailija
172/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?

Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen  vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....

Tee jotain tolle katkeruudellesi.

AP

Tää on kyllä ironisuudessaan erittäin koominen kommentti

Vierailija
173/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mutta sattuipa sitten loistavasti! Olet juuri haukkunut ikäisesi vaimon ulkonäön. Nyt pääset hänestä eroon ja voit metsästää nuoria pupuja ja tipuja. Uusi kottarainen kainaloon löytynee käden käänteessä."

Varsinkin kun AP:lla selvästikään ei ole mitään tunnesidettä tähän naiseen jonka kanssa on ollut neljä vuotta naimisissa. Ei ole mitenkään sitoutunut tulevaisuuteen jonka kuvitteli yhteiseksi, ei sure mitenkään sitä että menettää tämän naisen, ei tule ikävä millään tasolla. 

Ainoastaan jankuttaa siitä että vaimo on rupsahtanut eikä tule löytämään uutta miestä. Koska AP:n mielestä tuolla naisella ei ole yhtään mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkönsä. AP:lle se onkin riittänyt. 

Hienon tarinan keksit päästäsi. Ootko todella niin yksinkertainen että oletat mun kertovan positiivisia asioita vaimostani juuri nyt kun h

Ehkä ei kannattaisi kertoa minkäänlaisia tarinoita. Eikö sinulla ole kavereita, joille purkaa katkeruuttasi? Tai puhu sille vaimollesi, joskushan sekin on tehtävä. Nyt kuulostat lähinnä kiukkuiselta teiniltä lällätellessäsi vaimon rupsahtamista ja nostaessasi itsesi jalustalle tyyliin "ei se eukko minua parempaa kyllä saa!". Ole mies äläkä vinkuva mikkihiiri.

Vierailija
174/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

AP, jos mielestäsi vaimollasi ei ole miesten silmiin "markkina-arvoa", niin miksi sitten itse roikut hänessä? Oletko mies sitten ollenkaan?

Koska ei mua kiinnosta min vaimon markkina-arvo. Ootko vähän yksinkertainen?

AP

Vierailija
175/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienon tarinan keksit päästäsi. Ootko todella niin yksinkertainen että oletat mun kertovan positiivisia asioita vaimostani juuri nyt kun hän on jäänyt kiinni pettämisestä? Ootsä joku 15-vuotias?"

Ei tarvitse tunnekuohussasi kertoa positiivisia asioita vaimostasi, on täysin ymmärrettävää että niitä ei juuri nyt tee mieli ajatella.

Mutta edes jotenkin ilmaista että sinulle tämä suhteen päättyminen on surullinen asia edes jollain tasolla. Sen sijaan että keskityt tarkasti kuvailemaan vaimosi monia ulkonäöllisiä puutteita ja hekumoimaan ajatuksella että hän ei takuulla löydä enää ketään miestä. 

Vierailija
176/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi laihduttaa, harmaat värjätä piiloon, urheilla ja hoitaa ihoaan. Suotta huolehdit. Kyllä ne miehetkin vanhenee.

Hei, mä tiedän oikein hyvin että ihan kaikki vanhenee. Konteksti on se, että mä en luvannu olla yhdessä myötä -ja vastamäessä ja sen jälkeen pettänyt kumppaniani. Vaimoni teki sen. Hän menetti mut, minä sain mahdollisuuden etsiä jonkun paremman hänen tilalle.

AP

Mikä pakkomielle sulla on olla suhteessa?

Ei mulla oo, sen takia oonkin eroamassa vaimostani.

AP

Vierailija
177/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 35-vuotiaana naisena voin sanoa, että vientiä riittäisi 25-45-vuotiaissa miehissä vaikka ja kuinka. Olen kuitenkin onnellisesti parisuhteessa eikä voisi vähempää kiinnostaa. Mutta moni ikäiseni nainen on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen nykyisin, joka johtaa siihen, että ikää on todella vaikea arvioida. Huonot elintavat näkyvät naamassa kaiken ikäisillä ja vanhentavat. 

Vierailija
178/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen aviossa oleva nainen; kun meidän suht samanikäisten naisporukka piipahtaa kuppilaan, niin miehiä pörrää ympärillä, nuoria ja vanhempia. Saa suorastaan hätistellä pois. Nuoret parikymppiset naiset sen sijaan kikattelevat parin ympärikännisen keski-ikäisen ukon piirittämänä. Miehet tietävät, että oikeasti aikuiset naiset ovat parhaimmillaan keskusteluissa, petipuuhissa jne.

Vierailija
179/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap vaimosi petti?

No ei ainakaan siitä syystä minkä kertoi. Mene ja tiedä. Suurella todennäköisyydellä ei myöskään ollut ensimmäinen kerta. Kysyin yhdestä aiemmasta epäilyttävästä  tapauksesta ajalta ennen kuin oltiin edes naimisissa ja hän muuttui täysin mykäksi.

AP

Vierailija
180/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopez on kyllä hyvännäköinen, mutta jotenkin kolhon kylmät kasvot ja kolhon oloinen.

Ja hyvin hyvin käsitelty, leikelty ja pistelty. Lisäksi kokit, meikkaajat ja kuntovalmentajat 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi