Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
16841/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää vuodet 2003-2008 kun oli vain yleisöäänet. Tää oli kaunis. Se on historiaa.

Niin ja tuomitsen todellakin Venäjän hyökkäyssodan. Se ei kuitenkaan estä muistamatta sitä että pidin tästä kappaleesta aikoinaan. Siinä laulettiin I believe me eikä uskonnosta. Biisin toinen tuottaja oli Beyoncen mies Timbaland ja lavalla oli taitoluistelua.

Joo Jevgeni Plushenko ja myös viulisti.

Mä en tästä niin välittänyt, Bilanin pari vuotta aiemmasta viisukappaleesta taas oikein paljon, se mikä tuli tokaksi Lordin jälkeen. 

Tää oli se 2006 vuoden biisi.

Vierailija
16842/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno keksintö: lataan ketjuun ikivanhan viisuvideon, kommentoin sitä itse pari kertaa ja kappas vaan, video näkyy sivuilla jo kolme kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16843/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno keksintö: lataan ketjuun ikivanhan viisuvideon, kommentoin sitä itse pari kertaa ja kappas vaan, video näkyy sivuilla jo kolme kertaa!

Voidaan toki keskustella myös siitä kiusaako Kroatian fanit Nemoa vai Nemon fanit Baby Lasagnaa. :D

Vierailija
16844/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kohta selviää että Israelin edustajan suku on oikeasti Hollannista 🤣🤣🤣 Valtaosa Israelin väestöstä kolmannessa polvessa tulee Euroopasta. Herää kysymys että miksi uudisasukas taistelee niin kovasti maasta, jonne esi-isänsä eivät ole edes syntyneet?

Israelin juutalaisvaltio perustettiin YK:n mandaatilla. Minne heidän sitten olisi pitänyt asettua, jos ei sinne?

Stalinhan antoi jonkun läntin kiinan rajalta. Miksei sinne? 

Miksi et itse muuttaisi vaikka Timbuktuun? Eikös se olisi suurin piirtein vastaava asia?

Siks että Timbuktussa asutaan jo. Tällainen tuulesta temmattu valtio voi toimia vain siellä missä ei ole ketään. Yhtä hyvin voisivat sie

Iso-Britannia ja YK toimivat toisen maailman sodan jälkeen takaajina, jotta juutalaiset saivat perustaa oman valtion heille Raamatussa luvattuun maahan.

Vierailija
16845/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin pyrit?

Vierailija
16846/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kohta selviää että Israelin edustajan suku on oikeasti Hollannista 🤣🤣🤣 Valtaosa Israelin väestöstä kolmannessa polvessa tulee Euroopasta. Herää kysymys että miksi uudisasukas taistelee niin kovasti maasta, jonne esi-isänsä eivät ole edes syntyneet?

Israelin juutalaisvaltio perustettiin YK:n mandaatilla. Minne heidän sitten olisi pitänyt asettua, jos ei sinne?

Stalinhan antoi jonkun läntin kiinan rajalta. Miksei sinne? 

Miksi et itse muuttaisi vaikka Timbuktuun? Eikös se olisi suurin piirtein vastaava asia?

Siks että Timbuktussa asutaan jo. Tällainen tuulesta temmattu valtio voi toimia vain siel

Aika jännä sopimus oli kun Raamattua käytettiin perusteena. 

Vierailija
16847/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pyrit?

En oikein tajua noitten asiaankuulumattomien videoitten tuontia ja monistamista.

Vierailija
16848/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo Teemun ja Henrin esitys tosi hyvä, kaikki kohdallaan, kuvauskin onnistui suunnilleen täydellisesti. Koko ryhmää voi onnitella hyvästä työstä!

Vierailija
16849/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn perusteella Nemon ura on ollut tähän asti, palkinnoista huolimatta, aika vaatimaton. Yhtä biisiä on kuunneltu sentään 900 000 kertaa. Kahdella biisillä näkyy olevan E-merkki. Coden kuuntelu on sentään lähtenyt voiton jälkeen hyvään nousuun.

🤔 Taidat katsoa vain hänen englanninkielistä profiiliaan? Saksaksi hänen top 5 lauluaan ovat 7 miljoonaa, 6 m, 3.8 m, 1.9 m ja 1 m.

Vierailija
16850/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pyrit?

En oikein tajua noitten asiaankuulumattomien videoitten tuontia ja monistamista.

Mun mielestä on kivaa jos ketjussa on vaihtelevuutta. Sitten jaksetaan taas jauhaa niistä iänikuisista teemoista.

Se että Itävalta voitti eilen Suomen oli myös kivaa kun ei mennyt pelkäksi läpsyttelyksi että aina sitä samaa.

Vierailija
16851/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten Kalkkuna saattoi lähettää tällaista siveettömyyttä? Turkki on muuten todella ruma kieli. 🤭

TUo "askhaa!" kuulostaa ihan ku sanois paskaa! 

XD

Vierailija
16852/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuomitsen todellakin Venäjän hyökkäyssodan. Se ei kuitenkaan estä muistamatta sitä että pidin tästä kappaleesta aikoinaan. Siinä laulettiin I believe me eikä uskonnosta. Biisin toinen tuottaja oli Beyoncen mies Timbaland ja lavalla oli taitoluistelua.

Tämä on ehkä oksettavin euroviisuvoittaja ikinä.

Mun mielestä ärsyttävin voittaja on ollut Måns Zederlöv.

Vierailija
16853/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn perusteella Nemon ura on ollut tähän asti, palkinnoista huolimatta, aika vaatimaton. Yhtä biisiä on kuunneltu sentään 900 000 kertaa. Kahdella biisillä näkyy olevan E-merkki. Coden kuuntelu on sentään lähtenyt voiton jälkeen hyvään nousuun.

🤔 Taidat katsoa vain hänen englanninkielistä profiiliaan? Saksaksi hänen top 5 lauluaan ovat 7 miljoonaa, 6 m, 3.8 m, 1.9 m ja 1 m.

Ilmankos muutti Saksaan asumaan.

Vierailija
16854/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tästä niin välittänyt, Bilanin pari vuotta aiemmasta viisukappaleesta taas oikein paljon, se mikä tuli tokaksi Lordin jälkeen. 

... ja ihan vattuillakseni nyt vastaan tähän...

Tuossa oli vielä kivan poikamainen olemus, parissa vuodessa supertähteys tais vaikuttaa.

Ja flyygelssistä syntyvä ballerina oli kiva. 

Vierailija
16855/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä oksettavin euroviisuvoittaja ikinä.

Mun mielestä ärsyttävin voittaja on ollut Måns Zederlöv.

Ja tämäkin perustelu on itseasiassa psykologinen. Samana vuonna kun Suomi lähetti Pentti Kurikan Nimipäivät eli jotain todella autenttista punkkia sellaisilta joita ei normaalista tälläisissä geimeissä nähdä niin Ruotsi voittaa mahdollisimman muovisella biisillä. 

Pidän altavastaajista. Pidän myös Joostista vielä enemmänkin tämän diskauksen takia.

Vierailija
16856/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Se räjähtävä hyppy flyygelin päältä lattialle ja flyygelin sisältä ulos tuleva nainen toi sellaista magiikkaa.

Vierailija
16857/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa, että eläkeläisetkin osaa linkittää videoita youtubesta ja muistella euroviisujen hyviä aikoja 😂

Vierailija
16858/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Plushenko olla erikoinen siinä mielessä että on EM-,MM-, olympia- ja euroviisukultaa. 

Vierailija
16859/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika jännä sopimus oli kun Raamattua käytettiin perusteena. "

Hyvin moni asia läntisessä sivilisaatiossa ja kulttuurissa perustuu Raamattuun.

Vierailija
16860/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa, että eläkeläisetkin osaa linkittää videoita youtubesta ja muistella euroviisujen hyviä aikoja 😂

Meillä nelikymppisillä on takana jo paljon viisuhistoriaa. Historia on ylipäätään yksi tärkeimmistä oppiaineista äidinkielen lisäksi.