Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
16881/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nemon (?) raivohullut kannattajat (tai yksi sellainen) ovat hyökänneet Wiiwibloggs-sivustoon peukuttamaan Baby Lasagnasta kirjoitetut myönteiset viestit miinukselle ja päinvastoin.

Jos jollain niin Baby Lasagnalla raivohulluja kannattajia riittää. Ties vaikka osa olisi nyt seonnut lopullisesti. Hehän on koko kevään vihamielisesti ja riidanhaluisesti hyökänneet ihan kaikkien kimppuun, joiden on kokeneet vähänkään kritisoivan suosikkiaan tai olevan uhka sille. Hyvä vaan, jos saavat edes vähän maistaa omaa lääkettään.

Tässäpä onkin kouluesimerkki "myönteisestä kommentoinnista", missä ei hyökätä kenenkään kimppuun! 

Katsohan mihin kommenttiin vastattiin, ja kerro oliko ke

Mitä sanaa kroatialaisista pitäisi käyttää raivohullun sijasta jos he käyttäytyvät kuin raivohullut?

Vierailija
16882/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin saada slaagin viikonlopulla, kun tuli tubessa vastaan Jasmine - Niin kaunis on taivas joka on viisu vuodelta 1996. Olen kuunnellut sitä lapsena enkä kertaakaan sen jälkeen. Nytkö mun pitäisi myöntää, että se on mun ihkaeka suosikki euroviisuista? 😂 sanoin miehelle et en voi uskoa että oon kuunnellut tätä, ja siihen vastasi: minä voin uskoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16883/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toinen äidinkilei on saksa, olen valitettavasti nähnyt niitä Nemo-törkykommentteja myös saksaksi tosi paljon. Nemohan asuu Berliinissä, siellä on tilaa olla ja hengittää, ja saa olla juuri sellainen kuin haluaa.

Ei voi olla kuin tyytyväinen, ettei Kroatia voittanut. Ei sitä voittoa muiden kimppuun hyökkäämällä ansaita.

Wiwibloggs-sivuston kimppuun hyökkääminen kuulostaa jo epätoivoiselta.

Missä on hyökätty Wiwibloggs-sivuston kimppuun?

Näyttää, että ongelma on korjattu. Botti tms oli vaihtanut kommenttien + ja - merkit väärin päin. Koski uutista, joka kertoi Baby lasagnan lahjoittaneen palkintorahansa lastensairaaloille.

Vierailija
16884/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, millä logiikalla Europapa olisi voittanut Israelin finaalissa, kun se ei voittanut semifinaalissakaan. 

Eihän kukaan olekaan sanonut, että Hollanti olisi voittanut Israelin, vaan että Hollannin diskaamisella Kroatian yleisöäänet saatiin niukin nautin riittämään siihen, kun Hollanti ei ollut mukana jakamassa niitä.

Jossittelua ja spekulaatiota. Hollannin kannattajat eivät välttämättä edes äänestäneet finaalissa tai äänestivät ehkä Sveitsiä tai jotain muuta. 

Se oli juuri näin mitä olen lukenut kommentteja. Jätettiin äänestämättä. Joku hollantilainen sanoi äänestävänsä Suomea tai ehkä ei äänestänyt mitään.

Yhtä lailla vo

Eli väität, että sun Kärtsä-kopiosi keskinkertainen plagiaatti paskalla koreografialla olisi saanut enemmän raatipisteitä kuin 210 p. ilman Israelia? Delulut vaan sulle.

Vierailija
16885/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Plushenko olla erikoinen siinä mielessä että on EM-,MM-, olympia- ja euroviisukultaa. 

Taitoluistelun Rockstar

Plushenko kannattaa ukrainalaisten teurastusta. Mulkku ukko.

Vierailija
16886/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin saada slaagin viikonlopulla, kun tuli tubessa vastaan Jasmine - Niin kaunis on taivas joka on viisu vuodelta 1996. Olen kuunnellut sitä lapsena enkä kertaakaan sen jälkeen. Nytkö mun pitäisi myöntää, että se on mun ihkaeka suosikki euroviisuista? 😂 sanoin miehelle et en voi uskoa että oon kuunnellut tätä, ja siihen vastasi: minä voin uskoa!

Mun eka suosikki oli Eläköön elämä. Mikä johtui siitä että se ensimmäinen minkä muistan. Joku muistikuva on myös Kirkan Hengaillaan mutten kyllä oivaltanut että se on euroviisu. EE taas oli ihan mukavan menevä silloisen alakoululaisen diskohileen mieleen ja Sonja Lumme niin kaunis! 😍

Vierailija
16887/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu, jossa on taustoitettu Joostin diskausta ja tapahtumia, jotka johtivat siihen. Ei mitään uutta sinänsä, mutta vahvistaa kuitenkin sitä, miten hankala tuo viisukupla oli ympäristönä Joostille, joka haluaa pitää aina kontrollin itsellään. Jutussa on siteerattu hollantilaislehteä, joka on haastatellut Joostin sisäpiiriin kuuluvaa henkilöä, joka on sanonut, että oli aavistellut, että Joost joutuu konfliktiin viisuissa.

https://wiwibloggs.com/2024/05/16/joost-klein-disqualification-what-can…

Vierailija
16888/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BL on rapu, kuu vaa'assa, mars kauriissa.

Vierailija
16889/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eka suosikki oli Eläköön elämä. Mikä johtui siitä että se ensimmäinen minkä muistan. Joku muistikuva on myös Kirkan Hengaillaan mutten kyllä oivaltanut että se on euroviisu. EE taas oli ihan mukavan menevä silloisen alakoululaisen diskohileen mieleen ja Sonja Lumme niin kaunis! 😍

1985 jälkeen 86 oli toisesta-korvasta-sisään, 87 ei yllättäen kummemmin innostanut, 88 oli mitä vitt', 89 en oivaltanut biisin potentiaalia, 90 hömph mutta 91 innostuin taas! Hullu yö muistutti mielestäni Madonnan Like a prayeria mikä oli lempibiisejäni.

Yamma yamma oli minusta kamala jo alun alkaen ja Katri Helena väsynyt valinta.

1994 investoin itseni Cat Catiin vaikkei siinä mielestäni ollutkaan mikään ihan kohdillaan. Sitten tuli se kamala esitys Dublinissa! Taitaa olla ainut kerta kun Suomi ihan selvästi epännistuu. Jopa Jasminekin taaplasi paremmin.

Tuon jälkeen lakkasin seuraamasta viisuja eikä 2006 voittokaan kiinnostusta täysin elvyttänyt. Vasta 2010-luvulla UMK toi kiinnostuksen takaisin vaikka pitkään katsoin vain Suomen karsinnat. 

Vierailija
16890/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Plushenko olla erikoinen siinä mielessä että on EM-,MM-, olympia- ja euroviisukultaa. 

Taitoluistelun Rockstar

Plushenko kannattaa ukrainalaisten teurastusta. Mulkku ukko.

No en oo tiennyt.

Vierailija
16891/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BL on rapu, kuu vaa'assa, mars kauriissa.

Vaikuttaakin muuten ravulta. Oma koti ja kotieläimet ovat rakkaat.

Vierailija
16892/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ekat mieleenjäävät muistot on myös juuri Sonja Lumme ja Eläköön elämä.

Vierailija
16893/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannin esiintyjää syytetään noituudesta

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bdc12b30-df8f-4c31-b47d-85ded3…

Vierailija
16894/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu, jossa on taustoitettu Joostin diskausta ja tapahtumia, jotka johtivat siihen. Ei mitään uutta sinänsä, mutta vahvistaa kuitenkin sitä, miten hankala tuo viisukupla oli ympäristönä Joostille, joka haluaa pitää aina kontrollin itsellään. Jutussa on siteerattu hollantilaislehteä, joka on haastatellut Joostin sisäpiiriin kuuluvaa henkilöä, joka on sanonut, että oli aavistellut, että Joost joutuu konfliktiin viisuissa.

https://wiwibloggs.com/2024/05/16/joost-klein-disqualification-what-can…

Joost ei kuulemma anna perinteisiä haastatteluja mielellään vaan haluaa pitää itse langat käsissään siitä mitä kertoo itsestään ja milloin. Voin kuvitella että järjettömät ja epäoikeudenmukaiset säännöt viisuissa ahdistivat.

Vierailija
16895/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian rotalla on ruma suu ja hampaat, huono iho, ryppyjä, sovinistinen taiteilijanimi ja plagiaatti-show, joka ei pääse ollenkaan Kärden tasolle. Kielikin kosiskelevasti Enkku. 

Vierailija
16896/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16897/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatian rotalla on ruma suu ja hampaat, huono iho, ryppyjä, sovinistinen taiteilijanimi ja plagiaatti-show, joka ei pääse ollenkaan Kärden tasolle. Kielikin kosiskelevasti Enkku. 

Nytkö sen viimein tajusit?

Vierailija
16898/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa jakussa olis kyllä saanut olla olkapäät ja jopa toppaukset. Nyt näkyi että Sonjalla oli pullohartiat. :(  OK eihän tuohon aikaan naiset käyneet salilla, jotain Hantta Krausea lukuunottamatta, mutta silti hömm hömm..

Vierailija
16899/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä ihmisten haukkumista täällä. Mitä kummallista on jos joku laulaa enkuksi? Toisten ulkonäön haukkuminen on tosi tyhmää. Olette itse varmaan tosi komeita ja täydellisiä. Jos jotkut Kroatit käyttäytyy huonosti niin leimataan koko kansa jolloin käyttäydytään ihan yhtä huonosti. Hävettää olla ihminen. Suoria uhkauksia ihmisiä kohtaan. Tästä on tullut ihan lynkkausketju. Artisteista keksitään kaikenlaista mikä oikeuttaa sen mollaamisen  Surullista. 

Vierailija
16900/17808 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin esiintyjää syytetään noituudesta

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bdc12b30-df8f-4c31-b47d-85ded3…

Miten tuo on mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi