Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
8281/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilassa oli juttua ett Teemu olisi vähän kipeä :/ Oli peruneet jonkun tilaisuuden tänään missä heidän piti olla mukana

Vierailija
8282/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän esiintyminen liittyy tämän vuoden Euroviisuihin.

Joo, väliaikanumerossa 😂

Mikä naurattaa? Ei kai se kilpailijana voi uudelleen esiintyä? Tai miksipä ei, ensi vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, silloin kun The Rasmus ja Darude olivat edustamassa Suomea, mutta ei oikein tullut silloin menestystä, vaikka molemmat ovat keikkailleet ahkerasti eurooppassa joten faneja sekä tunnettavuutta on kuitenkin siellä, niin mikähän siinä mahtoi olla etteivät euroviisuihin saaneet fanejaan liikkeelle?

Varsinkin kun näiden kahden Suomen edustajan kappaleet eivät kuitenkaan olleet kisan huonoimmasta päästä.

Daruden biisi oli huono, Rasmuksen keskinkertainen. Ei niillä pärjää, vaikka Rasmus nyt kuitenkin meni finaaliin, pitkälti Empun ansiosta.

Vierailija
8284/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisukuppilassa oli juttua ett Teemu olisi vähän kipeä :/ Oli peruneet jonkun tilaisuuden tänään missä heidän piti olla mukana

Kreikan Marinakin on kipeä. Onneksi Suomi ei kilpaile tänään. Joku virus kilpailijoiden kesken tästä vielä puuttuukin.

Vierailija
8285/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kurjuus. Kreikan edustaja myös korkeassa kuumeessa, toivottavasti ei nyt tartu moneen siellä. Paranemista Teemulle ennen finaalia!

Vierailija
8286/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson taas areenasta ykkös semiä.

Lempikohta on kun Petra sanoo: dont blame me. Even I voted Finland!

Mun lempikohta on Baby Lasagnan pussittavat valkoiset housut ja takapuolen päällä menevä punainen remmi 😍  

Pitää sit kelata takas. Just esiintyi ja nyt on Islanti menossa.

Marko on mieskarkki!

Onko Baby Lasagnan kuumistelijat siis ihan tosissaan vai onko se huumoria? Mä en jotenkin tajua yhtään, kun se on ihan tavallisen naapurinpojan näköinen, ei oikein minkäänlaista karismaa. Eikä ainakaan komea. Esim. Win95manin tanssijatkin on paljon karismaattisempia ja hotimpia.

Musta se on tosi kuuma (näittekö tänään i

Oma ketju tälle, itse en tykkää yhtään

Vierailija
8287/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Hyvä että peruivat sitten muut jutut. Lepoa. Tsemppiä.

Vierailija
8288/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tanssijat Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans ansaitsevat myös kehuja hienosta esityksestä. 

Ehdottomasti! Ovat osa palettia jonka jokainen osa on tärkeä.

Se ohjaajana esiintyvä kaveri laulaa samalla taustoja ja on myös hattupäinen fani, jonka pää peittää kriittiset paikat yhdessä kohdassa.

Vierailija
8289/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jonkun Wiwibloggsin tilaisuuden. Ikävää jos kipeenä, mutta jotenkin mua ei ihan hirveästi haittaa että just vihaaja-wiwien tilaisuus jää väliin.

Vierailija
8290/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikan Marinakin on kipeä. Onneksi Suomi ei kilpaile tänään. Joku virus kilpailijoiden kesken tästä vielä puuttuukin.

Sitten kun on stressiä niin immuniteetti on madaltunut ja sairastuu helpommin.

Vierailija
8291/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, väliaikanumerossa 😂

Mikä naurattaa? Ei kai se kilpailijana voi uudelleen esiintyä? Tai miksipä ei, ensi vuonna?

No kyllä voisi, ei mikään sääntö kiellä menemästä vaikka monta kertaa peräkkäin. Tässä tuleekin viisutietokilpailukysymys: kuka melko hiljattain voittanut artisti esiintyi heti seuraavana vuonna uudestaan maansa edustajana - eli siis kotikisoissaan?

Vierailija
8292/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos CCC on tulossa huomenna, niin sitten alkuperäiset miestanssijat on valmiiksi paikalla. Mattikin on osana w95m tiimiä, Jesse tanssija. Toinen viime kevään naistanssijoista on raskaana joten ainakin 1 tuttu naistanssija taitaa tulla. Näille ne tutut maaniset ilmeet on valmiina 😁 

Tuleeko naistanssijat Etel ja Katri myös?

Kaikki neljä alkuperäistanssijaa on mukana.

Jees!!!

Tämä on sarjassamme siskonkumminkaima mutta Etelin isä palkkasi minut teininä kesätyöpaikkaan. :-)

Tärkeä pointti👍😂

Vierailija
8293/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma ketju tälle, itse en tykkää yhtään"

Ei joka asialle tarvi omaa ketjua, kyllä . tänne mahtuu vaikka mitä viisuihin liittyvää. Emme myöskään voi valita viestiemme aiheita sen mukaan mistä just sä tykkäät.

Mä en pidä BLää superkuumana mutta ilolla luin Benjamin Ingrossoa hehkuttavia viestejä koska HOTTT, todellakin. Ja senkin saa tässä ketjussa sanoa.

Vierailija
8294/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, väliaikanumerossa 😂

No kyllä voisi, ei mikään sääntö kiellä menemästä vaikka monta kertaa peräkkäin. Tässä tuleekin viisutietokilpailukysymys: kuka melko hiljattain voittanut artisti esiintyi heti seuraavana vuonna uudestaan maansa edustajana - eli siis kotikisoissaan?

Saksan Lena?

Vierailija
8295/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lempikohta on Baby Lasagnan pussittavat valkoiset housut ja takapuolen päällä menevä punainen remmi 😍  

Marko on mieskarkki!

Onko Baby Lasagnan kuumistelijat siis ihan tosissaan vai onko se huumoria? Mä en jotenkin tajua yhtään, kun se on ihan tavallisen naapurinpojan näköinen, ei oikein minkäänlaista karismaa. Eikä ainakaan komea. Esim. Win95manin tanssijatkin on paljon karismaattisempia ja hotimpia.

Samaa mieltä. Voisi olla joku pikkukylän pitkäaikaissinkku. Lisäksi jotenkin tullut semmonen yrmy, tosikon kuva. Ei taida liikkua muiden kisaajien parissa.

Vierailija
8296/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tanssijat Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans ansaitsevat myös kehuja hienosta esityksestä. 

Ehdottomasti! Mietin just, että on meillä hienoja tanssijoita Suomessa. Samoin Käärijän esityksem tanssijat olivat upeita.

Vierailija
8297/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, väliaikanumerossa 😂

Saksan Lena?

Ding ding ding! On muuten mun eniten inhoamani voittaja 😁. Raivo nousee heti kun kuulen parikin nuottia ja nään mielessäni sen koikkelehdinnan. Näin kauan jo mennyt enkä vieläkään tajua miten oli mahdollista että se voitti?!?!?! 😅

Vierailija
8298/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko jossakin keitä ne Suomen esityksessä olevat innokas fani, kameramies ja se desperate stage manager ovat?

Vierailija
8299/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko on mieskarkki!

Samaa mieltä. Voisi olla jok

Mun mielestä Kroatian edustaja on kuuma ja komea. En oo seurannut muuta kuin ekan semin. Ehkä hän ei liiku muiden kanssa, jos on ujo tai huono kielitaito? 

Vierailija
8300/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azerbaijanin mieslaulaja oli tavallaan kiihottava jostain syystä.

Ketju on lukittu.