Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntisivusto on erikoisen näköinen, kun koko ruudukko on täynnä punaisia palloja. Suunnilleen ainoat vihreät pallot on Kroatialla ja Sveitsillä. Siis voittajavedossa.
Toivottavasti Sveitsi voittaa
Pahalta näyttää.
Eipä näytä, tuomarit arvostanee enempi
Vierailija kirjoitti:
Aftonbladet lehden kyselyssä koskien ensimmäistä semiä 25% piti eniten Kroatiasta ja 25% Suomesta. Liettua, Kypros ja Unkari saivat myös kannatusta.
Minun aviomies on Liettuasta, ja kuinka ollakaan, me fanitetaan Suomen ja Liettuan biisejä. Minä pidän Liettuan biisistä enemmän kuin No Rulesista, ja mies taas fanittaa Suomea enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aftonbladet lehden kyselyssä koskien ensimmäistä semiä 25% piti eniten Kroatiasta ja 25% Suomesta. Liettua, Kypros ja Unkari saivat myös kannatusta.
Sori mikä virhe!! Ukraina ei Unkari :DDD
Vierailija kirjoitti:
Espanjan esityksessä naislaulajalla ei paljasta pintaa näy.
Ei mutta miestanssijat hytkyy paljaine pyllynposkineen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun aviomies on Liettuasta, ja kuinka ollakaan, me fanitetaan Suomen ja Liettuan biisejä. Minä pidän Liettuan biisistä enemmän kuin No Rulesista, ja mies taas fanittaa Suomea enemmän.
Kaunis biisi!
Tsemppiä molemmille maille!
Heh hauskaa, että täällä on toinenkin sveitsinsuomalainen. Ois mahtavaa saada kisat tänne, uskon, että SRF järjestäis hyvät kisat ens vuonna. Nemo on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miiloinka se olikaan kun Unkari jättäyi pois kun Euroviisut liian seksuaalivähemmistö myönteinen. Sitäkään en muista oliko se Orbanin käsky vai ei. No, sama sille oli miten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson taas areenasta ykkös semiä.
Lempikohta on kun Petra sanoo: dont blame me. Even I voted Finland!
Mun lempikohta on Baby Lasagnan pussittavat valkoiset housut ja takapuolen päällä menevä punainen remmi 😍
Pitää sit kelata takas. Just esiintyi ja nyt on Islanti menossa.
Marko on mieskarkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miiloinka se olikaan kun Unkari jättäyi pois kun Euroviisut liian seksuaalivähemmistö myönteinen. Sitäkään en muista oliko se Orbanin käsky vai ei. No, sama sille oli miten oli.
Tuli mun kirjoitusvirheestä tahatonta komiikkaa.
Totta. Milloin Unkari esiintyi viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury ei lämpene suomen biisille. Ne on tosikkoja. Henrin laulua voivat arvostaa. Toivottavasti kansa tykkää. Voi olla,ettei katoliset maat ymmärrä meidän huumoria.
Espanja on katolinen ja biisinsä nimi kääntyy "hụora". Esityksessä hivellään kiveksiä ja paljas perse keikkuu.
Tahattoman komiikkansa takia esitystä on hauska katsoa ja biisikin on tarttuva.
Omaan silmääni se on kyllä eroottinen eikä koominen.
Rietas gay
Tuli mieleen, silloin kun The Rasmus ja Darude olivat edustamassa Suomea, mutta ei oikein tullut silloin menestystä, vaikka molemmat ovat keikkailleet ahkerasti eurooppassa joten faneja sekä tunnettavuutta on kuitenkin siellä, niin mikähän siinä mahtoi olla etteivät euroviisuihin saaneet fanejaan liikkeelle?
Varsinkin kun näiden kahden Suomen edustajan kappaleet eivät kuitenkaan olleet kisan huonoimmasta päästä.
Mielestäni tanssijat Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans ansaitsevat myös kehuja hienosta esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lempikohta on Baby Lasagnan pussittavat valkoiset housut ja takapuolen päällä menevä punainen remmi 😍
Marko on mieskarkki!
Onko Baby Lasagnan kuumistelijat siis ihan tosissaan vai onko se huumoria? Mä en jotenkin tajua yhtään, kun se on ihan tavallisen naapurinpojan näköinen, ei oikein minkäänlaista karismaa. Eikä ainakaan komea. Esim. Win95manin tanssijatkin on paljon karismaattisempia ja hotimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tanssijat Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans ansaitsevat myös kehuja hienosta esityksestä.
Ehdottomasti! Ovat osa palettia jonka jokainen osa on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, silloin kun The Rasmus ja Darude olivat edustamassa Suomea, mutta ei oikein tullut silloin menestystä, vaikka molemmat ovat keikkailleet ahkerasti eurooppassa joten faneja sekä tunnettavuutta on kuitenkin siellä, niin mikähän siinä mahtoi olla etteivät euroviisuihin saaneet fanejaan liikkeelle?
Varsinkin kun näiden kahden Suomen edustajan kappaleet eivät kuitenkaan olleet kisan huonoimmasta päästä.
MUn mielestä niissä kummassakaan ei ollut sitä jotain joka innostaisi faneja. Olettaisin että harva kumminkaan äänestää viisuissa pelkästään fanituksensa kohdettä jos esitetty biisi on keskinkertainen. Tää on siis vain mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on mieskarkki!
Onko Baby Lasagnan kuumistelijat siis ihan tosissaan vai onko se huumoria? Mä en jotenkin tajua yhtään, kun se on ihan tavallisen naapurinpojan näköinen, ei oikein minkäänlaista karismaa. Eikä ainakaan komea. Esim. Win95manin tanssijatkin on paljon karismaattisempia ja hotimpia.
Musta se on tosi kuuma (näittekö tänään instatarinoiden aamupörrötukan?!) , mutta eipä täällä viitsi kauheasti mitään BL-juttuja kirjoitella, kun tulee pelkkää suolaista alapeukkua. Mutta muitakin faneja näköjään on :) -eri
Liettua on ihana 😊!! Ei se voita mutta toivon sijoitusta jonnekin kympin tuntumaan.
Espanjan tanssijalla oli vaikeuksia yksissä harjoituksissa saada housut pois 🤣
https://twitter.com/EuroCelso/status/1788219476061692346?t=7fSpkgls3Zj7…
Vierailija kirjoitti:
Missä Jesse nyt tanssii?