Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Mä toivon vain ettei Malmössä tapahdu mitään, kun meidän sankarikin on siellä.
Vedonlyöntisivusto on erikoisen näköinen, kun koko ruudukko on täynnä punaisia palloja. Suunnilleen ainoat vihreät pallot on Kroatialla ja Sveitsillä. Siis voittajavedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.
Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan.
Sille on kyllä maksettu aika paljon.
Käärijä ei ole mikään tosikko vaan vetää huumorilla, mutta eihän sekään ole pahasta jos saa kunnon korvauksen esiintymisistään.
No Käärijä nyt sattui viime vuonnakin puolustelemaan Loreenia. Se selittää mukaan lähtemisen, vaikka kukaan muu ei ollut sen kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury ei lämpene suomen biisille. Ne on tosikkoja. Henrin laulua voivat arvostaa. Toivottavasti kansa tykkää. Voi olla,ettei katoliset maat ymmärrä meidän huumoria.
Espanja on katolinen ja biisinsä nimi kääntyy "hụora". Esityksessä hivellään kiveksiä ja paljas perse keikkuu.
'
Joo, on jotenkin niin kornia kun sanotaan ettei katoliset tms. maat tykkää, silti useilla omissa viisuissa puolialastomat naiset keikistelee ja ketkuttelee.
No, puolialaston nainen on tietty eriasia kuin mies jolla teepaita, lippis, tennissukat ja mitä ne olikaan, jotkut sandaalit, shortsit ja välillä stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.
Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan.
Sille on kyllä maksettu aika paljon.
Käärijä ei ole mikään tosikko vaan vetää huumorilla, mutta eihän sekään ole pahasta jos saa kunnon korvauksen esiintymisistään.
Eikö Käärijälle sen keikoille olisi omakin ketju?? Kiva että esiintyy, mutta silti.
Sillanpää oli mukana vuonna 2004.Sillanpää oli jotenkin stailattu "nuorisomuotiin", takkina kaukaa katsoen nahkatakin tyylinen takki ilman siipiä selässä. Sillanpää pyörähti kesken kappaletta, mutta kuvakulma oli juuri silloin laajana kattokamerasta, jolloin pyörähdys ei oikein näkynyt. Noista viisuista jäi youtubessa oleva esi-video, jossa ABBA oli nukke-hahmoina. Oli silloinkin Abban voiton tasavuosi.
Käärijän esiintyminen liittyy tämän vuoden Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, väliaikanumerossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vähän ahdistaa, tosin olen ahdistukseen taipuvainen ja inhoan väkijoukkoja ihan normaalielämässäkin. En siksi varmaan pystyisi menemään viisukatsomoon vaikka yrittäisin. Vaikka kuinka siellä areenalla on turvatarkastukset jne, mutta mites muualla kaupungilla... Olen Malmössä vähän aikaa viettänyt ja se on todella kiva, viehättävä pieni kaupunki. En halua että jotkut idarit saa nyt siellä ideoita päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury ei lämpene suomen biisille. Ne on tosikkoja. Henrin laulua voivat arvostaa. Toivottavasti kansa tykkää. Voi olla,ettei katoliset maat ymmärrä meidän huumoria.
Espanja on katolinen ja biisinsä nimi kääntyy "hụora". Esityksessä hivellään kiveksiä ja paljas perse keikkuu.
'
Joo, on jotenkin niin kornia kun sanotaan ettei katoliset tms. maat tykkää, silti useilla omissa viisuissa puolialastomat naiset keikistelee ja ketkuttelee.
No, puolialaston nainen on tietty eriasia kuin mies jolla teepaita, lippis, tennissukat ja mitä ne olikaan, jotkut sandaalit, shortsit ja välillä stringit.
Toki, mutta Espanjan esityksessä nimenomaan ne miehet on stringeissä :D.
Espanjan esityksessä naislaulajalla ei paljasta pintaa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, väliaikanumerossa 😂
What's your point?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se suotavaa toivoa tätä, ihan siitäkin huolimatta 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, väliaikanumerossa 😂
Väliaikanumerot ovat osa Euroviisuja. Edellisten Ruotsin kisojen yksi ikimuistoisimmista esityksistä oli juurikin väliaikanumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Toki, mutta Espanjan esityksessä nimenomaan ne miehet on stringeissä :D.
No Rules, eikäkö No Clothes 🤣🤣
Niin on mutta monella muulla ne muikkelit.
Puolialastomia keikistelijöitä on tänä vuonna paljon, mutta on siellä joukossa kyllä niitäkin, joilla on vaatteet tiukasti päällä mm. Ruotsi ja Norja, Viro, Kroatia, Ukraina, Ranska, Alankomaat, Liettua, Saksa, Serbia.
Vierailija kirjoitti:
Persikkaa esitykseen. Se on nyt Pantonen vuoden väri ja sopii Siniin ja laulun unelmahöttöön ja ruusukultaiseen joutseneen niin hyvin. Ja Sinin asut uusiksi. Vyötärötön sukkapuku olisi tarvinnut maailmannaisen kurvit (toppauksia?) tai vähintään vyön. Pidetään ruokateema, se on hauska. Pitäiskö joutsenen lisäksi saada joku avautuva jättisipuli lavalle myös (vrt Tuhkimon kurpitsavaunut)?
Osui silmään tämä ensimmäisellä sivulla ollut toive, että saataisiin persikkaa esitykseen.
Kommentoija toive toteutettiin, vaikkei ehkä ihan samalla tavalla kuin hän alkuun ajatteli 🍑
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntisivusto on erikoisen näköinen, kun koko ruudukko on täynnä punaisia palloja. Suunnilleen ainoat vihreät pallot on Kroatialla ja Sveitsillä. Siis voittajavedossa.
Toivottavasti Sveitsi voittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sveitsi voittaa
Pahalta näyttää.
Kiitos vastauksesta 🥰