Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
8221/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.

Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan. 

Sille on kyllä maksettu aika paljon.

Vierailija
8222/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windowsin suosio muualla voi johtua myös siitä ettei konservatiivisemmissa maissa ole totuttu tuollaiseen huumoriin. Suomessahan näyttelijät ja laulajat on hilluneet puolialasti jo ties kuinka kauan mutta on maita missä niin ei ole tapahtunut. Ehkäpä se on myös kiva nähdä välillä myös puolialastomia "taviksen" näköisiä laulajamiehiä eikä aina niitä mallin näköisiä tanssijoita. Osa Windows95Manin esityksen suosiosta toki johtuu myös laulaja Henristä jolla lienee vientiä aika paljon nyt niin Malmössä kuin muuallakin. Eiköhänen häneen ole ihastuneet av-mammojen lisäksi moni ulkomailla tv-ruutua tuijotteleva sukupuoleen katsomatta.

Ja onhan siinä biisissä jotain Eurodance-vibaa ja eurodance on edelleen suosittua mm. Saksassa ja monissa muissa Keski-Euroopan maissa. Ei se toki samanlaista huumaa aiheuta kuin Käärijä viime vuonna mutta onnistuipa Suomi taas erottumaan edukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos CCC on tulossa huomenna, niin sitten alkuperäiset miestanssijat on valmiiksi paikalla. Mattikin on osana w95m tiimiä, Jesse tanssija. Toinen viime kevään naistanssijoista on raskaana joten ainakin 1 tuttu naistanssija taitaa tulla. Näille ne tutut maaniset ilmeet on valmiina 😁 

Kaikki samat tanssijat on esityksessä mukana.

Myös Katri Riihilahti joka on raskaana ?

Vierailija
8224/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.

Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan. 

Ainoa miten hyväksyn osallistumisen, on se että Kärtsä saa raikuvat aplodit joista ei ole tulla ollenkaan loppua, ja sen jälkeen Käärijä-huudot joista ei ole tulla loppua, ja sitten vielä lavalta lähtiessään isot aplodit, joihin juontaja joutuu puhumaan päälle.

Eilisillan harkoissa Käärijä on saanut isoimmat ablodit, joten eiköhän tänäänkin.

Vierailija
8225/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Windows on neljänneksi katsoituin live Irlannin, Kroatian ja Ukrainan jälkeen :)

Mä veikkaan että on tullut omassa semissään neljänneksi ja että nyt mielenkiinto vain lisääntyy.

Vierailija
8226/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos CCC on tulossa huomenna, niin sitten alkuperäiset miestanssijat on valmiiksi paikalla. Mattikin on osana w95m tiimiä, Jesse tanssija. Toinen viime kevään naistanssijoista on raskaana joten ainakin 1 tuttu naistanssija taitaa tulla. Näille ne tutut maaniset ilmeet on valmiina 😁 

Myös Katri on mukana. 

Vierailija
8227/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas epäilen, että hänelle (ja kelle vaan tuossa tilanteessa) olisi ollut aika vaikea kieltäytyä. Porukka olisi sen jälkeen huudellut, että vieläkö olet katkera ja mikset pääse siitä yli. Toisekseen ei Käärijä ole mikään erehtymätön ihminen, joka ei koskaan tekisi väärää ratkaisua. 

Vierailija
8228/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Windows on neljänneksi katsoituin live Irlannin, Kroatian ja Ukrainan jälkeen :)

Mä veikkaan että on tullut omassa semissään neljänneksi ja että nyt mielenkiinto vain lisääntyy.

Pidän sijoja 2-4 mahdollisina. Mutta muistetaan viime vuodelta, että finaalissa se ei ehkä auta. Australia voitti oman seminsä, mutta puhelinäänet valuivat Käärijälle finaalissa.

Vierailija
8229/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän sijoja 2-4 mahdollisina. Mutta muistetaan viime vuodelta, että finaalissa se ei ehkä auta. Australia voitti oman seminsä, mutta puhelinäänet valuivat Käärijälle finaalissa.

En uskalla veikata sijoitusta. Pidän kaikkea mahdollisena. Ei vitsi kun tää on jännää!

Vierailija
8230/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kuuluukin. Käre-kulta ansaitsee joka killingin. 

Vierailija
8231/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri on myös mukana joo

Vierailija
8232/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norja ei pääse jatkoon tänään, tylsä

Toivoisin niin, että pääsisi. Mutta Norjan ongelmana on,  että se on juuri Israelin jälkeen. Redditissä ainakin pelätään, että yleisö on niin vauhkoontunut ja ei jaksa innostua vielä mukaan. Oli kuulunut Edenille tarkoitettuja buuaksiakin vielä Norjan aikana.

Osa varmasti myös poistuu paikalta, vaihtaa kanavaa tai jopa sammuttaa television Israelin esityksen ajaksi, joten sen jälkeen olisi hyvä olla mainoskatko tai väliaikanumeroita eikä toista kilpailijaa. Jonkun suoraan finaalin menevän maan esityskin olisi parempi kuin sinne pyrkivän.

Vierailija
8233/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jury ei lämpene suomen biisille. Ne on tosikkoja. Henrin laulua voivat arvostaa. Toivottavasti kansa tykkää. Voi olla,ettei katoliset maat ymmärrä meidän huumoria.

Vierailija
8234/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väliaikanumero on kyllä selvää vittuilua. 

Vierailija
8235/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas epäilen, että hänelle (ja kelle vaan tuossa tilanteessa) olisi ollut aika vaikea kieltäytyä. Porukka olisi sen jälkeen huudellut, että vieläkö olet katkera ja mikset pääse siitä yli. Toisekseen ei Käärijä ole mikään erehtymätön ihminen, joka ei koskaan tekisi väärää ratkaisua. 

Oli miten oli, turha tuosta väliaikanumerosta on huolta kantaa. Ruotsin viisujen spiikeissä ja väliaikanumeroissa ollaan lähinnä hauskalla tavalla itseironisia tai kohdistetaan ironia itse viisuja kohtaan, eivät he pilaile muiden kustannuksella. 

Vierailija
8236/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson taas areenasta ykkös semiä.

Lempikohta on kun Petra sanoo: dont blame me. Even I voted Finland!

Vierailija
8237/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jury ei lämpene suomen biisille. Ne on tosikkoja. Henrin laulua voivat arvostaa. Toivottavasti kansa tykkää. Voi olla,ettei katoliset maat ymmärrä meidän huumoria.

Espanja on katolinen ja biisinsä nimi kääntyy "hụora". Esityksessä hivellään kiveksiä ja paljas perse keikkuu. 

Vierailija
8238/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanja on katolinen ja biisinsä nimi kääntyy "hụora". Esityksessä hivellään kiveksiä ja paljas perse keikkuu. 

Tahattoman komiikkansa takia esitystä on hauska katsoa ja biisikin on tarttuva.

Vierailija
8239/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladet lehden kyselyssä koskien ensimmäistä semiä 25% piti eniten Kroatiasta ja 25% Suomesta. Liettua, Kypros ja Unkari saivat myös kannatusta.

Vierailija
8240/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei ole mikään tosikko vaan vetää huumorilla, mutta eihän sekään ole pahasta jos saa kunnon korvauksen esiintymisistään.

Ketju on lukittu.