Miten te suunnittelette/varaatte perheenne lomamatkoja!?
Miten miehenne osallistuu suunnitteluun/varailuun? Tässä nyt pohditaan ensi kesän lomareissua ja TAAS vaihteeksi kaikki näyttää kaatuvan minun harteille... Mies ei ymmärrä, että esimerkiksi vuokramökit pitäisi olla tyyliin jo varattuna, jos haluaa heinäkuulle. Kaikki on niin saakelin vaikeaa ja hidasta, mutta mielipiteitä sitten on vaikka muille jakaa... Itse ei kuitenkaan tee mitään sen eteen, että saisi juuri halutun loman.
Kommentit (84)
Suunnitellaan...? Miten niitä tarvii suunnitella, jos tuntuu että nyt tarvis lähteä, niin lähdetään. Niinkuin tunti sitten päätettiin että lähdetään lomalle viikonlopuksi Tampereelle, polttamaan Amexin ilmaisia illallisia. Ensi viikonloppuna.
Tai viikko sitten todettiin että jonnekin lämpimään tarvii hetkeksi päästä, Dubait ymt. on niin out ja tylsää, että jotain muuta. No, lennot Limaan Peruun viikon päästä, ja paluu Quitosta Ecuadorista pari viikkoa siitä eteenpäin. Suunnittelu? Mitä se on? Matkalla ehtii sitten miettiä, mitä tehdään. Ihmiset keskimäärin on vaan niin kaavoihinsa kangistuneita, asiat "pitää" tehdä järjestyksessä, suunnitella, pakkaaminen alkaa viikkoja ennen parin päivän matkaa.
Mutta kukin tyylillään. Ei ole keltään pois se, miten joku muu toimii.
http://tinyurl.com/2hk5xb96
Eikö tuo ole ihan ihannetilanne, aloittajalle?? Saat itse päättää kaiken. Siinähän yleensä menee vaikeaksi kun joutuu kaikkien mielipiteet, mielihalut ymt. huomioimaan, keskustelemaan ja vänkäämään eri vaihtoehdoista jne.
Nyt sinulle annettu kaikki valta, saat suunnitella ja päättää mitä haluat, ja valitat siitä Vauva-palstalla...???
No. Palstan ainakin olet osannut valita oikein tuollaiseen keskusteluun.
http://tinyurl.com/2hk5xb96
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen siihen että minä päätän ja hoidan! Siis pidän todella paljon siitä suunnittelusta, ei haittaa lainkaan vaikka hoidan kaiken.
Kumppanillasi ei ole mitään mielipidettä asiaan? Ap
Eihän sinunkaan kumppanille ole. Jos se on toiselle ihan ok, että toinen päättää, jolla on mielipide, niin sehän on hyvä.
En millään jaksaisi matkustaa noin paljon! Vaikka joku toinen tekisikin kaiken ennakkotyön. Toki pk-seudulta on helpompi lähteä kuin täältä, mutta silti. Tai ehkä kiersitte kerralla useamman maan läpi.