Missä paras hiking loma
Kommentit (41)
Mitä haluat tehdä: päiväretkiä vai monen yön vaelluksia? Kesällä vai talvella? Päiväretkiin kesällä voin suositella Itävallan Alppeja ja siellä erityisesti Wilder Kaiserin laaksoa, esim. Söll tao Ellmau.
Tampereelle ja kiipeätte pispalaan.
Varmaan paras hiking jossain, missä puhutaan English.
Myös pyöräilypaikkoja etsin. Mahdollisimman paljon ylämäkeä
Vierailija kirjoitti:
Malminkartanon huippu.
Muista ottaa lisähappea mukaan.
Tour de Mont Blanc. Ai että oli hieno kokemus! Käveltiin noin puolet reitistä kun ei ollut 10 päivää aikaa. Yhtenä päivänä oli tosi kova nousu ja joka päivä mahtavia maisemia, majataloissa hyvää ruokaa ja mukavia ihmisiä.
Pikkukarhunkierroksella Kallioportin portaat 20 kertaa juosten ylös.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin onnistuu hyvin Söllissa ja Ellmaussa, jos ylämäkien ei tarvitse olla asvaltoituja. Ylhäällä näkee paljon pyöräilijöitä hiekkateillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat tehdä: päiväretkiä vai monen yön vaelluksia? Kesällä vai talvella? Päiväretkiin kesällä voin suositella Itävallan Alppeja ja siellä erityisesti Wilder Kaiserin laaksoa, esim. Söll tao Ellmau.
Sivulta wilderkaiser.info löytää alueesta lisätietoa. Sivulla on myös linkki web-kameroihin, joita katsomalla saa käsityksen alueen maisemista.
Ulkosuomalaisena piti hetken miettiä, että mitä otsikko tarkoittaa. Sitten suomensin sen ja luulen, että osuin oikeaan. Aloittaja ilmeisesti kysyy vaelluspaikkoja? Ei ollut kysymysmerkkiä niin pohdin, että onko kysymys vai toteamus. Ilmeisesti englanninkielen sanaa hike käytetty taivuttaen?
Jos osuin oikean niin voin suositella Italian Apenniinit on loistava kohde. Myös Itävallan Kaisergebirge on upea. Molemmissa olen pyöräillyt. Toki nousut ovat todella haastavia välillä ja pyörän selästä joutuu nousemaan pois, mutta ylhäällä voi taas pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena piti hetken miettiä, että mitä otsikko tarkoittaa. Sitten suomensin sen ja luulen, että osuin oikeaan. Aloittaja ilmeisesti kysyy vaelluspaikkoja? Ei ollut kysymysmerkkiä niin pohdin, että onko kysymys vai toteamus. Ilmeisesti englanninkielen sanaa hike käytetty taivuttaen?
Jos osuin oikean niin voin suositella Italian Apenniinit on loistava kohde. Myös Itävallan Kaisergebirge on upea. Molemmissa olen pyöräillyt. Toki nousut ovat todella haastavia välillä ja pyörän selästä joutuu nousemaan pois, mutta ylhäällä voi taas pyöräillä.
Asutko venäjällä tms, kun englanninkielentaito on noin vajaakehittynyt?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Kuopion seutu on ylivertainen mäkien suhteen.
Mitä on hiking korkea kuningas?