Minkä takia miesten pitää aina korostaa, että heillä on vaimo ja ovat naimisissa?
Tämä on ihan vakavissaan esitetty kysymys. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Saan varmaan paljon alapeukkuja aiheesta, mutta halusin vaan tietää. Olen viime aikoina huomannut, että varsinkin miehet korostavat ihan koko ajan, miten heillä on vaimo. Ei siis minulle suoraan, vaan yleisesti keskustelussa. En ole iskemässä ketään. Hauskinta on, että katsoin kerran englanninkielistä elokuvan arvostelua IMDB:stä ja sielläkin miehet kertoivat arvosteluissaan, miten he olivat katsoneet kyseistä elokuvaa vaimon kanssa. My wife and I, my wife liked the movie jne jne. En ole huomannut monenkaan naisen tekevän ja korostavan naimisissa oloaan koko ajan ja kertoilevan miehestänsä. Vai tunnenko ihan vääränlaisia ihmisiä? Onko vaimo miehelle nykyään joku upea statussymboli vai mitä olen missannut? Kertokaa te minua viisaammat ihmiset. Voi toki myös olla, että olen ainoa ihminen maailmassa, joka kokee tällä tavalla.
Kommentit (143)
Työpaikalla rasittavimmat ihmiset ovat nämä meidän isäntä-emäntä, mun mies, mun vaimo, tarinoita jatkuvalla syötöllä puhuvat. Ketään ei kiinnosta, ja jos kiinnostaa niin kysytään mitä se sun mies Ari Juhani tekikään eilen illalla. Onneksi olen nyt työpaikalla jossa harvoin joutuu näitä kuuntelemaan. Silloin tällöin on ok ja itsekin perheestäni jotain kerron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat epävarmoja, siksi toitottavat naimisissa oloa. Ehkä vieras liha kiinnostaa, mutta pitää esittää kunnollista. Näin itse näen asian.
Olemme mieheni kanssa nähneet paljon rikkinäisiä suhteita ja suureksi osaksi nämä aina johtuvat kolmannesta osapuolesta. Jo suhteen alkuaikoina sovimme, että olemme aina avoimia siitä, että olemme pariskunta ja vältämme näin ketään yrittämästä mitään väärää. Riitojahan noista tulee helposti, jos mies väärässä tilanteessa ei kerro olevansa varattu..
On kummallista, että meidän suhteelle toimiva juttu on ap:lle ongelma. Joka siis haluaisi, että mieheni vaikka juttelisi hänelle mutta ei ikinä sanoisi, että on naimisissa? Miksi? Ei kovin vaikea arvata. :D
Sinäkin taidat olla Seinäjoelta? Varsinainen emäntä.
Mistä tiesit? Asun seinäjokikadulla
Kummallinen ongelma aloittajalla.
Avioliitto on julkinen asia ja monelle puoliso on merkittävä osa elämää. Olisi perin outoa, jos häntä ei kuuluisi tai näkyisi millään tavalla.