Naistenvessoihin on alkanut ilmestyä miehiä
Oppilaitokseni wc:t on muutettu
1. naisille ja muille sekä
2. miehille ja muille.
Tämän jälkeen naisten vessassa on alkanut lapata miehiä. Missä yksityisyys? Intimiteetti? Onko naisilla enää mitään arvoa, mitään omaa, turvallista tilaa, kun kerran sinne voi pamahtaa kuka tahansa?
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Tehän naiset halusitte nämä asiat LAKIIN. Translain ajoitte läpi ja samaten tämä unisexvessa touhu nyt kirjattuna Suomen Lakiin. Mitä kuvittelette kenenkään nyt pystyvän asialle, kun kyseessä on normalisoitu laillinen ilmiö?
Fakta on että tilasitte tätäKIN. You made your bed, now you can lie on it.
Mikäs laki määrää vessoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
Sulla ei ole siis ongelmaa unisex-tilojen kanssa?
Konfiguroin itseni 58v Jorkusta 32v Ilonaksi saadakseni paremmin munaa. Jotain meni pieleen koska sain Jorkkuna enemmän munaa kuin nyt Ilonana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniseksivessoissa yms yli sukupuolirajojen olevissa tiloissa on yksi hyvä puoli. Ne eivät houkuttele maahamme tiettyjen uskontokuntien edustajia.
Maailmalla kannatta tämä listata mukaan missä kerrotaan hirmu kylmistä, pimeistä talvista, sosiaalietujen huononemisesta, palvelujen saatavuus vain suomenkielellä, asumisen kalleus yms.
Nehän ne just houkuttelee, kun voi kätevästi rikastaa pikkutyttöjä uimahalleissa, kouluissa, liikuntapaikoilla jne.
-Tunkee vaan perässä samaan vessaan/pukuhuoneeseen, kun näkee yksinäisen tytön/naisen sinne menevän, ovelle jää uskontoveri vahtiin, ei päästä muita sisälle ja sitten vaihdetaan seuraava uskonveli vahtii ovea ja seuraava rikastaa.
-Kuinka helv tin NAIIVEJA OLETTE; NAISET?
Tai sama esim kauppakeskuksessa, jossa paljon nuoria, tulijamiehet vaaniin tyttöjen vessan läheisyydessä ja näkee kun tytöt menee vessaan, tulevat perässä, mihittävät ovenedusta ja rikastavat sisällä niin kauan ja paljon kuin haluavat.
-Tässä ei ole ainakaan tyttöjen oikeuksia ajettu, tämähän on kuin kutsu rikastamaan rikastajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tähän. Itse kyllä käyn miesten vessoissa jos ovat vapaina.
N47
Voiko penis olla naisen sukupuolielin ja voiko mies menstruoida ja synnyttää?
Mulle on ihan sama miksi ihminen itseään kutsuu. Ei keikuttele mun venettä millään lailla.
Kertoisitko meille, että mikä on nainen? Miten naisten oikeuksia puolustetaan, jos naiselle ei ole yleispätevää ja loogisesti koherenttia määritelmää?
Sanakirjastahan se määritelmä löytyy. Ei mulla ole tapana keksiä muillekaan sanoille ikiomia määritelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Tehän naiset halusitte nämä asiat LAKIIN. Translain ajoitte läpi ja samaten tämä unisexvessa touhu nyt kirjattuna Suomen Lakiin. Mitä kuvittelette kenenkään nyt pystyvän asialle, kun kyseessä on normalisoitu laillinen ilmiö?
Eivät läheskään kaikki naiset ole tätä halunneet! Ne äänekkäimmät vain ovat jyränneet nämä päätökset läpi.
Yks tuttu ihminen alkoi kokemaan itsensä naiseksi ja satuttiin samaan aikaan liikuntapaikkaan, missä sitten hän tuli kanssani samaan aikaan naisten pukkariin. Tiesin, että oli vaihtanut nimensä mutta toi tilanne tuli kuitenkin yllätyksenä ja mietin vaan että mitäs hittoa. Hämmennyin enkä osannut sanoa mitään, mutta jälkeenpäin olen kyllä miettinyt että ei ollut ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
Sulla ei ole siis ongelmaa unisex-tilojen kanssa?
No eipä kyllä ole ollut minkäänlaisia.
Sinä voit ajaa unisex-tilojen lisäämistä, jos rakastat hengailla heppien keskellä, mutta sinulla ei ole oikeutta antaa pois naisten ja tyttöjen oikeutta turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen.
Mulle nykytilanne on ihan ok. Ja kuten sanoit, ei mulla ole mitään asemaa antaa tai poistaa kenenkään oikeuksia. Ei muuten sullakaan 🙂.
Kaikille nykytilanne ei
Ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mulle on ihan sama miksi ihminen itseään kutsuu. Ei keikuttele mun venettä millään lailla.
Kertoisitko meille, että mikä on nainen? Miten naisten oikeuksia puolustetaan, jos naiselle ei ole yleispätevää ja loogisesti koherenttia määritelmää?
Olen eri, mutta haluan vastata yksiselitteisesti mikän on nainen, se on NAARASPUOLINEN AIKUINEN IHMINEN, piste.
Naisten vessoissa ja pukuhuoneissa on hyvin harvoja jotain pervosikatapauksia lukuunottamatta pelkästään naisia tai cis-naisia, joten ap:n on ihan turha ulista.
Istutaanko naisten vessoissa pytyllä kopissa jossa ei ole ovea? Onko naisten vessoissa pisuaarit, joissa myös naiset käyvät?
Ei se ole kiva mennä kaikkien sukupuolten käyttöön tarkotettuun vessaan ja jättää kauheet hajut sinne. Pelkästään miesten käytössä olevassa vessassa se ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Olen eri, mutta haluan vastata yksiselitteisesti mikän on nainen, se on NAARASPUOLINEN AIKUINEN IHMINEN, piste.
Joka ei erota naarasta uroksesta, on kehityksessä tapahtunut merkittävä virhe, eli vamma!
-Eikä sukupuolta valita synnytyksessä, vaan se määritetään.
PS Kromosomitkin on erit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain tulkitsijat ovat sitä mieltä, että sukupuolensa juridisesti korjannut menee sukupuolensa mukaisiin tiloihin, esim. vessaan tai pukkariin. Että onnea vain naiset, saitte ihan oikean dickin sinne pukkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kohdattava juridisen sukupuolensa edustajana kaikissa tiloissa ja tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten vessoissa ja pukuhuoneissa on hyvin harvoja jotain pervosikatapauksia lukuunottamatta pelkästään naisia tai cis-naisia, joten ap:n on ihan turha ulista.
Mitä eroa on naisilla ja cis-naisilla?
Ei ole olemassa mitään erillisiä cis-naisia, on vain naisia. Ja olet väärässä väittämässäsi, että asiasta olisi turha ulista. Yrität vain vaientaa erilaiset mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu ihminen alkoi kokemaan itsensä naiseksi ja satuttiin samaan aikaan liikuntapaikkaan, missä sitten hän tuli kanssani samaan aikaan naisten pukkariin. Tiesin, että oli vaihtanut nimensä mutta toi tilanne tuli kuitenkin yllätyksenä ja mietin vaan että mitäs hittoa. Hämmennyin enkä osannut sanoa mitään, mutta jälkeenpäin olen kyllä miettinyt että ei ollut ok...
Olit siis ahdasmielinen sukupuolensa ilmoituksella vaihtanutta kohtaan, ehkä jopa rikoit syrjintälakeja. Ilmiannettu nettivinkkinä poliisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain tulkitsijat ovat sitä mieltä, että sukupuolensa juridisesti korjannut menee sukupuolensa mukaisiin tiloihin, esim. vessaan tai pukkariin. Että onnea vain naiset, saitte ihan oikean dickin sinne pukkariin.
Dick pic puhelimessa on paljon pahempi kuin oikea dikki naisten pukkarissa! t. vihervasemmiston naiset ja tytöt
Ottakaa vastuu teoistanne, jotka olette ja jatkatte vihervasemmiston äänestämistä, tätä se sitten on ja samaan aikaa ollaan ottamassa loputon määrä tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ahdistelutapausta on hyväksyttävissä? Miksi Suomen naiset ja tytöt eivät ansaitse peniksettömiä intiimitiloja?
En ole huomannut mitään ongelmia. Mitä ne ongelmat on olleet?