Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenvessoihin on alkanut ilmestyä miehiä

Vierailija
20.01.2024 |

Oppilaitokseni wc:t on muutettu

1. naisille ja muille sekä

2. miehille ja muille.

Tämän jälkeen naisten vessassa on alkanut lapata miehiä. Missä yksityisyys? Intimiteetti? Onko naisilla enää mitään arvoa, mitään omaa, turvallista tilaa, kun kerran sinne voi pamahtaa kuka tahansa?

Kommentit (499)

Vierailija
101/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!

Eivät todellakaan halunneet. Etsi syyllisiä miehistä!

Kyllä ovat. Jos miehet yrittäisivät saada muita miehiä naisten tiloihin, niin syytökset misogyniasta lentelisivät sinne ja tänne. Mutta kun asialla ovat naiset, niin biologinen mies naisten tilassa onkin täysin ok.

Ihan itse järjestitte tämän ongelman, niin saatte minun puolestani sen myös itse selvittää.

Ihan niin kuin armeija on teidän miesten itse järjestämänne ongelma, turha siitä on naisia rangaista.

-ohis

Ei sitten tullut sulle mieleen, että se miehinen armeija on puolustanut suomalaisnaisia jo kahdess

Vain feministinaisen mielestä Suomen Puolustusvoimat on ongelma, näin sairasta ajattelua heillä on.

-Ilman Puolustusvoimia oltaisiin osa Venäjää tänäkin päivänä, mutta eihän sitä feministinainen ymmärrä, kun aivosoluja on tasan kaksi: Se toinen, joka vaatii transuille oikeuksia ja sitten se toinen joka vihaa miehiä!

Vierailija
102/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱

En ole vastannut itselleni. On täällä muitakin, jotka kommentoivat. Miksei saisi olla? Miksei tästä asiasta saisi syntyä keskustelua? Ap

Vihervassarinaiset elävät kognitiivisessa dissonanssissa, jossa kalukuva puhelimessa triggeröi traumakokemuksen, mutta penikset naisten pukkarissa eivät haittaa.

Ai nyt sä oot tässä ketjussa. Onko noin traumaattista sulle, että kalukuvan lähettäminen on rikos?

Osaisitko vastata kysymykseen täällä? Eli miksi yllätyskulli on pahempi puhelimessa kuin pukkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset vastusta tätä hulluutta? Kyllä ne on naiset olleet tekemässä näitä unisex-hullutuksia. 

Vierailija
104/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on alkua, katsokaa 2030v.

Vierailija
105/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakeja tehdään vähin äänin salassa.

Edellisen hallituksen aikana oikein kunnostauduttiin.

Vierailija
106/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC = Woke Comfort

Eli voin kusta muna kourassa naisten vessassa, jos koen itseni naiseksi.

Vierailija
107/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen itse kokee olevansa nainen niin ei siinä ole kenelläkään muulla mitään vastaväitettä.

Vierailija
108/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tähän. Itse kyllä käyn miesten vessoissa jos ovat vapaina. 

N47

Mmmmm... parfyymin ja pilun tuoksua ilmassa.

Jorma, 59

Vierailija
109/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa askartelee sirkushuveissa , media nyökyttelee.

Vierailija
110/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakeja tehdään vähin äänin salassa.

Edellisen hallituksen aikana oikein kunnostauduttiin.

Tästäkin jätettiin STM:n edellyttämä sukupuolivaikutusten arviointi tekemättä ja moniääninen kansalaiskeskustelu käymättä. Puhuttiin translaista, vaikka kyse on ei-transien pervoilun ja opportunismin mahdollistamisesta. Transeilla oli jo oikeus vaihtaa juridinen sukupuolitietonsa.

Vierailija
111/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisessa vessassa ole yksityisyyttä. Sinne pääsee muitakin ihmisiä.

Vierailija
112/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen itse kokee olevansa nainen niin ei siinä ole kenelläkään muulla mitään vastaväitettä.

Miksi muiden pitäisi osallistua harhan vahvistamiseen? Miten sisäinen kokemus näkyy muille? Yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon voi uuden translain myötä vaihtaa ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin. Mikä voisikaan mennä pieleen.

Vierailija
113/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tila on osoitettu naisille, niin heppien ja hepillisten ei tulisi heilua siellä.

Vierailija
114/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa fiksuja ja vastustakaa näitä hullutuksia! Älkää vain katsoko hiljaa vierestä. Laittakaa palautetta!

Muuten juna menee eteenpäin ja vain pahempaan suuntaan.

Vierailija
115/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko seuranneet , ettei vessan seinän alapuolelta, missä On se 25 cm toiselle puolelle lattiarajassa, ole näkynyt kuvaavaa kännykkää?

SEURATKAA SITÄ! TAI YLÄPUOLTA.

Vierailija
116/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuppaisitko transnaista? Onko transnainen sinulle nainen myös seksuaalisesti?

Vierailija
117/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tila on osoitettu naisille, niin heppien ja hepillisten ei tulisi heilua siellä.

Ei siellä siltikään yksityisyyttä ole, kun sinne pääsee muitakin ihmisiä.

Vierailija
118/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.

Minä en ole tätä missään vaiheessa halunnut. Eikä minun mielipidettäni ole myöskään kysytty. Ap

En määkään ole tätä halunnut. Ällöttää mennä yhteisvessoihin kun selkeesti näkee et taas on kustu rengas alhaalla. En tod. istu muitten kusiroiskeisiin enkä tod. siivoa niitä. Menkää äijät takasin äitinne peräkammariin!

Vierailija
119/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täällä ei aleta piilottamaan tai jättää tuomitsematta tiloissa tapahtuvia rikoksia, kuten esim. Yhdysvalloissa on tapahtunut. Kouluissa tätä myös tapahtuu, joka on hirveän surullista. Harvinaista se vielä on, mutta jokainen lapsiin kohdistuva rikos on liikaa. 

Vierailija
120/499 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet varmaan kauhuissaan kuuntelevat kun naisilta kuuluu rapinaa ja ääniä hygienia tarvikkeiden kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi