Naistenvessoihin on alkanut ilmestyä miehiä
Oppilaitokseni wc:t on muutettu
1. naisille ja muille sekä
2. miehille ja muille.
Tämän jälkeen naisten vessassa on alkanut lapata miehiä. Missä yksityisyys? Intimiteetti? Onko naisilla enää mitään arvoa, mitään omaa, turvallista tilaa, kun kerran sinne voi pamahtaa kuka tahansa?
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Juuri näin, äänestetään Pekka Haavisstoa ja sitten ihmetellään miehiä naisten tiloissa.
-Naiset lisäksi puolustaan transujen "oikeuksia", eli tätä tilasitte naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
Eivät todellakaan halunneet. Etsi syyllisiä miehistä!
Miehetkö ne ajoivat translain uudistusta? Kyllä ne taisivat olla lähinnä vihervasemmiston naisia, niitä jotka ovat nimenneet itsensä ei-miehiksi ja naisten oikeudet pillufeminismiksi.
Saanko minä valittaa, kun olen perussuomalaisten kannattaja? En tätä halunnut.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
Sulla ei ole siis ongelmaa unisex-tilojen kanssa?
No eipä kyllä ole ollut minkäänlaisia.
Sinä voit ajaa unisex-tilojen lisäämistä, jos rakastat hengailla heppien keskellä, mutta sinulla ei ole oikeutta antaa pois naisten ja tyttöjen oikeutta turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen.
Näitä yleisiä vessoja on alettu muuttaa takaisin oikeiden naisten vessoiksi, palautetta siis vaan eteenpäin asiasta! Itse en tuollaisiin yleisiin ala mennä, kusen sitten vaikka jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
N34
Saat. Mutta avasitko suusi silloin, kun asiaan saattoi vielä vaikuttaa? Nyt kannattaisi alkaa ajamaan itsemäärittelyn purkua.
Tunkeeko ne sinne vessakoppiin? Jos ei, niin mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tähän. Itse kyllä käyn miesten vessoissa jos ovat vapaina.
N47
Voiko penis olla naisen sukupuolielin ja voiko mies menstruoida ja synnyttää?
Kullin kuva lähetettynä puhelimeen on lähes rais kaus, mutta kulli tyttöjen pukuhuoneessa ei ole meille ongelma!
T:Punavihreät!
PS jatkakaa meidän äänestämistä, saadaan tytöiltä ja naisilta loputkin oikeudet pois!
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelet syyksi, että naiserityisiä tiloja on perustettu? Suurin osa naisista ei halua hoitaa intiimiasioitaan tai olla vähissä pukeisa vieraiden mieskehoisten läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
N34
Valittaminen on sun tehdasasetus, joten anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua miehiä samaan tilaan, jossa esim. joudun säätämään kuukautissuojien kanssa. Myös wc:n yhteydessä oleva pukuhuone on naisille ja nonbinäärisille. Eli ne joksikin muuksi kuin mieheksi itsensä tuntevat miehet ovat myös sinne tervetulleita. Täytyykö sitäkin perustella, miksi se ei mielestäni ole hyvä asia? Ap
Uniseksivessoissa yms yli sukupuolirajojen olevissa tiloissa on yksi hyvä puoli. Ne eivät houkuttele maahamme tiettyjen uskontokuntien edustajia.
Maailmalla kannatta tämä listata mukaan missä kerrotaan hirmu kylmistä, pimeistä talvista, sosiaalietujen huononemisesta, palvelujen saatavuus vain suomenkielellä, asumisen kalleus yms.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehillä on yli 90 prosenttia seksirikostuomioista. Lisäksi miehet ovat keskimäärin isompia, vahvempia ja nopeampia kuin naiset. Jos yhdistät nämä faktat, niin saatat hoksata, että miksi miehet eivät ole tervetulleita naisten ja tyttöjen intiimitiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Juuri näin, äänestetään Pekka Haavisstoa ja sitten ihmetellään miehiä naisten tiloissa.
-Naiset lisäksi puolustaan transujen "oikeuksia", eli tätä tilasitte naiset!
Joo, puolustimme transien oikeuksia ja saimme ne ja saimme mitä tilasimme. Ei meillä tâssä ole ongelmaa. Kaikki hyvin. Käy vaan happihyppelyllä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
Eivät todellakaan halunneet. Etsi syyllisiä miehistä!
Kyllä ovat. Jos miehet yrittäisivät saada muita miehiä naisten tiloihin, niin syytökset misogyniasta lentelisivät sinne ja tänne. Mutta kun asialla ovat naiset, niin biologinen mies naisten tilassa onkin täysin ok.
Ihan itse järjestitte tämän ongelman, niin saatte minun puolestani sen myös itse selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
Sulla ei ole siis ongelmaa unisex-tilojen kanssa?
No eipä kyllä ole ollut minkäänlaisia.
Sinä voit ajaa unisex-tilojen lisäämistä, jos rakastat hengailla heppien keskellä, mutta sinulla ei ole oikeutta antaa pois naisten ja tyttöjen oikeutta turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen.
Mulle nykytilanne on ihan ok. Ja kuten sanoit, ei mulla ole mitään asemaa antaa tai poistaa kenenkään oikeuksia. Ei muuten sullakaan 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Uniseksivessoissa yms yli sukupuolirajojen olevissa tiloissa on yksi hyvä puoli. Ne eivät houkuttele maahamme tiettyjen uskontokuntien edustajia.
Maailmalla kannatta tämä listata mukaan missä kerrotaan hirmu kylmistä, pimeistä talvista, sosiaalietujen huononemisesta, palvelujen saatavuus vain suomenkielellä, asumisen kalleus yms.
Nehän ne just houkuttelee, kun voi kätevästi rikastaa pikkutyttöjä uimahalleissa, kouluissa, liikuntapaikoilla jne.
-Tunkee vaan perässä samaan vessaan/pukuhuoneeseen, kun näkee yksinäisen tytön/naisen sinne menevän, ovelle jää uskontoveri vahtiin, ei päästä muita sisälle ja sitten vaihdetaan seuraava uskonveli vahtii ovea ja seuraava rikastaa.
-Kuinka helv tin NAIIVEJA OLETTE; NAISET?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvelet syyksi, että naiserityisiä tiloja on perustettu? Suurin osa naisista ei halua hoitaa intiimiasioitaan tai olla vähissä pukeisa vieraiden mieskehoisten läsnäollessa.
"Naiserityinen", "mieskehoisten", voi viddddddddddddu. Lopeta tuon pellemäisen uuskielen käyttäminen heti, muuten sinulla ei ole tippaakaan uskottavuutta naisten asioiden puolustajana.
Sähän se hyperventiloit aina kun ei-transien itsemäärittelyä kritisoidaan :D