Naistenvessoihin on alkanut ilmestyä miehiä
Oppilaitokseni wc:t on muutettu
1. naisille ja muille sekä
2. miehille ja muille.
Tämän jälkeen naisten vessassa on alkanut lapata miehiä. Missä yksityisyys? Intimiteetti? Onko naisilla enää mitään arvoa, mitään omaa, turvallista tilaa, kun kerran sinne voi pamahtaa kuka tahansa?
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP edelleen vastailee itselleen 🥱
Sulla ei ole siis ongelmaa unisex-tilojen kanssa?
No eipä kyllä ole ollut minkäänlaisia.
Sinä voit ajaa unisex-tilojen lisäämistä, jos rakastat hengailla heppien keskellä, mutta sinulla ei ole oikeutta antaa pois naisten ja tyttöjen oikeutta turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen.
Mulle nykytilanne on ihan ok. Ja kuten sanoit, ei mulla ole mitään asemaa antaa tai poistaa kenenkään oikeuksia. Ei muuten sullakaan 🙂.
Kaikille nykytilanne ei kuitenkaan ole ok. Miksi heidän täytyisi sietää sitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!
Eivät todellakaan halunneet. Etsi syyllisiä miehistä!
Kyllä ovat. Jos miehet yrittäisivät saada muita miehiä naisten tiloihin, niin syytökset misogyniasta lentelisivät sinne ja tänne. Mutta kun asialla ovat naiset, niin biologinen mies naisten tilassa onkin täysin ok.
Ihan itse järjestitte tämän ongelman, niin saatte minun puolestani sen myös itse selvittää.
Mikä se ongelma siis on?
Sitä pitää kysyä naisilta. Miehillä ei ole ongelmaa, jos miehiä on miestenvessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Juuri näin, äänestetään Pekka Haavisstoa ja sitten ihmetellään miehiä naisten tiloissa.
-Naiset lisäksi puolustaan transujen "oikeuksia", eli tätä tilasitte naiset!
Joo, puolustimme transien oikeuksia ja saimme ne ja saimme mitä tilasimme. Ei meillä tâssä ole ongelmaa. Kaikki hyvin. Käy vaan happihyppelyllä välillä.
Miten transien oikeuksia edistää se, että nyt myös ei-transit voivat vaihtaa yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon? Sulle ei ole ongelma, että ei-transit pervomiehet voivat olla yhteiskunnan silmissä naisia ja heillä on pääsy naisten tiloihin, ryhmiin, kiintiöihin, urheilusarjoihin ja pyrkivät jopa lesbojen seksielämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tähän. Itse kyllä käyn miesten vessoissa jos ovat vapaina.
N47
Voiko penis olla naisen sukupuolielin ja voiko mies menstruoida ja synnyttää?
Mulle on ihan sama miksi ihminen itseään kutsuu. Ei keikuttele mun venettä millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit ajaa unisex-tilojen lisäämistä, jos rakastat hengailla heppien keskellä, mutta sinulla ei ole oikeutta antaa pois naisten ja tyttöjen oikeutta turvallisuuteen, yksityisyyteen ja arvokkuuteen.
Mulle nykytilanne on ihan ok. Ja kuten sanoit, ei mulla ole mitään asemaa antaa tai poistaa kenenkään oikeuksia. Ei muuten sullakaan 🙂.
;Mikä oikeus on peniksen vieminen naisten ja tyttöjen intiimitiloihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nykytilanne ei kuitenkaan ole ok. Miksi heidän täytyisi sietää sitä? Ap
Käy puskapissalla jos ei vessa kelpaa.
Juurihan se 9 luokkalainen röööiskäsi sen jonkun 7 tai 8 luokkalaisen siellä "tyttöjen vessassa" kun nyt sekin tehty niin helpoksi ja houkuttelvaksi.
Montakohan näitäkin pitää tapahtua, että tämä hulluus ymmärretään, käy jo etukäteen sääliksi näitä perheitä, keiden lapset tulevat pian väkisinmaatuksi näiden huippuosaajien toimesta.
No kai tämä on sitä vihreää unelmaa, jokaista on ymmärrettävä ja kaikki on hyväksyttävä ja heitä on autettava ja jos jollain on paha mieli niin eihän näistä rangaistuksiakaan yksinkertaisesti voi antaa, kun tekijäkin on uhri.
Hyvään aikaan festareiden bajamajatkin oli jaoteltu miehille ja naisille. Uh, en pysty edes muistella kesän kokemuksia....
Vessat, joita miehet käyttävät, ovat törkyisiä ja epäsiistejä. Haisee virtsa, ja vessan istuimen takaosa p...ainen. Yököttää käyttää samaa vessaa, jota kuka tahansa mies voi käyttää. Sanomattakin on selvää, että miehiä ei haluta yleisestä epäsiisteydestä johtuen naisten vessoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Jos miehet yrittäisivät saada muita miehiä naisten tiloihin, niin syytökset misogyniasta lentelisivät sinne ja tänne. Mutta kun asialla ovat naiset, niin biologinen mies naisten tilassa onkin täysin ok.
Ihan itse järjestitte tämän ongelman, niin saatte minun puolestani sen myös itse selvittää.
Mikä se ongelma siis on?
Sitä pitää kysyä naisilta. Miehillä ei ole ongelmaa, jos miehiä on miestenvessassa.
No kun en ole naisena kuullut mistään ongelmista. Siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ongelma siis on?
Sinusta ei ole ongelma, että kenellä tahansa siittimenhaltijalla on oikeus mennä naisten intiimitiloihin oman ilmoituksen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ongelma siis on?
Juuri näin. Miehenä minua ei haittaa mies miestenvessassa. Ja jos nainen tulee miestenvessaan, niin tarvittaessa saan naisen näppärästi talutettua ulos. Toisinpäin ei ehkä onnistu niin näppärästi.
Mutta hei! Tämähän on teidän naisten haluamaa kehitystä, joten nauttikaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä viitsi. Suurimmalle osalle naisista se ei ole koskaan ollut ok. Ne joille on ok, tunnistat kesällä. Ne joilla ei ole paitaa päällä tai housuja jalassa. Liikkuvat porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halusi. Saivat mitä tilasivat ja nyt valittavat. Kannattaisi miettiä ensin.
Juuri näin, äänestetään Pekka Haavisstoa ja sitten ihmetellään miehiä naisten tiloissa.
-Naiset lisäksi puolustaan transujen "oikeuksia", eli tätä tilasitte naiset!
Joo, puolustimme transien oikeuksia ja saimme ne ja saimme mitä tilasimme. Ei meillä tâssä ole ongelmaa. Kaikki hyvin. Käy vaan happihyppelyllä välillä.
Miten transien oikeuksia edistää se, että nyt myös ei-transit voivat vaihtaa yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon? Sulle ei ole ongelma, että ei-transit pervomiehet voivat olla yhteiskunnan silmissä naisia ja heillä on pääsy naisten tiloihin, ryhmiin, kiintiöihin, urheilusarjoihin ja pyrkivät jop
Taidat viettää pikkasen liikaa aikaa somessa.
Tehän naiset halusitte nämä asiat LAKIIN. Translain ajoitte läpi ja samaten tämä unisexvessa touhu nyt kirjattuna Suomen Lakiin. Mitä kuvittelette kenenkään nyt pystyvän asialle, kun kyseessä on normalisoitu laillinen ilmiö?
Fakta on että tilasitte tätäKIN. You made your bed, now you can lie on it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tähän. Itse kyllä käyn miesten vessoissa jos ovat vapaina.
N47
Voiko penis olla naisen sukupuolielin ja voiko mies menstruoida ja synnyttää?
Mulle on ihan sama miksi ihminen itseään kutsuu. Ei keikuttele mun venettä millään lailla.
Kertoisitko meille, että mikä on nainen? Miten naisten oikeuksia puolustetaan, jos naiselle ei ole yleispätevää ja loogisesti koherenttia määritelmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nykytilanne ei kuitenkaan ole ok. Miksi heidän täytyisi sietää
Mitä kun on oikein pahat kuukautiset. Ei siinä missään puskassa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille nykytilanne ei kuitenkaan ole ok. Miksi heidän täytyisi sietää
Jos ei halua törmätä yllätyskulliin naisten tiloissa, niin on parempi jäädä kotiin? Onko urinary leash tuttu käsite sinulle?
Mikä se ongelma siis on?