Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kootaan tähän ällöttävimmät asiat mitä ruoasta on löytynyt:

Vierailija
09.01.2007 |

Aloitan: Joku oli löytänyt sekaleivän sisältä tiskirätin, ehjän sellaisen. yöks.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee mieleen hernekeittopurkista löytynyt sian hammas ja viilipurkista nuppineuloja. (asia selvitettiin ja tehtaalla oli joku työntekijä harrastanut sabotointia)

Vierailija
22/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla oli eläviä matoja mars-suklaassa. Tutun äidillä torakka vaaleassa leivässä. Mulla on ollut häpykarvoja ruuassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut aluksi mitään. Karkit olivat paperissa ja mä vaan juttelin muistaakseni äidilleni jotain ja availin niitä karkkeja ja laitoin suuhun. Yhtäkkiä äiti oli et hyyyyi ja osoitti mua päin. Mulla roikkui suupielessä sellainen toukka...Hyi saakeli!

Olin jo unohtanu ton jutun, mut tää ketju palautti kamalat muistot mieleeni..hyiyök! :(

Vierailija
24/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, ja en tajua miten se on mahdollista, huomattiin asia vasta kun oltiin keitetty riisit ja syöty osa. Tuli meinaan se safka nopeesti ylös, ja hervoton kuumetauti pariksi päivää kaikille. S-ryhmä viittasi kintaalla, heiltä oli ostettu riisi samana päivänä.

Vierailija
25/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain pizzassa (muistaakseni Saarioisten) oli sellainen kivikova isohko luunsirmale. Hyvä ettei hammas katkennut. Kivasti hammas oli kipeä pari päivää.

Myös lihapiirakoissa on ollut välillä kivikovia luunpaloja.

Mutta ällöin on kyllä tämä:

Oliskohan se ollut Rainbown ranskalaisia (tai joku muu halpismerkki, ei kuitenkaan Pirkan). Laitoin rankalaiset pellille ja huomasin, että muutamassa rankalaisessa oli sellaisia valkoisia, jäykkiä karvoja. Samanlaisia kuin on tiskiharjoissa ja muissa harjoissa. Jäi koko pussillinen syömättä ja tuon jälkeen en ole kyseisen merkkisen ranskalaisia ostanut. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
26/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole enää törmännyt.

Vierailija
27/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin inhottaa katkaravut.

Vierailija
28/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää syömättä ehdottomasti, HYI!

Vierailija
29/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muistaakseni Valion tyyppi selitti lehdessä, että he tarkastavat prosessinsa ja selvittävät, miten se hiiri oli päässyt tippumaan jugurttipurkkiin. Luultavimmin kuulemma tippunut sinne isoon " altaaseen" , josta kone sitten lorottaa ne purkkeihin. Mä en jostain syystä hetkeen voinut syödä jugurttia purkista tarkastamatta ensin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän