Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat! Palkasta ja työehdoista kiperiä kysymyksiä...

Vierailija
19.12.2006 |

Keskeytyykö virassa olevan opettajan työ hoitovapaan ajaksi? Eli ikälisä ja määrävuosia ei kerry? Eli palvelussuhteen kestoon ei lasketa hoitovapaa kuukausia?

Ja tonen: opetusvelvollisuuteni on 20. Palaan virkaani, jossa ei minusta riippumattomista syistä ole keväällä tunteja kuin 15. Maksetaanko minulle palkkaa vain tunneista? Vai peruspalkka? Vai koko vuoden mukaan, kuten olisin ollut koko vuoden töissä? Auttakaapas löytämään kohdat OVTESista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytyykö virassa olevan opettajan työ hoitovapaan ajaksi? Eli ikälisä ja määrävuosia ei kerry? Eli palvelussuhteen kestoon ei lasketa hoitovapaa kuukausia?

EI KERRY HOITOVAPAAN AIKANA (MUTTA ÄITIYSLOMALLA KERTYY ELI ÄITIYSRAHAN JA VANHEMPAINRAHAN AIKANA)

Ja tonen: opetusvelvollisuuteni on 20. Palaan virkaani, jossa ei minusta riippumattomista syistä ole keväällä tunteja kuin 15. Maksetaanko minulle palkkaa vain tunneista? Vai peruspalkka? Vai koko vuoden mukaan, kuten olisin ollut koko vuoden töissä? Auttakaapas löytämään kohdat OVTESista!

KOKO VUODEN MUKAAN KUINKA PALJON SINULLE ON LASKETTU YLITYÖ YMS. KORVAUKSIA KUUKAUDELLE.

Vierailija
2/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se lukee mustaa valkoisella? Rehtorikaan ei tiennyt asiaa... Onko sillä mitään perusteita maksaa minulle vain tunneista palkkaa? Yrittääkö se vaan kusettaa tai kiusata minua, että maksaisi vain tunneista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysynkin.

Vierailija
4/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mom.

Vuosiviikkoylituntipalkkio maksetaan vuoden jokaisena kuukautena

opettajalle, jolle on vahvistettu yksi ylitunti viikossa lukuvuoden kaikille

työviikoille.

Vuosiviikkoylituntina maksettava palkkio tarkoittaa sitä, että yhden viikoittaisenylitunnin maksatus tasoitetaan 12 kuukaudelle. Ylitunteja on oltava keskimäärin vähintään yksi kaikkina työviikkoina.

Vierailija
5/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pikemminkin alitunneista. Onko minulla oikeus saada se palkka, jonka sijainenkin saisi, jos jatkaisi työssä? Eli saanko minä palkan, joka on laskettu vuoden tuntien perusteella? Palkanlaskija on sijainen, joka ei tiedä mitään.

Viimeksi minulta koitettiin pidättää lukioresurssitunnit äitiysloman palkasta. Tähän sain vastauksen vasta Hkin Akavasta.

Taas pitää tämäkin itse selvittää :(

Vierailija
6/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt kysymyksesi loppuosaa, mutta ainakin minä sain ihan peruspalkkaa ilman lisätunteja, kun palasin kesäkuussa hoitovapaalta takaisin virkani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi