Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nyt ITKEN! đŸ˜«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...

Vierailija
19.01.2024 |

...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O

Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!

LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.

NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.

Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan oikeesti alat ketodieetille. Syöt proteiinia ja rasvaa niin loppuu sokerinmĂ€ttö. Alku on vaikeaa mutta mulla on auttanut kun yhdistÀÀ 16 tunnin paastoon. En enÀÀ kaipaa herkkuja. 

mÀ tuun kipeeksi ilman sokerii. jo ainakin kuusi kertaa olen joutunut luovuttamaan kun olo menee niin kauheaksi ilman sokeria.

Vierailija
202/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloitus oli trollausta. Sokeri on keholle haitallista. Siksi se insuliinin avulla yrittÀÀ pÀÀstÀ siitÀ eroon mahdollisimman nopeasti. Se on kuin myrkkyÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KenenkÀÀn keho ei huuda lisÀÀ sokeria vaan huutaa tuskissaan hidasta kuolemaa koska sitÀ tapetaan tunkemalla suusta sisÀÀn liikaa sokeria.

204/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut yhtÀ pahaa sokerikoukkua kuin esim. aloittajalla, mutta söin ennen joka ainut pÀivÀ jotain makeaa, yleensÀ maitosuklaata 100 grammaa. Viime helmikuussa aloin syödÀ pÀivittÀin pienen mÀÀrÀn vÀhintÀÀn 70% tummaa suklaata muista syistÀ (olin lukenut ettÀ tumma suklaa on hyvÀksi verisuoniterveydelle). YllÀtyksekseni en enÀÀ tarvinnut maitosuklaata enkÀ mitÀÀn muutakaan makeaa!

100 gramman pÀivittÀinen maitosuklaa vaihtui siis tÀysin ongelmattomasti 30 gramman pÀivittÀiseen tummaan suklaaseen. NykyÀÀn minun ei enÀÀ tee mieli makeaa, ja tuo tumma suklaa maistuu ihanalta.

Vierailija
205/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minulla ei ole ollut yhtÀ pahaa sokerikoukkua kuin esim. aloittajalla, mutta söin ennen joka ainut pÀivÀ jotain makeaa, yleensÀ maitosuklaata 100 grammaa. Viime helmikuussa aloin syödÀ pÀivittÀin pienen mÀÀrÀn vÀhintÀÀn 70% tummaa suklaata muista syistÀ (olin lukenut ettÀ tumma suklaa on hyvÀksi verisuoniterveydelle). YllÀtyksekseni en enÀÀ tarvinnut maitosuklaata enkÀ mitÀÀn muutakaan makeaa!

100 gramman pÀivittÀinen maitosuklaa vaihtui siis tÀysin ongelmattomasti 30 gramman pÀivittÀiseen tummaan suklaaseen. NykyÀÀn minun ei enÀÀ tee mieli makeaa, ja tuo tumma suklaa maistuu ihanalta.

Aloitus on tĂ€ysi trollaus. Ei kukaan laita 1,5 litran limupulloon 7 dl:Ă€ sokeria. 

Vierailija
206/206 |
06.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap. tiedÀtkös mitÀ? Vian ei tarvitse olla iso, kunhan se vaan on korvien vÀlissÀ. Sinulla nimenomaan on vikaa siellÀ. Paljonkos painat 150 kg tai enemmÀn?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme yksi