Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ITKEN! 😫Miten ihmeessä eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! Lisään nykyään desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...

Vierailija
19.01.2024 |

...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. Siellä jäin kyllä tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellä kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja täytetty makealla! :O

Jos juon sokeri-Colaa ilman lisäsokeria, se ei maistu oikein miltään ja minulle tulee huono/kipeä olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!

Lisään 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiä sokeria. Huonona puolena on se, että hiilihappoa lähtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmän jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikä se oikein siis maistu miltään. Sokerimäärä onkin ollut nousussa viime aikoina.

Nykyään menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta täällä Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivät ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennä päivässä.

Ongelmani on se, että haluan irti tästä lihomisen syöksykierteestä, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään ihmisen (tuskin on aapee) joka ei yksinkertaisesti voi olla ilman sokerijuomaa hetkeäkään. Päivän mittaan menee energiajuomaa tai limua järjettömät määrät. Tulee huonovointiseksi, jos ei saa sokeria isoja määriä tasaisella tahdilla. En tiedä miten selviää yöt. Lienee sanomattakin selvää, että on erittäin ylipainoinen henkilö kyseessä.

Vierailija
82/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolema erottaa sokerista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa luettavaa. En hyväksy tämän olevan totta tavalla tai toisella. Jos on totta, suosittelen katkaisulaitosta 

Vierailija
84/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet yhden muutoksen viikossa ja pysyt siinä.

1. viikko, lopetat sokerin lisäämisen coca-colaan tai muihin juomiin. Jos juot teetä, voi käyttää hunajaa sokerin tilalla.

2. viikko. Lopetat virvoitusjuomien käytön. Alat juoda kevennäisvettä. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa tai karkkia.

3. viikko. Lopetat karkkien syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiä, jäätelöä, makeita leivonnaisia.

4. viikko. Lopetat jäätelön syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiä, makeita leivonnaisia.

5. viikko. Lopetat makeiden leivonnaisten ja keksien syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiä ja hedelmiä.

6. viikko. Jätä pois kaikki ruoat, joissa on lisättyä sokeria. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiä ja hedelmiä.

Jatka edelleen, kunnes ole riittävän tyytyväinen ruokavalioosi.

Tarttet oikeat kemikaalit. Se himohan ei jätä rauhaan vaikka haluaisit nukkua. Sokeri on ainoa mikä helpottaa etkä sittenkään ehkä nuku. Tai elä elämääsi. 

Saatko vedettyä övereitä jollain muulla aineella? 

Vierailija
85/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo tämmösiä aloituksia.

Harmi että totuus on toisille kuin jokin uhka. Uskiksilla nyt esmes on vain se oma juttunsa ja kaikki muu on väärin.

On olemassa iso joukko ihmisiä, jotka vain eivät puhu näistä mitään. Tai saavat kaikenlaisia sinne päin-neuvoja ihmisiltä, jotka eivät tälle yksilölle tuota muuta kuin parhaimmillaan entistä tyhjemmän olon. 

Vierailija
86/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalaa luettavaa. En hyväksy tämän olevan totta tavalla tai toisella. Jos on totta, suosittelen katkaisulaitosta 

Jokaisessa laitoksessa syötetään sokeria. Erilaiset lääkkeet siihen päälle niin johan paino ainakin nousee. Mitä nyt himo on ja pysyy. 

Vierailija
87/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se menee ohi. On joku vaihe menossa. Vähentää kai voi.

Vierailija
88/167 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ap vettä enemmän, ihan pelkkää hanavettä, ei mitään sokerivettä.

Älyttömästi sokeria vielä valmiiksi sokeroituun kokikseen... ajatuskin mausta pistää nieleskelemään ettei oksu lennä...

Vierailija
89/167 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo ap vettä enemmän, ihan pelkkää hanavettä, ei mitään sokerivettä.

Älyttömästi sokeria vielä valmiiksi sokeroituun kokikseen... ajatuskin mausta pistää nieleskelemään ettei oksu lennä...

Oikeastiko vettä?!?! Se on pahaa, ei maistu miltään!! Se yököttää mua ja mulla tulee pää kipeeksi ja kuumeinen olo. Sitten on pakko hoitaa asiaa sokerilla.

Vierailija
90/167 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maksaparka...

Vierailija
91/167 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä joku pikkuvauva, ettet yhtään kestä siirtymävaihetta veteen? Jos niin , sitten vaan itket.

Vierailija
92/167 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria ja hiivaa laita kokikseen,viikon päästä on mukavampi itkeskellä pikku hönössä. 

Vierailija
93/167 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kokeilin tuota lihavien suosimaa sokerikokiksen lisäsokeroimista. tuloksena kuohumista ja sitten melkein hiilihapotonta siirappia. YÖKS! juomatta jäi ja pilalle meni koko pullollinen. 🤢🤮

Vierailija
94/167 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt meksiko?  missä kauhea ongelma kokiksesta, lapsetki  kaataa sitä kurkkuunsa pitkin päivää, ja monilta pitäny poistaa  paljon hampaita yms.

Oli telkussa juttua asiasta joskus. yölläki vesilasin tilalla kokista.

Vierailija
95/167 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on ogelmana käsistä riistäytynyt sokerin käyttö... :( tai siis elimistöni ei pärjää ilman sokeria ja sokerin määrä on kasvanut jo tosi kovaksi ja minulle on huomautettu siitä. mut sama ongelma kuin aapella eli alan voida tosi huonosti jos en saa sokeria ja paljon. sokerin avulla voin vain huonosti ja paino nousee kilo toisensa jälkeen. minulla on masennus, olen työkyvytön ja en saa öisin unta kuin pienissä pätkissä ja siksi sokeri on keino selviytyä tai saada itsensä edes hetkeksi ylös sohvalta...

tiedän kuolevani tähän mutta muuta en voi tehdä. olen ihmis paska

Vierailija
96/167 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hallitus puuttuu tähän suomalaisten itsensä lihottamiseen ja laittaa lisätyn sokerin, rasvan ja suolan verolle. :D

Jenkeissä on näitä lisähapen kanssa kulkevia rankasti ylipainoisia ihmisparkoja, joilla äkkikuolema seuraa kantapäillä. 

Vierailija
97/167 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hallitus puuttuu tähän suomalaisten itsensä lihottamiseen ja laittaa lisätyn sokerin, rasvan ja suolan verolle. :D

Jenkeissä on näitä lisähapen kanssa kulkevia rankasti ylipainoisia ihmisparkoja, joilla äkkikuolema seuraa kantapäillä. 

joo ne liikkuvat siellä sellaisilla sähkömopoilla koska eivät enää kykene liikkumaan.

Vierailija
98/167 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta, hullu, lopeta.

Vierailija
99/167 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök jenkkisuklaa on suomalaiseen suuhun aivan liian makeaa, sellaista sokerilevyä vaan. 🤢🤮siellä on muutenkin kaikessa sokeria järkkymääriä.

Vierailija
100/167 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin otsikon että miten eroon sokeritoukista ja meinasin tulla ihmettelemään mitä tekemistä sokeritoukilla on kokiksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä