Nyt ITKEN! đ«Miten ihmeessĂ€ eroon SOKERIKOUKUSTA?!?! LisÀÀn nykyÀÀn desilitrakaupalla sokeria Coca Colaan, koska...
...USAssa totuin paljon makeampiin juomiin kuin on suomalainen sokeri-Cola. SiellÀ jÀin kyllÀ tosi pahaan sokerikoukkuun ja lihoin kolmessa vuodessa melkein 70 kiloa, kun siellÀ kaikki mahdollinen oli kuorrutettu ja tÀytetty makealla! :O
Jos juon sokeri-Colaa ilman lisÀsokeria, se ei maistu oikein miltÀÀn ja minulle tulee huono/kipeÀ olo. Elimistöni HUUTAA sokeria ja paljon!
LisÀÀn 1,5 litran pullolliseen mun laskujen mukaan jotain 6 tai 7 desiÀ sokeria. Huonona puolena on se, ettÀ hiilihappoa lÀhtee pois, mutta toisaalta sitten se muistuttaa enemmÀn jenkkikokista. Tuollainen 1,5 litran pullo on mulle sama kuin muille 0,5 litran pullo eli kulautan sen ohi mennen eikÀ se oikein siis maistu miltÀÀn. SokerimÀÀrÀ onkin ollut nousussa viime aikoina.
NykyÀÀn menee tosi paljon suklaatakin kuin ruokaa, mutta tÀÀllÀ Suomessa ei saa tarpeeksi makeaa suklaata ja siksi ne eivÀt ole minun makuun, vaikka useampi levyllinenkin voi mennÀ pÀivÀssÀ.
Ongelmani on se, ettÀ haluan irti tÀstÀ lihomisen syöksykierteestÀ, mutta meinaan kuolla jos olen tunninkin verran ilman sokeria. :(
Kommentit (165)
Aivan kamalaa luettavaa. En hyvÀksy tÀmÀn olevan totta tavalla tai toisella. Jos on totta, suosittelen katkaisulaitosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet yhden muutoksen viikossa ja pysyt siinÀ.
1. viikko, lopetat sokerin lisÀÀmisen coca-colaan tai muihin juomiin. Jos juot teetÀ, voi kÀyttÀÀ hunajaa sokerin tilalla.
2. viikko. Lopetat virvoitusjuomien kÀytön. Alat juoda kevennÀisvettÀ. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa tai karkkia.
3. viikko. Lopetat karkkien syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiÀ, jÀÀtelöÀ, makeita leivonnaisia.
4. viikko. Lopetat jÀÀtelön syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiÀ, makeita leivonnaisia.
5. viikko. Lopetat makeiden leivonnaisten ja keksien syönnin. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiÀ ja hedelmiÀ.
6. viikko. JÀtÀ pois kaikki ruoat, joissa on lisÀttyÀ sokeria. Jos tulee sokerihimo, syö hunajaa, kuivahedelmiÀ ja hedelmiÀ.
Jatka edelleen, kunnes ole riittÀvÀn tyytyvÀinen ruokavalioosi.
Tarttet oikeat kemikaalit. Se himohan ei jÀtÀ rauhaan vaikka haluaisit nukkua. Sokeri on ainoa mikÀ helpottaa etkÀ sittenkÀÀn ehkÀ nuku. Tai elÀ elÀmÀÀsi.
Saatko vedettyÀ övereitÀ jollain muulla aineella?
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo tÀmmösiÀ aloituksia.
Harmi ettÀ totuus on toisille kuin jokin uhka. Uskiksilla nyt esmes on vain se oma juttunsa ja kaikki muu on vÀÀrin.
On olemassa iso joukko ihmisiÀ, jotka vain eivÀt puhu nÀistÀ mitÀÀn. Tai saavat kaikenlaisia sinne pÀin-neuvoja ihmisiltÀ, jotka eivÀt tÀlle yksilölle tuota muuta kuin parhaimmillaan entistÀ tyhjemmÀn olon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalaa luettavaa. En hyvÀksy tÀmÀn olevan totta tavalla tai toisella. Jos on totta, suosittelen katkaisulaitosta
Jokaisessa laitoksessa syötetÀÀn sokeria. Erilaiset lÀÀkkeet siihen pÀÀlle niin johan paino ainakin nousee. MitÀ nyt himo on ja pysyy.
Jos se menee ohi. On joku vaihe menossa. VÀhentÀÀ kai voi.
Juo ap vettÀ enemmÀn, ihan pelkkÀÀ hanavettÀ, ei mitÀÀn sokerivettÀ.
ĂlyttömĂ€sti sokeria vielĂ€ valmiiksi sokeroituun kokikseen... ajatuskin mausta pistÀÀ nieleskelemÀÀn ettei oksu lennĂ€...
Vierailija kirjoitti:
Juo ap vettÀ enemmÀn, ihan pelkkÀÀ hanavettÀ, ei mitÀÀn sokerivettÀ.
ĂlyttömĂ€sti sokeria vielĂ€ valmiiksi sokeroituun kokikseen... ajatuskin mausta pistÀÀ nieleskelemÀÀn ettei oksu lennĂ€...
Oikeastiko vettÀ?!?! Se on pahaa, ei maistu miltÀÀn!! Se yököttÀÀ mua ja mulla tulee pÀÀ kipeeksi ja kuumeinen olo. Sitten on pakko hoitaa asiaa sokerilla.
Ootko sÀ joku pikkuvauva, ettet yhtÀÀn kestÀ siirtymÀvaihetta veteen? Jos niin , sitten vaan itket.
Sokeria ja hiivaa laita kokikseen,viikon pÀÀstÀ on mukavampi itkeskellÀ pikku hönössÀ.
minĂ€kin kokeilin tuota lihavien suosimaa sokerikokiksen lisĂ€sokeroimista. tuloksena kuohumista ja sitten melkein hiilihapotonta siirappia. YĂKS! juomatta jĂ€i ja pilalle meni koko pullollinen. đ€ąđ€ź
Oliko se nyt meksiko? missÀ kauhea ongelma kokiksesta, lapsetki kaataa sitÀ kurkkuunsa pitkin pÀivÀÀ, ja monilta pitÀny poistaa paljon hampaita yms.
Oli telkussa juttua asiasta joskus. yöllÀki vesilasin tilalla kokista.
minullakin on ogelmana kÀsistÀ riistÀytynyt sokerin kÀyttö... :( tai siis elimistöni ei pÀrjÀÀ ilman sokeria ja sokerin mÀÀrÀ on kasvanut jo tosi kovaksi ja minulle on huomautettu siitÀ. mut sama ongelma kuin aapella eli alan voida tosi huonosti jos en saa sokeria ja paljon. sokerin avulla voin vain huonosti ja paino nousee kilo toisensa jÀlkeen. minulla on masennus, olen työkyvytön ja en saa öisin unta kuin pienissÀ pÀtkissÀ ja siksi sokeri on keino selviytyÀ tai saada itsensÀ edes hetkeksi ylös sohvalta...
tiedÀn kuolevani tÀhÀn mutta muuta en voi tehdÀ. olen ihmis paska
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hallitus puuttuu tÀhÀn suomalaisten itsensÀ lihottamiseen ja laittaa lisÀtyn sokerin, rasvan ja suolan verolle. :D
JenkeissÀ on nÀitÀ lisÀhapen kanssa kulkevia rankasti ylipainoisia ihmisparkoja, joilla Àkkikuolema seuraa kantapÀillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hallitus puuttuu tÀhÀn suomalaisten itsensÀ lihottamiseen ja laittaa lisÀtyn sokerin, rasvan ja suolan verolle. :D
JenkeissÀ on nÀitÀ lisÀhapen kanssa kulkevia rankasti ylipainoisia ihmisparkoja, joilla Àkkikuolema seuraa kantapÀillÀ.
joo ne liikkuvat siellÀ sellaisilla sÀhkömopoilla koska eivÀt enÀÀ kykene liikkumaan.
yök jenkkisuklaa on suomalaiseen suuhun aivan liian makeaa, sellaista sokerilevyĂ€ vaan. đ€ąđ€źsiellĂ€ on muutenkin kaikessa sokeria jĂ€rkkymÀÀriĂ€.
luin otsikon ettÀ miten eroon sokeritoukista ja meinasin tulla ihmettelemÀÀn mitÀ tekemistÀ sokeritoukilla on kokiksen kanssa.
TiedÀn erÀÀn ihmisen (tuskin on aapee) joka ei yksinkertaisesti voi olla ilman sokerijuomaa hetkeÀkÀÀn. PÀivÀn mittaan menee energiajuomaa tai limua jÀrjettömÀt mÀÀrÀt. Tulee huonovointiseksi, jos ei saa sokeria isoja mÀÀriÀ tasaisella tahdilla. En tiedÀ miten selviÀÀ yöt. Lienee sanomattakin selvÀÀ, ettÀ on erittÀin ylipainoinen henkilö kyseessÀ.