Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailun ongelma

Vierailija
18.01.2024 |

Onko teillä muilla sitä ongelmaa että ette pysty kiinnostumaan netin kautta ihmisistä? Vieraalle ihmiselle ei jaksa alkaa kertoilla itsestään ja homma tuntuu raskaalta työhaastattelulta ja sitten kun tavataan niin mitään kemiaa ei ole. Itse petyn joka kerta kun tapaan nettideitin vaikka hän ihan kiva olisikin. Ja olen vuosien aikana tavannut useamman kymmentä. Ihastun vain oikeassa elämässä tavattuihin ihmisiin mutta saan aina torjuvan vastaanoton. 

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffit, kävelytreffit, pyöräilytreffit, treffit kallioilla (keväällä ja kesällä), treffit kirjastossa, ratikallaajotreffit...

Ehkä voitte itse ehdottaa sitten tällaisia? Kiinnostaa kyllä, että onko se yhden kahvikupin hinta teille ongelma, vai onko teillä joku kahvilatyyppiseen ympäristöön liittyvä trauma, vai miksi juuri kahvila ei käy? En ihan näe, miten nämä muut ovat luontevampia tai helpompia tapoja tutustua, ja ainakin raitiovaunussa tutustuminen kuulostaa melko kiusalliselta, kun ympärillä olevat ihmiset kuulevat keskustelun, ja huonoolla tuurilla lähistölle tulee joku sekakäyttäjä hölisemään. Ratikkalipun hinta on suunnilleen sama kuin kahvikupin, mutta lipun voimassaoloaika on reilun tunnin mittainen - kahvilassa saa sentään olla pitempäänkin, jos siltä tuntuu.

Pyöräily on kivaa, mutta tutustua siinä ei kyllä pysty. Mutta

Miten mulla tulee noista ratikoista, kävelystä ja pyöräilyistä mieleen, että ensinnäkin yritetään viedä daamia johonkin vähän syrjemmäs ja toiseksi ettei kiinnosta jutella? 

Nyt kun raizcausten määräkin on tuplaantunut niin en kyllä lähtisi mihinkään liikkumaan miesten kanssa vaan se on se kahvila, ota tai jätä. Ja se on sitä seuraavalla ja siitäkin eteenpäin pitkän aikaa, jos jatkoa tulee. 

Kyllä tässä joutuu koko ajan muuttua varovaisemmaksi.

Vierailija
142/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia kannattaa järjestää treffit kahvilaan. Sillä saa karsittua vainoharhaiset ja julkisia paikkoja pelkäävät ongelmatapaukset heti pois.

Juuri tuon ei kannata järjestää treffejä kahvilaan. Sillä saa karsittua miehiltä ilmaisia virvokkeita kyttäävät naiset pois.

Päinvastoin, nehän selviää juuri siinä, että käytte kahvilassa. Millä sä muuten sen saisit selville? Tarkoitushan on nimenomaan tutustua ja selvittää asioita toisesta. 

Jos sulle on tärkeää löytää nainen joka maksaa itse omat kahvinsa, silloinhan sinne kahvilaan nimenomaan kannattaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia kannattaa järjestää treffit kahvilaan. Sillä saa karsittua vainoharhaiset ja julkisia paikkoja pelkäävät ongelmatapaukset heti pois.

Juuri tuon ei kannata järjestää treffejä kahvilaan. Sillä saa karsittua miehiltä ilmaisia virvokkeita kyttäävät naiset pois.

Päinvastoin, nehän selviää juuri siinä, että käytte kahvilassa. Millä sä muuten sen saisit selville? Tarkoitushan on nimenomaan tutustua ja selvittää asioita toisesta. 

Jos sulle on tärkeää löytää nainen joka maksaa itse omat kahvinsa, silloinhan sinne kahvilaan nimenomaan kannattaa mennä.

Paras olisi sellainen kaunis nainen, joka ei käy ollenkaan kahvilassa ja joka pitää kahvilassa käymistä rahan törsäämisenä hömppään. Sellaisia naisia on valitettavasti liian vähän.

Vierailija
144/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kieltäytyy maksamasta naisen kahvia, niin se on negatiivinen signaali naiselle. Siksi on parempi ettei mene ollenkaan kahvilaan, jolloin tuollaista tilannetta ei tule vastaan. Eniten kuitenkin harmittaa se, että se on tehoton tapa treffata. Tulee liikaa hutitreffejä. Siksi treffit pitää olla mahdollisimman halpoja ja vähällä vaivalla järjestettyjä. Silloin harmittaa vähemmän, jos ne menee puihin =( nainen ei tunne kemiaa miestä kohtaan).

No sitten kannattaa tosiaan ehdottaa tapaamista vaikka kolmosen ratikassa (ajaa kätevästi ympyrää), jos molemmilla on kausikortti. Sillähän tuosta ongelmasta pääset. En todellakaan usko, että kukaan nainen väkisin raahaa teitä kahvilaan, joten jos sellaisia treffejä ehdotetaan, voitte täysin vapaasti kieltäytyä ja ehdottaa sitä ratikkaa. Muiden ihmisten treffivalintoihin ette toki voi vaikuttaa, mutta mitä ne teitä kiinnostaisivatkaan.

145/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kieltäytyy maksamasta naisen kahvia, niin se on negatiivinen signaali naiselle. 

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä 21 oli illallinen ravintolassa, kolmet kahvilassa ja yhdet kävelyllä. Kahvilassa kukaan kolmesta miehestä ei tarjonnut minulle. Illallisella kolme miestä halusi välttämättä tarjota minulle. Itse tarjouduin tarjoamaan kolmelle miehelle ravintolassa, ja yksi miehistä antoi minun tarjota .

Ja aika moni noista, jotka eivät halunneet tarjota minulle, kuitenkin halusi tavata minut uudelleen.

Vierailija
146/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei ne ilmaiset virvokkeet ole noin iso asia muuta kuin ihan persaukiselle miehelle. 

Ja sille lokkinaiselle joka niitä vaatii (tai seuraavia treffejä ei tule)

Itara ukko tosiaan heivataan. Miten köyhä pitää olla, että joku treffitarjoaminen on noin iso juttu? Mamman kammarissa asuvalle elämäntapatyöttömälle joku kahvi on tietysti isokin juttu.

En todellakaan, mikä järki summanmutikassa käydä liian monia treffejä. Ellei ole varaa kahviin, ei ole varaa seurustella.

Vierailija
147/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää porukkaa, kun joku kahvi on noin iso ongelma. Mä en tapaisi toiste itaraa miestä, ne on itaria myös tunteissa. Maksan itse, mutta ellei toinen edes tarjoudu, niin iso red flag.

Laittaa ensin sen elämän kuntoon niin ettei joku kahvi ole ongelma, sitten vasta miettii suhteita. 

Vierailija
148/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten mulla tulee noista ratikoista, kävelystä ja pyöräilyistä mieleen, että ensinnäkin yritetään viedä daamia johonkin vähän syrjemmäs ja toiseksi ettei kiinnosta jutella? "

Kahvilassa ei koskaan ole niin rentoa ilmapiiriä, että siellä voisi keskustella täysin vapautuneesti. Keskustelut kahviloissa on enemmän virallista puhetta. Ehkä joku ammattinäyttelijä tai todella kokenut treffaaja pystyy kertomaan ensitreffeillä hauskoja tarinoita.

Vierailija
149/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei ne ilmaiset virvokkeet ole noin iso asia muuta kuin ihan persaukiselle miehelle. 

siis persaukiselle naiselle.

Kyllä se varakaskin nainen on tarjoilun perässä. Sillä testataan miehen maksuhalukkuus, ei valmius.

Tuo on kyllä typerää toimintaa. Moni mies ei halua maksaa ensitreffeillä, mutta myöhemmin kyllä kun suhde on varmistunut.

Ei tule mitään 'varmistusta' itaralle ukolle.

Vierailija
150/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhää porukkaa, kun joku kahvi on noin iso ongelma. Mä en tapaisi toiste itaraa miestä, ne on itaria myös tunteissa. Maksan itse, mutta ellei toinen edes tarjoudu, niin iso red flag.

Laittaa ensin sen elämän kuntoon niin ettei joku kahvi ole ongelma, sitten vasta miettii suhteita. 

Rahan käyttäminen kahvilaan on niin järjetöntä touhua kuin olla ja voi. 3€:n kahvikupilla saa paketin kahvia kaupasta, jonka voi juoda paljon mukavammassa ilmapiirissä kotona.

Vierailija
151/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi sellainen kaunis nainen, joka ei käy ollenkaan kahvilassa ja joka pitää kahvilassa käymistä rahan törsäämisenä hömppään. Sellaisia naisia on valitettav

Jos tämä on ykköskriteerien tai muuten ehdottomien joukossa, niin eikö kannattaisi selvittää asia jo ennen treffejä? Jos et nyt heti profiilitekstiin laittaisikaan, niin ainakin viestittelyssä kannattaa selvittää, käykö toinen koskaan kahvilassa. Jos vastaus on, että käy usein/joskus, niin ei muuta kuin kohtelias vetäytyminen viestittelystä. Kannattaa tietenkin etsiä itselle sopivaa. ja tuskin se kahviloissa käyväkään haluaisi kumppania, jolle asia olisi noin ehdoton EI.

Vierailija
152/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan käyttäminen kahvilaan on niin järjetöntä touhua kuin olla ja voi. 3€:n kahvikupilla saa paketin kahvia kaupasta, jonka voi juoda paljon mukavammassa ilmapiirissä kotona.

Näistä ei kannata kinastella, vaan sinunkin kannattaa vain etsiä samanhenkinen nainen.

Vierailija
153/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten mulla tulee noista ratikoista, kävelystä ja pyöräilyistä mieleen, että ensinnäkin yritetään viedä daamia johonkin vähän syrjemmäs ja toiseksi ettei kiinnosta jutella? "

Kahvilassa ei koskaan ole niin rentoa ilmapiiriä, että siellä voisi keskustella täysin vapautuneesti. Keskustelut kahviloissa on enemmän virallista puhetta. Ehkä joku ammattinäyttelijä tai todella kokenut treffaaja pystyy kertomaan ensitreffeillä hauskoja tarinoita.

Millä lailla tilanne on erilainen raitiovaunussa?

Vierailija
154/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla tilanne on erilainen raitiovaunussa?

Olen kerran vienyt ulkomaalaisen naisen juuri kolmosen ratikkaan ja se meni hyvin. Selitin hänelle mikä paikka on mikäkin.

Vierailija
155/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan mennäänkin silloin, kun kahvinjuonti kotona ei esim. olosuhteiden vuoksi ole mahdollista. Sekin on tietysti mielipidekysymys, mikä on mukava ilmapiiri - moni ei koe mukavaksi ilmapiiriksi sitä, jos menee tuntemattoman kotiin tai kutsuu täysin tuntemattoman omaan kotiinsa, vaan monen mielestä TÄMÄ on epäluontevaa ja vaivaannuttavaa,

Kannattaa etsiä samanhenkinen ihminen. Eivät ne kahvilatreffinaiset tule sun luo, vaikka kuinka selittäisit miten tyhmää on maksaa kahvikupista kun kotona saa samalla rahalla monen viikon kahvit.

Vierailija
156/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa tapasin deittimieheni puoli vuotta sitten, oli ensimmäinen deittitapaaminen kummallekin, ja suhde jatkuu edelleen. Otin vain pelkän kahvikupillisen ilman mitään lisukkeita. Ehkä se teki vaikutuksen tai oli vain muuten hyvä tuuri.

Vierailija
157/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kieltäytyy maksamasta naisen kahvia, niin se on negatiivinen signaali naiselle. 

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä 21 oli illallinen ravintolassa, kolmet kahvilassa ja yhdet kävelyllä. Kahvilassa kukaan kolmesta miehestä ei tarjonnut minulle. Illallisella kolme miestä halusi välttämättä tarjota minulle. Itse tarjouduin tarjoamaan kolmelle miehelle ravintolassa, ja yksi miehistä antoi minun tarjota .

Ja aika moni noista, jotka eivät halunneet tarjota minulle, kuitenkin halusi tavata minut uudelleen.

&nbsp

Olet treffannut menestyneitä miehiä. He ymmärtävät rahan arvon. He tietävät, ettei raha kasva puussa ja töistä tulee stressiä. Siksi he maksavat vain omat tilauksensa.

Vierailija
158/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nopeasti ymmärtää onko yhteistä pintaa. Sitten vaan mahdollisimman nopeasti tapaamaan tosielämässä.

Jotkut vaan vetkuttelee, jopa vuosia. Käyttäisivät somea.

Vierailija
159/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kieltäytyy maksamasta naisen kahvia, niin se on negatiivinen signaali naiselle. Siksi on parempi ettei mene ollenkaan kahvilaan, jolloin tuollaista tilannetta ei tule vastaan. Eniten kuitenkin harmittaa se, että se on tehoton tapa treffata. Tulee liikaa hutitreffejä. Siksi treffit pitää olla mahdollisimman halpoja ja vähällä vaivalla järjestettyjä. Silloin harmittaa vähemmän, jos ne menee puihin =( nainen ei tunne kemiaa miestä kohtaan).

No sitten kannattaa tosiaan ehdottaa tapaamista vaikka kolmosen ratikassa (ajaa kätevästi ympyrää), jos molemmilla on kausikortti. Sillähän tuosta ongelmasta pääset. En todellakaan usko, että kukaan nainen väkisin raahaa teitä kahvilaan, joten jos sellaisia treffejä ehdotetaan, voitte täysin vapaasti kieltäytyä ja ehdottaa sitä ratikkaa. Muiden ihmisten treffivalintoihin ette toki voi vaikuttaa, mutta mitä ne teitä kiinno

Toisessa ketjussa joku nainen välttämättä halusi kahvilaan ja miehet ehdottivat hänelle kävelyä. Nainen ei suostunut siihen ja oli lopettamassa nettitreffaamista kokonaan tämän takia.

Vierailija
160/237 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se raha vaan se, että nainen yrittää kucettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi