Nettideittailun ongelma
Onko teillä muilla sitä ongelmaa että ette pysty kiinnostumaan netin kautta ihmisistä? Vieraalle ihmiselle ei jaksa alkaa kertoilla itsestään ja homma tuntuu raskaalta työhaastattelulta ja sitten kun tavataan niin mitään kemiaa ei ole. Itse petyn joka kerta kun tapaan nettideitin vaikka hän ihan kiva olisikin. Ja olen vuosien aikana tavannut useamman kymmentä. Ihastun vain oikeassa elämässä tavattuihin ihmisiin mutta saan aina torjuvan vastaanoton.
Kommentit (237)
"Mikään "iskäkroppa" ei ole mitään lievää lihavuutta. Vaan ihan lihavuutta. Miehet mättävät itsensä täyteen rasvaista ruokaa ja sitten vaaputaan ympäriinsä.
Sääliksi käy nykyajan nuoria naisia, kun tuollaista on tarjolla."
Isäkroppa tunnetaan rapakon takana nimellä "dad bod" ja sitä ei pidetä rumana, vaan sillä on jopa oma ihailijakuntansa. Se ei tarkoita mitään selvästi ylipainoista, vaan esimerkiksi sitä kun tunnettu näyttelijä jättää huipputreenaamisen pois roolin jälkeen ja kroppa normalisoituu sellaiseksi vähän pehmeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä kiinnostumaan ihmisistä netin kautta, se ei ole ongelma. Mun ongelma on enemmänkin se, että ne miehet joista minä kiinnostun, eivät kiinnostu takaisin minusta.
Ja toisaalta ne miehet jotka kiinnostuvat minusta, eivät ole minun silmiini kiinnostavia.
Lopetin nettideittailun toistaiseksi kokonaan, ja keskitän nyt kaiken tarmoni ulkonäköni parantamiseen. Ehkä jatkossa kykenen sitten herättämään niiden miesten kiinnostuksen, jotka ovat silmiini riittävän hyvännäköisiä.
Hypergamia. Olet itse joku 5 ja kiinnostut 8+ miehistä kun taas 5-6 miehet ei kelpaa. Yrität miehiä jotka ovat liikaa out of yor league.
Tämä on vähän meidän miestenkin vika, kun me tykkäämme panna melkein aina kun on tilaisuus. Kasin mies siis panee vitosen naista ja sitten sille naiselle jää sellainen harha, että sen on mahdollisuus saada itselleen kasin mies parisuhteeseen. Oma taso ei enää kelpaa ja seuraa tulevaisuus kissojen kanssa.
Naiset taas eivät pane alempitasoisia miehiä, mieluummin ovat vaikka selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhää porukkaa, kun joku kahvi on noin iso ongelma. Mä en tapaisi toiste itaraa miestä, ne on itaria myös tunteissa. Maksan itse, mutta ellei toinen edes tarjoudu, niin iso red flag.
Laittaa ensin sen elämän kuntoon niin ettei joku kahvi ole ongelma, sitten vasta miettii suhteita.
Mikset maksa miehen kahveja, saituri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta se on itselleni ainoa keino deittailuun kun livenä en uskalla lähestyä kiinnostavia naisia. Löysin netistä ihan mukiinmenevän muikkelin. Tällä mennään.
Tyytyjä.
kaikki miehet ovat tyytyjiä. ei hyviä naisia ole olemassakaan. aina pitää tyytyä johonkin keskinkertaiseen
Mielenkiintoista. Mie olen vuosia koittanut tutustutella Deitti Naisiin. Mutta kun minä poika olen niin kova jaarittelemaan kirjoituksissani, niin eihän Naiset ole jaksaneet tällaisen runopoijjaan kanssa pitempää jatkaa tutustumista. Sekait on tuo nykyajan ylitarjonta Naisilla siellä Deitti maailmassa sitä luokkaa. Että ei ole valmiuksia tutustuilla rauhassa pitemmällä kaavalla.. Ajatus varmaankin Naisilla, että josko se ruoho olisi vihreempää siellä toisen aidan toisella puolen... ;-)
Kilttimiehet ja tavikset jää naisetta kun alfapankiirilääkäriastronautit jyrää..
Vierailija kirjoitti:
"Mikään "iskäkroppa" ei ole mitään lievää lihavuutta. Vaan ihan lihavuutta. Miehet mättävät itsensä täyteen rasvaista ruokaa ja sitten vaaputaan ympäriinsä.
Sääliksi käy nykyajan nuoria naisia, kun tuollaista on tarjolla."
Isäkroppa tunnetaan rapakon takana nimellä "dad bod" ja sitä ei pidetä rumana, vaan sillä on jopa oma ihailijakuntansa. Se ei tarkoita mitään selvästi ylipainoista, vaan esimerkiksi sitä kun tunnettu näyttelijä jättää huipputreenaamisen pois roolin jälkeen ja kroppa normalisoituu sellaiseksi vähän pehmeäksi.
Mun käsittääkseni siihen kuuluu myös pieni masu. Yöks. Ei seksikästä, mutta ehkä joku pyöreämpi nainen kiinnostuu.
Mun vanha ketju nostettu näköjään.
Ratkaisu: videopuhelut. Kirjatkaa ennalta ylös muutama avainkysymys. Käykää joka puhelun jälkeen läpi toisen plussat sekä miinukset. Tapaatte vain eniten plussia keränneitä. Niin, ja kertana kiellon päälle. Vaihtakaa Tinderi: https://www.sugardaddymeet.com/ (varakkaita vakavaa suhdetta hakevia)
https://www.seeking.com/ (kevyttä ja vakavaa)
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=0ef9c3858cc9c5ac7e6ae99… (korkeasti koulutettuja lapsettomia)
https://www.millionairematch.com/ (alle 200k/v ryhmä)
TAVIKSET: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Iso ongelma on myös se että tinder yms on täynnä aidallaistujia jotka vatvoo lapsien hankkimista nelikymmpiseksi asti, eikä tiedä mitä haluaa. Miten sellaisten kanssa voi kukaan alkaa suhteeseen kun mieli voi muuttua vuoroviikoin.
Vatulointi kannattaa lopettaa. Suosittelen videopuheiluta ja suoraan kotiin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vatulointi kannattaa lopettaa. Suosittelen videopuheiluta ja suoraan kotiin treffeille.
Suosittelen deittiappien poistamista.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole minkäänlaista ongelmaa kiinnostua netin kautta. Pelkkä valokuva riittää hyvin.
Minulle riittää, että nainen on pantavan näköinen ja perusasiat ovat suurinpiirtein kunnossa. Minulle on aivan sama mitä työtä nainen tekee tai mitä hän harrastaa.
Jos netti treffit sovitaan vain seksin takia,niin eikö ole parempi ettei toinen kiinnosta hirveästi eikä ns.kemiaa ole. ettei jää koukkuun...koska molemmat siinä tapauksessa haluaa seksiä eikä mitään muuta.. kun niin treffit sovitaan niin yleensä ollaan toisissa kiinni jo eteisessä heti kun ovi sulkeutuu ilman turhia kahvitteluja. Kerran menin vanhemman yli 70 v. leski rouvan luo seksi treffeille ,treffit alkoikin kahveilla ja jutustelulla minusta näytti että eihän tästä tullut mitään koko hommasta ,olin jo lähdössä pois kun näytti että homma jäi pelkäksi kahvitteluksi, niin eteisessä mummo pyysi vielä sohvalle istumaan ja tuli viereen ja halailtiin ja kohta oltiinkin jo makkarissa. Muutaman päivän kuluttua pyysi uudelleen kylään niin sitten olikin jo aivan normi meininki nyt aukaisi oven pienessä kesä mekossa ja alla ei ollut mitään,ei rintsikoita eikä pikkareita oltiin toisissa kiinni jo eteisessä,eikä kahvi tarjoilua ollut,pelkkää mehua hymyssä suin tarjoili yli tunnin seksin jälkeen vaan:) kiitteli kovasti kun ei ollut eläissään saanut kuin muutaman minuutin pikaisia.
Eikö edelleenkään sinkkuvanhemmille voida tehdä omaa "tinderiä"?
Lapsettomia naisia/miehiä ei kiinnosta ne lapsen omaavat isät/äidit!
Hypergamia. Olet itse joku 5 ja kiinnostut 8+ miehistä kun taas 5-6 miehet ei kelpaa. Yrität miehiä jotka ovat liikaa out of yor league.