Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaismies HS:ssä: Kumppanin etsinnässä tulisi ottaa käyttöön tämä vanha konsti: lavatanssit

Vierailija
17.01.2024 |

oho

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Tietenkin nyt tarvitaan raikkaita lavatanssityyppisiä tilaisuuksia niille, jotka haluavat tanssia sydämensä kyllyydestä ja niille, jotka haluavat pitkäaikaista seuraa. Itsestään selviä asioita. eivät tekniikka ja ruudut pysty samaan, mihin yhteinen paritanssi ja kiehtova musiikki. On kysymys kohtaamisesta ja mahdollisuudesta löytää oma kumppani.

Tilaisuuden ilmeen pitää tietenkin olla reipas, raikas ja "ryhdikäs". Ei mitään seiniin nojailevia juo..ja tai kän..kaloja, vaan ihan terveitä, paremmin tai huonommin tanssivia sinkkuja. Se, että jotkut ovat hurjan hyviä tanssimaan ei estä sitä, että jokainen, ihan jokainen on tervetullut liikkumaan omalla tavallaan. Kilpatanssijat ovat tietenkin tervetulleita lavalle ihan niinkuin kaikki muutkin. Tärkein on hyvä henki ja jokaiselle jotain-ilmapiiri.

Tanssimaan oppii tanssimalla, se pitää jokaisen muistaa. Vähitellen ja pikkuhiljaa oppii kuuntelemaan rytmiä, askeltamaan musiikin tahdissa ja toimimaan yhdessä parin ja muiden kanssa tanssilattialla. Niinhän kaikki opettelevat, ei se sen kummempaa ole.

Lavatanssit tarkoittaa nykyisinkin raitista tanssimaan ja viihtymään tulevaa porukkaa suuressa viihtyisässä hallimaisessa tai muussa vastaavassa tilassa hyvän tanssittavan musiikin säestyksellä. Talvella ja viileinä iltoina tarvitaan lämmitetyt tilat.

Nuoret hyvät artistit, jotka haluavat tanssittaa "koko illan" eli asiakaslähtöisyys on heille itsestäänselvyys. Kaikenlaisille tyyleille ja kaikenikäisille on tilaa, mutta hyvät käytöstavat on oltava. Ostettavissa on mm. kahvia, teetä, leivonnaisia, makeita ja suolaisia, mahdollisesti pieni lasillinen juotavaa, karkit jne. eli ei keskitytä juomaan vaan seuraamaan toisten tanssimista, kuuntelemaan musiikkia ja pyörähtelemään avaralla lattialla.

Tunnelma syntyy hämäryydestä, musiikista, ihmismäärästä, koristevaloista, iloisista ihmisistä ja "kotoisuudesta", siitä, ettei tarvitse olla parkettien partaveitsi eikä kauneuskuningatar, vain siisti ja hyväkäytöksinen. Kaikki voivat rupatella ja jutella kaikkien kanssa, vaihtaa kuulumisia ja keskustella pöytien ääressä tai lavan penkeillä. Paikalle tullaan viihtymään, ei arvostelemaan. Jotain tällaista on lavatanssit, joita nykyisinkin tarvitaan.

Vierailija
102/105 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni neuvo on huono.

Hyvin harva mies viihtyy missään tanssimiseen liittyvässä.

Urheilutreffit soveltuu paremmin, koska suurin osa sinkkumiehistä urheilee.

Valtion pitäisi järjestää sinkku-urheilutapahtumia.

Miksi valtion? Mikseivät sinkut järjestä sinkkutapahtumia? Ai niin, ne oma-aloitteisuuden omaavat eivät ole sinkkuja kauaa, ainoastaan ne jotka eivät osaa itse tehdä mitään oman elämänsä parantamiseksi vaan tarvitsevat kaikkeen valtion tai äidin ohjaavaa kättä.

Mä olen kyllä aktiivinen nainen. Olen myös tinderissä ja teen sielläkin välillä aloitteita. Ongelmana on, että miehet eivät halua muuta kuin seksiä ja kotitreffejä. Todella harva viitsii lähteä kahville tai kävelylle. Myös muut liikunta-aiheiset treffit sopisi. Mun kokemus on, että suomalaiset miehet ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo hän, joka ei ole oppinut tanssimaan ja jota tanssiminen ei kiinnosta.

Olen itse ollut intohimoinen tanssija ja käytinkin kulunutta sanontaa:"parasta mitä voi tehdä housut jalassa". Harmi että tuli korona. Tauon aikana hävisi motivaatio. Mutta kannatan!

Vierailija
104/105 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilevalle sinkkunaiselle on niin kipeästi kysyntää, että sinkku-urheilutapahtuma olisi täynnä vain miehiä.

Tämähän se taitaa. Urheilullisen vartalon omaavan naisen ei tarvitse kuin laittaa tinder tulille, ja parissa vuorokaudessa hänellä on tuhansia miehiä jonossa, joista voi sitten valita parhaat päältä.

Älä puhu paskaa. Kyllä on hiljaista tinderissä. Eihän nuo miehet uskalla lähteä edes treffeille. Mulla oli paljon enemmän vientiä 20kg tuhdimpana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi