Espoolaismies HS:ssä: Kumppanin etsinnässä tulisi ottaa käyttöön tämä vanha konsti: lavatanssit
Kommentit (105)
Lavatanssit on katoavaa kansanperinnettä. Suurin toivein kävin pari tanssikurssia ja kävin lavatansseissa mutta ei ollut yhtään alle 50v naista!
M37
Pervot puristelemassa perseitä. Taidan jättää väliin.
Kyllä yhtäläisesti tanssilavalta voi "löytää" oman narsistin, väkivaltaisen hullun ja naisenhakkaajan.
Ei kaikki mikä on -50 luvulta, ole pelkkää romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketään 50-v nuorempaa ei humppatanssit kiinnosta. -80-luvulla yksi opiskelutoveri löysi kumppanin Pavilta ,mutta olisi kyllä kannattanut jättää väliin. Ne, jotka harrastaa lavatansseja harrastaa niitä sen valmiin kumppanin kanssa.
Kyllä niissä jengi nykyään vaan käy, ihan nuorempikin. Kaveri löysi sieltä kumppanin joku vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niitä vanhoja paritansseja ei voi tanssia koskettamatta, joten ne luokitellaan nykyään ahdisteluksi. Syyte tulee miehelle.
Entä jos nainen hakee tanssimaan? Tuleeko syyte silloinkin miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään 50-v nuorempaa ei humppatanssit kiinnosta. -80-luvulla yksi opiskelutoveri löysi kumppanin Pavilta ,mutta olisi kyllä kannattanut jättää väliin. Ne, jotka harrastaa lavatansseja harrastaa niitä sen valmiin kumppanin kanssa.
Ei kiinnosta humpat kaikkia yli 50v. Mua ei kiinnosta. Disco kiinnostaa edelleen.
54v.
Niin kyllä se lavatanssien kulta-aika on ollut nykyviisikymppisten vanhempien nuoruudessa. Kuinkahan moni onkaan saanut alkunsa lavatanssien jälkeen, kun on peuhattu heinikossa tai jossain aitassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä vanhoja paritansseja ei voi tanssia koskettamatta, joten ne luokitellaan nykyään ahdisteluksi. Syyte tulee miehelle.
Tulee varmaan, jos mies vaikka vahingossa koskettaa liian alhaalta alaselästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni neuvo on huono.
Hyvin harva mies viihtyy missään tanssimiseen liittyvässä.
Urheilutreffit soveltuu paremmin, koska suurin osa sinkkumiehistä urheilee.
Valtion pitäisi järjestää sinkku-urheilutapahtumia.
Miksi valtion? Mikseivät sinkut järjestä sinkkutapahtumia? Ai niin, ne oma-aloitteisuuden omaavat eivät ole sinkkuja kauaa, ainoastaan ne jotka eivät osaa itse tehdä mitään oman elämänsä parantamiseksi vaan tarvitsevat kaikkeen valtion tai äidin ohjaavaa kättä.
Valtion ei pidä harjoittaa parittamista eikä ihmiskauppaa.
Mutta kuitenkin pitää tuoda tänne rekkalavoittain nuoria irakilaisia herrasmiehiä suomalaisten naisten k karuselliin ja elättää ne valtion kustannuksella?
Ukrainalaisia huo ria han tänne on enemmän tuotu miesten pillukaruselliin ja valtion elätettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Pervot puristelemassa perseitä. Taidan jättää väliin.
Lavatansseissa käyneet naiset: puristellaanko siellä muka oikeasti perseestä?
Oikein kunnon soidinareena.
Mitä etuja lavatansseissa olisi verrattuna tavalliseen ravintolaan? Se toimi silloin aikoinaan kun suosituille tanssilavoille tultiin kaukaa naapuripitäjistä polkupyörillä ja kavereiden kyydissä autoilla. Tutustuttiin muiden kylien nuoriin.
Onko kukaan tänne kommenttia heittäneistä käynyt koskaan lavalla? On paikkoja eläkeläisille ja myös nuoremmille ihan 25-30v lähtien. Lavoilla ei ole juoppoja eikä riidanhaastajia vaan sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyviä ihmisiä.
Olisiko se niin vaikeaa viettää iltaa selvänä ja kohdata uusia ihmisiä ilman digitaalista vääristymää?
Vierailija kirjoitti:
Mut naiset ei halua tanssia meidän rumien miesten kanssa. Olin kerran lavatansseissa niin kaikki muut tanssi siellä ja minua rumilusta ei kukaan hakenut tanssimaan.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Oikeat miehet hakevat naisia tanssiin eivätkä odota penkillä, että heitä tultaisiin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tänne kommenttia heittäneistä käynyt koskaan lavalla? On paikkoja eläkeläisille ja myös nuoremmille ihan 25-30v lähtien. Lavoilla ei ole juoppoja eikä riidanhaastajia vaan sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyviä ihmisiä.
Olisiko se niin vaikeaa viettää iltaa selvänä ja kohdata uusia ihmisiä ilman digitaalista vääristymää?
Pari kertaa ollut landella teininä. En tykkää humpista.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä se lavatanssien kulta-aika on ollut nykyviisikymppisten vanhempien nuoruudessa. Kuinkahan moni onkaan saanut alkunsa lavatanssien jälkeen, kun on peuhattu heinikossa tai jossain aitassa.
Mun vanhemmat asuivat helsingissä ja siellä he tapasivat. He eivät ole lavatansseissa kävijöitä.
Lavatansseissa käy ihan kaikenikäisiä 20v-70v. Joitain vuosikymmeniä sitten lavoilta löytyi vielä pysyviä parisuhteita mutta sekin on muuttunut miehen kannalta. Naisia on tosiaan enemmän mutta heidänkin kiinnostus kohdistuu niihin parhaimpiin tanssittajiin. Terävä kärki kiinnostuksesta löytyy myös tansseissa. Ja niillä harvoilla miehillä riittää vientiä ja parisuhde vaihtuu ihan niin nopeasti kuin itse haluavat.
Kävin kerran tanssilla, eikä siitä tullut yhtään mitään. Unohdin askelia, enkä pysynyt yhtään perässä jne.
Ketä kiinnostaa tanssiminen? Naisia ja p*illuhaukka miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti.
Pääsee helpommalla kun on puoliso ja asutaan yhdessä. Saa ilmaiseksi. Minä olen aina maksanut vuokran ja sähkön. Ei ole mies maksanut.