Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaismies HS:ssä: Kumppanin etsinnässä tulisi ottaa käyttöön tämä vanha konsti: lavatanssit

Vierailija
17.01.2024 |

oho

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ukrainalaisia huo ria han tänne on enemmän tuotu miesten pillukaruselliin ja valtion elätettäviksi."

Eipä niitä juuri näy täällä pk seudulla kun taas joka toinen mies on ruskea tai musta.

Vierailija
62/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaikka ilman pimpsaa mieluummin kuin tanssisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa vallitsee nykyään vaintanssimassa-ideologia. Parisuhdetta ei haeta eikä haluta vaan nopeasti vaihtuvaa seuraa.

Vierailija
64/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatassin tapahtumasta ei sitten saa unohtaa sitä juovuspäissään tappelua

Nykyään akatkin on niin pirun rääväsuisia ja juoppoja, että nekin saa jo nykyään osallistua niihin turpaanveto kisoihin lavan takana. Kun eivät ole tuohisuita nykyään, niin ei kait ne mitään lasileukojakaan ole? Ainakin kehuvat pystyvänsä samaan kuin miehetkin, joten kossu kitusiin ja lavan taa ottaan mittaa. Jos eivät nyrkein pärjää, niin läskeinä voivat aina nakata mahansa ukon päälle ja riipparit siihen perään painoksi. Sieltä ei enää elävänä sen jälkeen kyllä nousta. Se on RIP siinä kohtaa alle jääneelle.

Vierailija
65/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sadattuhannet parit ovat päätyneet yhteen tanssilavalla. Mitä siellä tapahtui? Kun nuori mies oli kammannut tukkansa brylcreemillä ja vaihtanut ylleen sen paremman paidan, hän suunnisti lämpimässä kesäillassa lähimmälle lavalle, jossa jo soi unelmia, kaipausta ja hellyyttä vannova musiikki. Hieman hämärässä valaistuksessa hänellä oli noin sata nuorta neitoa edessään, toinen toistaan kauniimpia, ja hän saattoi vain pikkupokkauksella saada heistä kenet vain hetkeksi omakseen. Siitä vain käsi käteen ja toinen tytön ympäri. Neidon hehkeä lämpö ja tähtisilmät säteilivät tosi lähellä, hiuksia meni ehkä vähän suuhun, ja molempien korvissa kaikui, miten sinua rakastan ja jumaloin."

Siis kyllähän tuosta tulee jokaiselle alle 70-vuotiaalle naiselle lähinnä oksennuksen maku suuhun.

Vierailija
66/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatassin tapahtumasta ei sitten saa unohtaa sitä juovuspäissään tappelua

Nykyään akatkin on niin pirun rääväsuisia ja juoppoja, että nekin saa jo nykyään osallistua niihin turpaanveto kisoihin lavan takana. Kun eivät ole tuohisuita nykyään, niin ei kait ne mitään lasileukojakaan ole? Ainakin kehuvat pystyvänsä samaan kuin miehetkin, joten kossu kitusiin ja lavan taa ottaan mittaa. Jos eivät nyrkein pärjää, niin läskeinä voivat aina nakata mahansa ukon päälle ja riipparit siihen perään painoksi. Sieltä ei enää elävänä sen jälkeen kyllä nousta. Se on RIP siinä kohtaa alle jääneelle.

🤣

Vierailija
67/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tässä takavuosina tanssikurssilla. Kaikki muut osallistujat tulivat sinne pareittain. Minä jouduin harjoittelemaan soolona. Opettaja, olikohan nimeltään Musa Satson tai jotain sinne päin, kehotti minua pyytämään työkaveria mukaan. Kysyin, että täällä ole muita opettaja, joilla olisi aikaa harjoitella kanssani. Musa Satson äksyili, etta luulenko minä että tämä olisi joku eS-kårt-palvelu.

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan tuollaista palautetta, en viitsi.

No mikset pyytänyt rohkeasti jotain tuntemaasi sinkkumiestä (työkaveri, kaveri, kaverin tuttu jne.) mukaan pariksi. Tuohan olisi ollut mahtava tapa tutustua ja saada parisuhde. Ja suojaverho aloitteelle jolla ei voi menettää kasvojaan, jos mies sattuisi kieltäytymään niin aina olisi voinut kuitata etteikö tanssiminen ja kulttuurin harrastaminen naisten kanssa kiinnosta.

Vierailija
68/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itte hakee niitä naisia tanssimaan.

Eikö muut märkäkorvat sulle tätä kertoneet?

Vierailija
69/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin käydä aikanaan tanssimassa, mutta sitten aloin seurustelemaan eikä tämä nykyinen aviomies tykkää tanssimisesta niin siellä ei käydä. 

Vierailija
70/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa se perä, että ennen ne lavatanssit oli suunnilleen ainoaa viihdettä ja semmoinen juttu jonne kaikki seudun nuoriso kokoontui ja kyllähän sitä sitten parisuhteitakin tuli. Nykyään on niin paljon erilaisia vaihtoehtoja, ettei ole mitään paikkaa minne yhtä iso osa nuorisosta kokoontuisi. No, yökerhot ym on varmaan lähinnä vastine entisajan lavatansseille. 

Jos ei juo paljon alkoholia tai halua säännöllisesti heikentää kuuloaan jumputtavalla musiikilla, niin yökerhot ovat huono paikka etsiä puolisoa. Ja tällaisia nuoria on koko ajan enemmän kun vapaa-ajan viettoon löytyy nykyään paljon enemmän vaihtoehtoja. Lisäksi jos etsit puolisoa baarista, niin on suuri riski, että pyydystät baarikärpäsen. Onko sitten ihme jos liitossa ilmenee alkoholiongelmaa.

Vierailija
71/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää tinterit yms toimi

Vierailija
72/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut naiset ei halua tanssia meidän rumien miesten kanssa. Olin kerran lavatansseissa niin kaikki muut tanssi siellä ja minua rumilusta ei kukaan hakenut tanssimaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Etkö hymyillyt mummeleille viehkeästi?

Vierailija
73/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot puristelemassa perseitä. Taidan jättää väliin. 

Lavatansseissa käyneet naiset: puristellaanko siellä muka oikeasti perseestä?

Minua suudeltiin joskus väkisin. Olin seinän ja miehen välissä enkä päässyt pois. Mutta siitä on kyllä jo aikaa. 

Vierailija
74/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suudeltiin joskus väkisin. Olin seinän ja miehen välissä enkä päässyt pois. Mutta siitä on kyllä jo aikaa. 

Vissiin kai tollaset pitäisi ilmoittaa viranomaisille, mutta naiset nyt ei tunnetusti ilmoita mitään. 

On vaan sitten muuten säikkyjä. 

Vierailija
75/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin kai tollaset pitäisi ilmoittaa viranomaisille, mutta naiset nyt ei tunnetusti ilmoita mitään. 

On vaan sitten muuten säikkyjä. 

Viranomaiset ei tiedä puoliakaan mitä Suomessa tapahtuu. 

Vierailija
76/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee suolaiset kyyneleet poskillaan

Hikinen käsi leninkiä Painaa

Ja hänen meikin peittämä ihonsa Väsyneet katseet toisiaan Karttaa

Se on tanssia ihmisten,

Tanssia jumalten, tanssia välillä taivaan ja maan

Suurta ja kaunista, pientä ja totista

Kun ihminen ihmistä Kiusaa

Ja kuka tahtia laskee?

Kuka rytmiä lyö?

Kuka nousee ja kumartaa

Ja kuka istuu ja jää?

Kuka myöntää ja lähtee?

Ja tangossa toisensa kohtaa

Se on tanssia ihmisten,

Mies naistaan vie,

Sydän tahteja lyö

Kun poskea poskelle Painaa

Yli parketin

Yli savuisen Hallin

Poika tytön taivuttaa

Hetkeks unohtaa

Nuo kaksi kaiken saa

Yli parketin

Tytön hiukset oudon kiillon saa Tuoksuu savuinen ilma

Kuin ruusuinen tarha

Vain hetken on harha

Niin kaksi nuo takertuu

Ja hänen huulensa huutavat juotavaa

Rasvainen tukka salin valoissa vain Kiiltää

Kengät liukuvat pitkin salin lattiaa

Elämänviivoja jauhoon vain piirtää

Se on tanssia ihmisten,

Tanssia suurien, tanssia pienien

Kun ihminen ihmistä Kiusaa

Ja se on tanssia ihmisten,

Tanssia suurien, tanssien pieniä

Kun ihminen ihmistä

Kun ihminen ihmistä kiusaa

SEHV - Tango

Vierailija
77/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on nykyään , käden ali tai yli , voltti sinne toinen tänne. Ei perinteistä tanssia juuri ollenkaan.

Vierailija
78/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pari vuotta sitten parisalsan. Tunneilla paria vaihdetaan koko ajan, joten yksin sinkkunakin oli helppo mennä. Helsingissä salsa- ja bachata bileitä on useammat viikossa, joissa tapaa uusia ihmisiä ja pääsee tanssimaan. Keskimäärin kolmekymppisiä osallistujia, mutta porukkaa on nuorista pappoihin. Yleensä kaikki on selvinpäin. Suosittelen! Nykyinen poikaystävä ei löytynyt salsapiireistä, mutta useampi tuttu on löytänyt.

Vierailija
79/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tässä takavuosina tanssikurssilla. Kaikki muut osallistujat tulivat sinne pareittain. Minä jouduin harjoittelemaan soolona. Opettaja, olikohan nimeltään Musa Satson tai jotain sinne päin, kehotti minua pyytämään työkaveria mukaan. Kysyin, että täällä ole muita opettaja, joilla olisi aikaa harjoitella kanssani. Musa Satson äksyili, etta luulenko minä että tämä olisi joku eS-kårt-palvelu.

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan tuollaista palautetta, en viitsi.

No mikset pyytänyt rohkeasti jotain tuntemaasi sinkkumiestä (työkaveri, kaveri, kaverin tuttu jne.) mukaan pariksi. Tuohan olisi ollut mahtava tapa tutustua ja saada parisuhde. Ja suojaverho aloitteelle jolla ei vo

Olen siis itse "mies", ystävä hyvä. Muuten ihan hyvä ohje.

Vierailija
80/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko nämä tyhjilleen jääneet Padel hallit muuttaa tanssilavoiksi? Sinne pariutumattomien olisi pakko mennä vaikka sen neljä kertaa kuukaudessa, tai työmarkkinatuesta nipistetään.

Tietenkin tehtäisiin kirjallinen sopimus kolmena kappaleena siitä, että tanssipartneri saa koskea fyysisesti niihin kehon osiin, jotka on merkitty kädenkuvalla ja tunnusvärillä.

Miten pariutumattomuus liittyy työmarkkinatukeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi