Miehet ihannoi 50-lukua
Totta. Amerikassa ja Englannissa oli naisia joiden piti hakea rauhoittavia jopa kamaa pärjätäkseen. Täysin toimimaton nainen lähetettiin parantolaan. Kuuluisa mutta tulee tässä. Olisit ollut aivan yhtä yksin mitä nytkin. Kotirouvan sai ainoastaan työssäkäyvä mies. Miehen tuli myydä itsensä naisen perheelle. Mikäli naisen isä sanoi ei, piti vain niellä ylpeytensä.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teidän mielestä tämä Kataa kiusaava nainen yritti sanoa someviesteillään?
Tulkitsenko oikein että hänen mielestään Kata on väärin nainen, loppuelämänsä kun kehtasi nuorena tehdä rahaa upealla ulkonäöllään. Eli ns pick me tapaus johon ei voi enää ikinä luottaa naiseuden ollessa kyseessä, ja koska kata oli superkaunis, hänellä ei ole oikeutta tehdä taidetta, ottaa kantaa yhtään mihinkään, eikä nyt ainakaan röyhkeästi puolustaa itseään.
Ei mahdu heidän ahtaisiin muotteihinsa. Siksi herättää silmitöntä raivoa.
Niin, ketkäs olivatkaan niitä misogyynejä?
Naiset osoittautuvat tässä susiksi naiselle joka ei antaudu wokepaskan edessä. On se jännä miten lyhyet jäljet näiden valheilla (kaksoisstandardeilla) aina on.
Eivät kaikki naiset ole tuollaisia. Enemmän miehet on olleet naisille susia historian saatossa...Mutta tätä ei suurin osa miehistä tule koskaan myöntämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teidän mielestä tämä Kataa kiusaava nainen yritti sanoa someviesteillään?
Tulkitsenko oikein että hänen mielestään Kata on väärin nainen, loppuelämänsä kun kehtasi nuorena tehdä rahaa upealla ulkonäöllään. Eli ns pick me tapaus johon ei voi enää ikinä luottaa naiseuden ollessa kyseessä, ja koska kata oli superkaunis, hänellä ei ole oikeutta tehdä taidetta, ottaa kantaa yhtään mihinkään, eikä nyt ainakaan röyhkeästi puolustaa itseään.
Tämähän se. Kommentoija varmaan itse ruma nainen ja ei ikinä saisi ns tienattua ulkonäöllään kuten Kata. Harmi että naiset ovat toistensa kimpussa, kun olisi parasta kannustaa ja tukea toisiaan. Itse ihmettelen juuri sitä, että Kataa moralisoidaan jostain vanhoista Playboy-kuvista mutta seksin myymistä yleisesti pidetään "voimaannuttavana"
Melkoista kaksinaismoralismia, Kata ei tietääkseni koskaan toi
Kaksoisstandardit ovat wokefeminismin syvintä, joskin läpimätää, ydintä. Kun ei muuta keksitä aletaan patologisesti somessa jahtamaan yksitttäisiä eri mieltä olevia. Sairastahan tuo on.
Jaa. En itse ainakaan kaipaa menneitä aikoja. Minun elämä on kunnossa, vaikka monella muulla se tumtuu olevan sekaisin.
Kyllä ennen oli asiat paremmin. Ei ollu mitään feministejä eikä muu sukupuolia. Naiset piti kodin kunnossa, kersat ja ukot kurissa, ja miehet toi leivän pöytään. Eikä ollu ihmisillä mitään pöörn outtia eikä muitakaan nykyajan keksittyjä sairauksia. Ei oo ihme että nykyään ei synny lapsukaisia ja maassa menee muutenkin kaikki päin persettä. Hävettää ihan teidän puolesta.
50 luku oli hyvää aikaa. Hienoja autoja, hyvää rauhallista arkkitehtuuria ja tehtaissa raskaita koneita. Sillon rakennettiin kunnalliskoteja ja kansakouluja sekä myös ammattikouluja.
Tämähän se. Kommentoija varmaan itse ruma nainen ja ei ikinä saisi ns tienattua ulkonäöllään kuten Kata. Harmi että naiset ovat toistensa kimpussa, kun olisi parasta kannustaa ja tukea toisiaan. Itse ihmettelen juuri sitä, että Kataa moralisoidaan jostain vanhoista Playboy-kuvista mutta seksin myymistä yleisesti pidetään "voimaannuttavana"
Melkoista kaksinaismoralismia, Kata ei tietääkseni koskaan toiminut prostituoituna