Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Hän haluaa pukeutua mieheksi, ehkä mennä pitemmälle hän haluaa Sukupuolileikkauksrn aloittaa hormoni hoidot !
Haluaa siis muuttua mieheksi !
Se on nykypäivää .
Sitä, että töistä tullesta heität muijan keittiön pöydälle ja panet lupia kyselemättä siemenet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että on ketterä käsistään? Tuntuu turvalliselta ja miehekkäältä. Sama juttu kun miehet kuvailee "naisen tulee olla naisellinen" eivätkä osaa selittää. ps. Vaatteet ei tuo naisellisuutta
Samaa mieltä, että vaatteet (eikä ripsien ja kynsien pidennykset) ei tuo automaattisesti naisellisuutta. Esimerkiksi työkaverini pukeutuu suht naisellisesti, mutta hänen olemuksensa, eli miten liikkuu ja kantaa itsensä tuo mieleen lähinnä tukkijätkän. Harppoo pitkillä askelilla, polttaa tupakkaa, istuu epäryhdikkäästi jalat levällään ym. Kun kehon kieli on tuollainen miehekäs, niin ei sitä naiselliset vaatteet pelasta. Jos on naisellinen olemus (eli eleet ja miten kantaa itsensä) ja naisellinen tapa liikkua, niin näyttää naiselliselta vaikka miesten työhaalarit päällä. Jostain syystä Suomessa naisellisuutta aliarvioidaan ja pidetään heikkoutena. Välillä tuntuu, kuin osa naisista haluaa olla "hyviä jätkiä", ja tuon takia käytös muita naisia (varsinkin niitä naisellisia) kohtaan on väheksyvä ja piikittelevä.
Vierailija kirjoitti:
Monet vastaajista sanoo miehisyyden olevan ketterä käsistään.
Minulle miehisyys on vastuunkantoa, eletään kuin puhutaan ja kunnioittamista. Vankkumaton ja horjumaton tukipilari tilanteessa kuin tilanteessa, ilman karjuntaa tai ärjyntää.
Se osaako vai ei osaa vaihtaa renkaat autoon, sillä ei ole merkitystä.
Tässä asia on täydellisesti selitetty. Eli sillä ei tarkoiteta mitään äänekästä ylimielistä machoilua eikä ole merkitystä kuinka hyvin osaa tehdä ns miesten töitä.
Miehekäs mies ei aliarvioi eikä väheksy naissukupuolta.
Vihaan tuota sanontaa, koska haluaisin samaa myös jos seurustelisin naisen kanssa ja ylipäätään myös kavereissa. Mutta kuitenkin vastaan. Rehellinen, vastuuntuntoinen, vastuunkantaja, eikä mikään laiska vätys. "Jämpti", kunnioittaa muita ihmisiä ja eläimiä, ei pakene vaikeita tilanteita vaan hoitaa asiat kuntoon. Yms. Ehkä helpoiten aukeaa vastaesimerkin kautta. Viimeinen "mies" jonka kanssa haluaisin olla on sellainen kieroilija joka ei arvosta ketään, tuijottaa omaa napaa 24/7, pakenee tai välttelee haasteita ja on patalaiska.
Tarkottaa ettei oo mun tyyppiä tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että töistä tullesta heität muijan keittiön pöydälle ja panet lupia kyselemättä siemenet sisään.
Juuri tälläisia pieniä tekoja kaipaan. Näytä olevasi mies etkä hiiri.
miehekäs mies tekee miesten juttuja. elättää perheensä, on rehellinen, ei ulise joka asiasta. tämän sortin mies asettaa naiselle rajat, johtaa perhettä, on uskollinen. miehekkään miehen ei tarvitse työpäivän jälkeen hoitaa kotona yhtään mitään. se on naisen valtakuntaa pitää taloutta siellä miehen rakentamassa talossa. (tällä tarkoitan kotiäitiä/vaimoa). vahva ja itsenäinen nainen onkin nyt pulassa, koska ei miestä löydä. miehekäs mies tahtoo naisellisen naisen, ei miehekästä naista, joka on juuri se voimaantunut boss-babe. liberaalimieshän on naisellinen ja herkkä, joka ei sitten kelpaakaan liberaalille pomo-naiselle, joka ei jaksakaan olla se mies talossa. raikasta talvipäivää kaikille miehisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
miehekäs mies tekee miesten juttuja. elättää perheensä, on rehellinen, ei ulise joka asiasta. tämän sortin mies asettaa naiselle rajat, johtaa perhettä, on uskollinen. miehekkään miehen ei tarvitse työpäivän jälkeen hoitaa kotona yhtään mitään. se on naisen valtakuntaa pitää taloutta siellä miehen rakentamassa talossa. (tällä tarkoitan kotiäitiä/vaimoa). vahva ja itsenäinen nainen onkin nyt pulassa, koska ei miestä löydä. miehekäs mies tahtoo naisellisen naisen, ei miehekästä naista, joka on juuri se voimaantunut boss-babe. liberaalimieshän on naisellinen ja herkkä, joka ei sitten kelpaakaan liberaalille pomo-naiselle, joka ei jaksakaan olla se mies talossa. raikasta talvipäivää kaikille miehisille miehille.
koetko itse olevas tämmönen?
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaan taipuvainen, epäluotettava, alkoholiin päin kallellaan. Sellaisethan naisia saavat.
Ei kyllä minä ajattelen, että sanonta tarkoittaa: vastuuntuntoinen, rehellinen, miehekäs, vahva ja kiinnostunut seksistä naisensa kanssa.
Jokainen varmaan saa tulkita omista lähtökohdistaan. Sinulla on ollut tuollainen kuvaamasilainen isä. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tälläisia pieniä tekoja kaipaan. Näytä olevasi mies etkä hiiri.
Naiset haluaa tätä koska voi tarpeen tullen sitten ilmoittaa r*aiskauksesta jos mies muuttuu epämiellyttäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaan taipuvainen, epäluotettava, alkoholiin päin kallellaan. Sellaisethan naisia saavat.
Ei kyllä minä ajattelen, että sanonta tarkoittaa: vastuuntuntoinen, rehellinen, miehekäs, vahva ja kiinnostunut seksistä naisensa kanssa.
Jokainen varmaan saa tulkita omista lähtökohdistaan. Sinulla on ollut tuollainen kuvaamasilainen isä. Otan osaa.
Oletko itse sitten todella naisellinen nainen? Panostat siihen että miehesi haluaa seksiä kanssasi jne
Tuli tästä ketjusta mieleen yksi exäni. Hän oli ulkoisesti hyvin miehekäs. Naisten päät kääntyivät hänen kohdallaan. Mutta, kun ihmiseen tutustui, niin pinnan alta paljastui naisia väheksyvä, laiska, selkärangaton, itsekeskeinen passuuttaja. Ja piti itseään niin miehekkäänä että. Onneksi en päätynyt hänen kanssaan saman katon alle, sillä osani olisi ollut väheksytty kodinhengetär joka olisi joutunut tekemään kaikki kotiin liittyvät työt, kun herra olisi raskaan kuntosalilla pullistelun jälkeen maannut väsyneenä sohvalla. Sääliksi käy sitä naista, joka meni lisääntymään tuon tollon kanssa.
Että se on karvainen ja karjuu pannessaan a l l a h u a k b a r i a.
Vierailija kirjoitti:
Että se on karvainen ja karjuu pannessaan a l l a h u a k b a r i a.
Kiihottaako tää sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sitten todella naisellinen nainen? Panostat siihen että miehesi haluaa seksiä kanssasi jne
Mieheni on niin miehekäs, että hän haluaa seksiä heti, kun menen hänen viereen saman peiton alle.
Ne, miehet, joilla on heikko seksuaalinen halu ja kyky, voivat olla kokonaan pariutumattakin, ainakin naisen kanssa. Ei aseksuaalisuudessakaan ole mitään vikaa. Etsi toinen samanlainen kumppaniksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on niin miehekäs, että hän haluaa seksiä heti, kun menen hänen viereen saman peiton alle.
Ne, miehet, joilla on heikko seksuaalinen halu ja kyky, voivat olla kokonaan pariutumattakin, ainakin naisen kanssa. Ei aseksuaalisuudessakaan ole mitään vikaa. Etsi toinen
Joo en vois kuvitella kyllä sun kaltasen olennon kanssa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Eihän autoa voi korjata ilman koulutusta ja välineitä. Ammattilainen on sitä varten.
Jos nainen sanoo (jokin asia tähän), mitä se tarkoittaa?
Vastaus: unohda se mitä nainen sanoo. Katso mitä hän tekee, ja vedä siitä johtopäätökset.
Käytännön sovellus: nainen sanoo että miehen pitää olla vankkumaton tukipilari, joka ei valita mistään. Tarkoittaa käytännössä, että miehen pitää kestää naisen äksyilyt ja oikut, eikä itse saa olla mitään mieltä mistään.
Käytännön asioiden perusteella sitten vedetään johtopäätökset siitä, jatkaako naisen kanssa, vai pistetäänkö kiertoon.
Monet vastaajista sanoo miehisyyden olevan ketterä käsistään.
Minulle miehisyys on vastuunkantoa, eletään kuin puhutaan ja kunnioittamista. Vankkumaton ja horjumaton tukipilari tilanteessa kuin tilanteessa, ilman karjuntaa tai ärjyntää.
Se osaako vai ei osaa vaihtaa renkaat autoon, sillä ei ole merkitystä.