Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Mihin moderni vahva ja itsenäinen nainen muka tuollaista miestä tarvitsee?
Huoh. Mä haluan miehen (siis oikean miehen) kumppaniksi ja seksiin. Se, että osaan itsekin tehdä asioita ei tarkoita sitä, että haluaisin elää loppuelämäni ilman miestä, parisuhdetta ja seksiä.
Te naiset ette tiedä mitä te haluatte 😅
Kyllä mä tiedän mitä mä haluan. Hyvin selkeästi olen tähänkin kirjoittanut mitä haluan. Te miehet kuvittelette tietävänne mi
Mitä sitten vingut?
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää mieheltä ja käyttäytyä kuin mies. Suomessa näitä on äärimmäisen vähän. Käytännössä pakko hakea ulkomailta.
Minusta ei ole mitään ihanampaa, kuin suomalainen mies! Siis parhaimmillaan. Heissä on jotain tyyntä ja vakaata. Olemus herättää luottamusta ja käytös todistaa sen. Siis ihan parhaita!
Olen yhden kanssa naimisissa, enkä siis hae uusia miehiä. Mutta ympärillä ja naapurustossa on näitä perinteisiä parhaita. Heidän kanssa on ilo ihan vaan vaikka vaihtaa kevyet kuulumiset pihalla kohdatessa.
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat he, jotka luulevat, että heitä yritetään suunnilleen väkisin iskeä, vaikka vain tervehtis. Nyt kun ikää on karttunut, on tuo ominaisuus jäänyt jo taakse. Tän päivän pari-kolmekymppiset nuoret miehet ovat kohteliaita ja hyviä keskustelemaan. Ainakin omassa elinpiirissä
Itse jos tuollaista sanoisin, niin tarkoittaisin että ottaa vastuun omasta elämästään eikä olisi mikään mieslapsi, joka odottaa kaiken tippuvan syliin. Mutta todennäköisesti en sanoisi tuota ääneen monitulkintaisuuden takia, vaan tyytyisin tekemään omat johtopäätökseni käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Autot on kiinnostanu aina yhtä vähän kuin naisen nautinto.
No sulla sitten tuskin on ollut paljon naisia ja jokainen nainen jäänyt yhteen kertaan jos jonkun olet saanut ansaan. Huvittavaa kun jotkut miehet kuvittelee, että on jotenkin kehuttava asia ettei naisen nautinto kiinnosta.
Oikeita naisia ja miehiä kiinnostaa oman nautinnon lisäksi sen toisen osapuolen nautinto.
Eipä tuo emäntä oo valittanu vaikka auto olis korjaamolla
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.
Oletko sinä? Incel? Kukaan muu ei ole tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että on ketterä käsistään? Tuntuu turvalliselta ja miehekkäältä. Sama juttu kun miehet kuvailee "naisen tulee olla naisellinen" eivätkä osaa selittää. ps. Vaatteet ei tuo naisellisuutta
ketterä? siis nopea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi naisen tuottaa nautintoa? Naisessa on vikaa jos ei nauti ei se mikään miehen homma ole sellaisista välittää.
Miehen kannattaa sitten myös tyytyä ihan omaan käteensä. Miksi naisen pitäisi antaa kehonsa miehen rnkkualuataksi. Hoidelkoot mies itse itsensä.
Minun mies ottaa aina tilanteen haltuun. Jos auto hajoaisi johonkin metsään niin alkaisi systemaattisesti ja rauhallisesti selvittää tilannetta. Jos mulla on joku kiista vaikka äidin kanssa niin rauhoittaa tilannetta sellaisella järkipuheella. On turvallinen ja luotettava. Jos vaikka orava jää auton alle, ei ala skitsoilla, vaan ottaa jonkun palikan käteen ja päästää eläimen kärsimyksestään. Kertoo sängyssä mitä haluaa minun tekevän: käy tohon pöydälle, tule päälle, tai vetää nilkoista sängyn reunalle.
Mitä voisi vielä kehittää olisi sanoa mulle sillon kun on syytä sanoa. Aika paljon se antaa minun soittaa suuta ja siitä ei tuu kummallekaan hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.
Enpä muista, että olis tullut pahemmin noita chadejä vastaan täällä Helsingissä. Ehkä mä oon vaan sokea tai sit ne kaikki asuu jossain böndellä
Se johtuukin siitä, että stadilaiset miehet eivät ole miehiä vaan soijapoikia ja tämä johtuu Helsingin vesijohtovedessä olevasta estrogeenistä mikä aiheuttaa miehille feminiinisiä piirteitä ja naisille ison mustan kyr vän himoa.
Voimakas vartalo, maskuliiniset kasvonpiirteet, päättäväinen ja määrätietoinen luonne, osaa ottaa ja tyydyttää naisen eikä turhia kysele kuin mikäkin mikki hiiri, kykenee rakentamaan ja korjaamaan asioita jne
Tuossa nyt mitä tuli ekana mieleen. Tuollaisia miehiä on kyllä tosi vähän, eikä minun naamallani ja vartalollani ole niihin mitään mahdollisuuksia :(
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että on ketterä käsistään? Tuntuu turvalliselta ja miehekkäältä. Sama juttu kun miehet kuvailee "naisen tulee olla naisellinen" eivätkä osaa selittää. ps. Vaatteet ei tuo naisellisuutta
Vaatteet ei todellakaan tuo naisellisuutta. Pekoni on hyvää mutta läskit naiset leggingseissä on kuin sitä pekonia laitettais kaurapuuron sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mä haluan miehen (siis oikean miehen) kumppaniksi ja seksiin. Se, että osaan itsekin tehdä asioita ei tarkoita sitä, että haluaisin elää loppuelämäni ilman miestä, parisuhdetta ja seksiä.
Kyllä mä tiedän mitä mä haluan. Hyvin selkeästi olen tähänkin kirjoittanut mitä haluan. Te miehet kuvittelette tietävänne mi
Niin ja siksi sinä vingutkin täällä keski-ikäisten perheellisten naisten palstalla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kun mies on hiukan väkivaltainen ja pitää kuria yllä.
En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.
Todellisuudessa pimppisi kostuu jo pelkästä ajatuksesta, että mies ottaisi sinut väkisin ja kuristaisi ja löisi sinua seksin aikana. Se on valitettavasti teillä naisilla geeneissä.
Johan on ajatukset 😂
Vierailija kirjoitti:
Osaa nussia kovaa, korjata auton, maksaa kaikki menosi ja syö ainoastaan itse metsästämäänsä lihaa
Taidat olla homo. En minä arvosta mitään noista, kuten en "erottuvia lihaksia"kaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me naiset emme ole yksi ja sama persoona. Kuten ette vissiin te miehetkään🤔😅
"Nyt teet sen virheoletuksen, että minua edes kiinnostaisi mitä nainen haluaa."
Aika ymmärrettävä virhe ketjussa, jossa MIES kyselee, mitä nainen haluaa.
Jos sinua ei kiinnosta, mene vaikka pilkille palelluttamaan bibbelisi. Mitäs täällä roikut vinkupiipittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä? Incel? Kukaan muu ei ole tuota mieltä.
Kirjaimellisesti kaikki naiset ovat tuota mieltä. Jos heillä ei tuollaista miestä ole niin he vähintään haaveilevat sellaisesta.
Miehellä pitää olla vahva moraalinen ja vastuullinen selkäranka, ja tämä puhuu totta ja puolustaa pienempää ja heikompaa. Nilkit toimivat toisin.
Mies suojelee ja on turvallinen.
Mies letittää tyttärensä tukan ja opettaa poikansa hoitamaan kotityöt oman esimerkkinsä kautta, kuten kenen tahansa ihmisen tulee osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi naisen tuottaa nautintoa? Naisessa on vikaa jos ei nauti ei se mikään miehen homma ole sellaisista välittää.
Miehen kannattaa sitten myös tyytyä ihan omaan käteensä. Miksi naisen pitäisi antaa kehonsa miehen rnkkualuataksi. Hoidelkoot mies itse itsensä.
Oma käsi on paras eikä siinä ole mitään hävettävää sanoa sitä. Voi kaikessa rauhassa tyydyttää itseään eikä tarvitse kuunnella akan nalkutusta.
No sulla sitten tuskin on ollut paljon naisia ja jokainen nainen jäänyt yhteen kertaan jos jonkun olet saanut ansaan. Huvittavaa kun jotkut miehet kuvittelee, että on jotenkin kehuttava asia ettei naisen nautinto kiinnosta.
Oikeita naisia ja miehiä kiinnostaa oman nautinnon lisäksi sen toisen osapuolen nautinto.