Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
05.01.2024 |

En nyt ihan ymmärrä. 

Kommentit (404)

Vierailija
61/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.

Enpä muista, että olis tullut pahemmin noita chadejä vastaan täällä Helsingissä. Ehkä mä oon vaan sokea tai sit ne kaikki asuu jossain böndellä 

Se johtuukin siitä, että stadilaiset miehet eivät ole miehiä vaan soijapoikia ja tämä johtuu Helsingin vesijohtovedessä olevasta

Helsingin seudun juomavesi tulee Päijänteestä. Miksi maalaisten keskellä sijaitseva Päijänne olisi täynnä estrogeenia?

Millä aivottoman logiikalla kasviestrogeeni toimisi ihmisellä, jos ei lihassa ja maitotuotteissa oleva nisäkkään estrogeenikaan naisista?

Tokihan te lihansyöjämiehet oikeastaan näytätte vanhoilta akoilta läskiperseinenne ja riipputisseinenne, kun tarkemmin ajattelee.

Vierailija
62/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tiedä jeesuskaan mitä nainen millonkin tarkottaa milläkin. Tuskin tietää itekään.

Tällaista ylikorostavat naiset on yleensä jotain elämänkoululaisia tai lähihoitajia

Tommi Seppälä 33v. Turusta. Tietää. Oma käsityksesi parisuhteesta on koittaa hakea naiselle rauhoittavia ja puhutella tätä pelkkänä kohtuna, kuten puhuttelit mua Kinuskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas vartalo, maskuliiniset kasvonpiirteet, päättäväinen ja määrätietoinen luonne, osaa ottaa ja tyydyttää naisen eikä turhia kysele kuin mikäkin mikki hiiri, kykenee rakentamaan ja korjaamaan asioita jne

Tuossa nyt mitä tuli ekana mieleen. Tuollaisia miehiä on kyllä tosi vähän, eikä minun naamallani ja vartalollani ole niihin mitään mahdollisuuksia :(

Ok femcel

Vierailija
64/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää kun mies on hiukan väkivaltainen ja pitää kuria yllä.

En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.

Todellisuudessa pimppisi kostuu jo pelkästä ajatuksesta, että mies ottaisi sinut väkisin ja kuristaisi ja löisi sinua seksin aikana. Se on valitettavasti teillä naisilla geeneissä.

Johan on ajatukset 😂 

Ei taida olla edes ajatus...aivoturaus paremminkin🤔

Vierailija
65/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.

Todellisuudessa pimppisi kostuu jo pelkästä ajatuksesta, että mies ottaisi sinut väkisin ja kuristaisi ja löisi sinua seksin aikana. Se on valitettavasti teillä naisilla geeneissä.

Lopeta jo tuo pjaskan jauhaminen. En todellakaan halua mitään tuollaista vaan haluan miehen joka pitää mua hyvänä ja tuottaa mulle nautintoa. Väkivalta ei ole nautintoa. 

Äläkä sä luuseripaska väitä tietäväsi mitä mä haluan. Mä tiedän tasan tarkkaan itse mitä haluan ja mitä en. Väkivaltainen mies on se mitä EN halua. Eikä mukaan normaali  ja oikea mies väitä tuo

Miksi tarvii alkaa haukkumaan? Menikö kenties evoluutis-biologiset faktat noin tunteisiin?

Vierailija
66/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt teet sen virheoletuksen, että minua edes kiinnostaisi mitä nainen haluaa."

Aika ymmärrettävä virhe ketjussa, jossa MIES kyselee, mitä nainen haluaa.

Jos sinua ei kiinnosta, mene vaikka pilkille palelluttamaan bibbelisi. Mitäs täällä roikut vinkupiipittämässä.

No sullahan meni tunteisiin 😅

Vierailija
67/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.

Oletko sinä? Incel? Kukaan muu ei ole tuota mieltä.

Kirjaimellisesti kaikki naiset ovat tuota mieltä. Jos heillä ei tuollaista miestä ole niin he vähintään haaveilevat sellaisesta.

Tästä on taidettu sulle sanoa ennenkin. Ainakin juttusi on toistunut eri ketjuissa useasti. Mulle ihan ok, jos joku nainen (mies) tuollaisesta haaveilee. Kai noille chadeillekin joku ottaja löytyy. Mutta harvempi oikeasti. 

Toki on sulla oikeus elää harhaisissa luuloissa. Tekeekö se elämästä mielekkäämpää?

Vierailija
68/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo pjaskan jauhaminen. En todellakaan halua mitään tuollaista vaan haluan miehen joka pitää mua hyvänä ja tuottaa mulle nautintoa. Väkivalta ei ole nautintoa. 

Äläkä sä luuseripaska väitä tietäväsi mitä mä haluan. Mä tiedän tasan tarkkaan itse mitä haluan ja mitä en. Väkivaltainen mies on se mitä EN halua. E

Haukun sen vuoksi, että suollat totaalista sontaa. Pitää olla todella vajaaälyinen jos kuvittelee naisten haluavan tuollaista. Olet oksettava tyyppi ja tarvitset hoitoa.

Vierailija
69/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä sä luuseripaska väitä tietäväsi mitä mä haluan. Mä tiedän tasan tarkkaan itse mitä haluan ja mitä en. Väkivaltainen mies on se mitä EN halua. E

Kerro ensin jotain evoluutis-biologista faktaa, niin katsotaan sitten, meneekö tunteisiin. Faktaa on vain se, että sinäkin olet jonkun tuotos, biologinen olento, jonka ajatukset ovat pelkkää...shittii tältä osin.

Vierailija
70/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kulli, paljon rahaa, alfa. Ottaa kun haluaa, lyö kun huvittaa. Näyttää naiselle paikan.

Vierailija
71/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin hiljattain sen uuden tuntemattoman sotilaan, ja Jussi Vatasen hahmo on kyllä aika vetoava. Miehekäs, mutta ei kuitenkaan överi macho. Yksi tuollainen minulle, kiitos! (Joo, tiedän, kyseessä on fiktiivinen elokuvahahmo 😀)

N40

Vierailija
72/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helsingin seudun juomavesi tulee Päijänteestä. Miksi maalaisten keskellä sijaitseva Päijänne olisi täynnä estrogeenia?

Millä aivottoman logiikalla kasviestrogeeni toimisi ihmisellä, jos ei lihassa ja maitotuotteissa oleva nisäkkään estrogeenikaan naisista?

Tokihan te lihansyöjämiehet oikeastaan näytätte vanhoilta akoilta läskiperseinenne ja riipputisseinenne, kun tarkemmin ajattelee."

Ok femcel

Vierailija
73/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisversio Rottweiler koirasta.

Vierailija
74/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vingu ja vikise joka helvetin asiasta jossain vauvafoorumilla

Mutta saako hakata naista turpaan vauvafoorumin ulkopuolella?

Vierailija
75/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimellisesti kaikki naiset ovat tuota mieltä. Jos heillä ei tuollaista miestä ole niin he vähintään haaveilevat sellaisesta.

Tästä on taidettu sulle sano

Ei ole mikään harhaluulo vaan karu fakta.

Vierailija
76/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sun kaltaisen kaappihomo oma fantasia.

Vierailija
77/404 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa. 

Miksi miehen pitäisi naisen tuottaa nautintoa? Naisessa on vikaa jos ei nauti ei se mikään miehen homma ole sellaisista välittää.

No sitten et ole mies. Kyllä kunnon mies välittää myös muustakin kuin omasta nautinnostaan. Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja erittäin innokkaasti ja oma-aloitteisesti hän nuolee mua koska tietää kuinka paljon nautin siitä ja kuinka märäksi saa mut. Mies haluaa mun nauttivan eikä ole vain oman nautinnon perässä. Kyse sentään vain seksisuhteesta.

Tuolla perusteella sinä sitten et ole nainen. Kovin on yksipuolista teidän seksi. Osaatko sinä tehdä miehelle  jotain sellaista, että tältä meinaa taju lähteä kun tulee niin rajusti? Niinpä!

Vierailija
78/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käsitän tämän niin, että miehinen mies on itsevarma. Sellainen kunnioitusta herättävä. Ei mikään hiirulainen. 

Vierailija
79/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kulli, paljon rahaa, alfa. Ottaa kun haluaa, lyö kun huvittaa. Näyttää naiselle paikan.

Ei ei ei ei ei. No rahasta ei oo haittaa, mutta kaikkiin muihin: EI. Naiset ei halua toksista miestä. Eikä toksinen mies ole millään muotoa alfa, vaan häiriintynyt yksilö. 

Vierailija
80/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se tarkoittaa sitä, että on käytökseltään mies eikä pikkupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän