Mitä päiväkodin työntekijöille joululahjaksi?
Lapseni ryhmässä on todella ihanat aikuiset ja heillä tuntuu kaikilla olevan tosi hyvä ryhmädynamiikka. Lapseni todella tykkää olla päiväkodissa Haluaisin muistaa ryhmän aikuisia yhteisesti, mutta mikä voisi olla hyvä lahja? Kaiken maailman suklaarasioita ja kynttilöitä varmasti saavat, joten joku vähän persoonallisempi lahja olisi toiveissa.
Kommentit (36)
Itse en vienyt mitään ( olen itse ope muualla, enkä ole koskaan ymmärtänyt tätä "lahjoja opelle"- juttua)
Mutta jos jotain, niin lahjakortti kahvilaan, yhdessä useamman kanssa lahjakortti teatteriin tms. aineeton. Ei suklaata, viiniä tms
Vierailija kirjoitti:
Minä annan heille lahjaksi aikaa lapseni kanssa joka päivä 7.45 - 16.30. He ovat maailman onnekkaimmat ihmiset, koska he voivat olla lapseni kanssa silloin, kun minä käyn tienaamassa rahaa asumiseen, ruokaan ja terveydenhoitoon. Sekä tietty päivähoitomaksuihin.
Näillähän on palkka noin 2000 euroa kuussa, joten mihinkään ylimääräiseen ei liene varaa.
Noh., juurikin se suklaarasia, marmeladi tai kahvipaketti, ei halvin kura, vaan esim. Pauligin kaupunkikahvit tai Presidentti ovat hyviä lahjoja. Varmasti tänäkin vuonna on vanhaan tapaan joulukuussa itsenäisyyspäiväksi ja jouluksi hyviä kahvitarjouksia.
Saavatko nämä edes juoda kahvia työpaikallaan vai tuovatko sitä varten omat kahvipaketit mukanaan?
Minä tilaan heille temusta jotain krääsää.
Ei kaiken maailman suklaarasioita vaan joku hieno mitä itse ei raaskisi ostaa , kelpaisi ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Heille maksetaan jo työstään.
Kyllä, mutta minua haluan kiittää heitä hyvästä työstä.
Ap
Sun pitäs tuntea heidät paremmin, et osaisit ostaa persoonalliset lahjat. Mä leivoin kerran päikyn tädeille kuivakakun. Ainakin iso hali kiitos tuli. Sitä en tiedä söivätkö.
Vierailija kirjoitti:
Itse en vienyt mitään ( olen itse ope muualla, enkä ole koskaan ymmärtänyt tätä "lahjoja opelle"- juttua)
Mutta jos jotain, niin lahjakortti kahvilaan, yhdessä useamman kanssa lahjakortti teatteriin tms. aineeton. Ei suklaata, viiniä tms
Tämä on lapseni ensimmäinen vuosi päiväkodissa ja haluan kiittää ryhmän aikuisia. Hyvä työyhteisö näkyy jo kauas ja erityisesti lapsen(i) käytöksestä. Lahjakortti teatteriin kaikille ryhmän aikuisille on liian tyyris omasta lompakostani kustantaa, mutta joku suklaarasia tai kahvipaketti tuntuu pliisulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs tuntea heidät paremmin, et osaisit ostaa persoonalliset lahjat. Mä leivoin kerran päikyn tädeille kuivakakun. Ainakin iso hali kiitos tuli. Sitä en tiedä söivätkö.
Meidän päiväkotiin ei ainakaan saa tuoda mitään "omia" ruokia edes vakaväelle, kiitos kaiken maailman allergikkojen ja ruokavalioiden. Sen takia esim lapsien synttäritarjoilut lopetettiin vastikään.
Oon opettaja ja näistä ilahtuisin:
Sheet maskeja
Laadukas kynsilakka
Luonnonkosmetiikka käsirasva
Laadukas hunaja
Laadukas hillo
Oliiviöljy
Laadukas tee (muu kuin Lipton tms.)
Ranskalainen käsisaippua
Tällaisia saa 10-20 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lapseni ensimmäinen vuosi päiväkodissa ja haluan kiittää ryhmän aikuisia. Hyvä työyhteisö näkyy jo kauas ja erityisesti lapsen(i) käytöksestä. Lahjakortti teatteriin kaikille ryhmän aikuisille on liian tyyris omasta lompakostani kustantaa, mutta joku suklaarasia tai kahvipaketti tuntuu pliisulle.
Ap
Hyvä lahja on sellainen, että se kuvastaa antajan maailmaa ja persoonallisuutta. Selvää on, että lahja on mieluisa, jos myös lahjan saajan toiveet ja mielenkiinnon kohteet on huomioitu.
Olen ainakin itse ollut kiitollinen ihan jokaisesta kortista tai lahjasta mitenkään erittelemättä toista paremmaksi. Söpöjä on erityisesti ne, joissa näkyy jollain tavalla myös lapsen kädenjälki esim yksi taiteellinen äiti oli maalannut lapsensa kanssa taulun. Mielestäni todella kaunis ele ja varmasti aikaa käytetty, joten arvostan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan heille lahjaksi aikaa lapseni kanssa joka päivä 7.45 - 16.30. He ovat maailman onnekkaimmat ihmiset, koska he voivat olla lapseni kanssa silloin, kun minä käyn tienaamassa rahaa asumiseen, ruokaan ja terveydenhoitoon. Sekä tietty päivähoitomaksuihin.
Näillähän on palkka noin 2000 euroa kuussa, joten mihinkään ylimääräiseen ei liene varaa.
Olen töissä päiväkodissa, palkkani on brutto vähän yli 4000 e eikä suinkaan noin 2000 e/kk. Mistä on keksitty, että varhaiskasvatusalalla palkat olisi surkeat? Työaika on alle 40 h/vko.